Pov Teresa
Dat lucht op. Ik voel de tranen als een waterval over mijn wangen lopen. Er komt iemand naast me zitten ik weet alleen niet wie het is. ''Hey meisje gaat het wel'' zegt een lieve stem. Ik kijk in de richting van haar en voel de tranen harder stromen. Ze lijkt sprekend op mijn mama. Maar dat kan niet mama is dood. ''Teresa ben jij dat'' Ik kink. ''Mama'' vraag ik. De vrouw knikt. ''MAMA'' roep ik en geef haar een knuffel maar ik val van het bankje af. Ik kijk op en de mama is weg. ''MAMA, MAMA WAAR BEN JE'' schreeuw ik. De mensen die nu wel om mij heen zijn kijken me raar aan. Ik kan het niet langer meer aan ik begin weer te rennen zo ver als ik kan. Ik zie een grote boom en loop er heen. Ik ga er tegen aan zitten en huil.
Pov Delphin
Zodra Teresa weg is gerend denk ik ik zie haar morgen weer maar ik weet het niet zeker. Ik bel Dee op pleas neem op.
*gesprek Delphin en Dee*
Dee: Hey Delphin wat is er?
Del: Teresa is weg en ik weet niet of ze terug komt.
Dee: WAT WAT IS ER GEBEURT.
Del: Ik had haar mee genomen naar mijn huis omdat we zouden chillen en we hadden haar fiets mee genomen zodat ik haar band kon plakken. Nou dat heb ik gedaan en daarna gingen we nog een film kijken en ze zat tegen me aan. Toe de film was afgelopen toen zei ze dat ze maar eens moest gaan. Toen ze dat zij vroeg ik of ze het niet leuk vond maa dat vond ze wel . Toen ontsnapte er een traan en zei dat er iets anders was maar ze ontkende het en toen rende ze weg zonder fiets maar ik weet niet waar naartoe ik probeer haar te bellen maar ze neemt niet op.
Dee: Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vertel het aan de rest en we komen zo snel mogenlijk naar je toe.
Del: Oke ik wacht. tot zo
Dee: tot zo.
*einde gesprek*
Als ik heb opgehangen krijg ik een appje in de groepsapp van TDRED. Ik open de app en zie dat het van Teresa is.
Tereesje: Hey sorry dat ik niks van me heb laten horen. Maar ik heb een fijn plekje gevonden waar niemand last van me heeft. Weet dat ik van jullie houd en Delphin ik ben verliefd op jou. Ik weet dat het nu telaat is maar ik wou toch dat je het weet. Doei.
Ik: TERESA NEE WAAR BEN JE HOUD VOL WIJ KOMEN ER AAN.
Deetje: Tere nee niet doen pleaze
Ik: Ik houd ook van jou Teresa al sinds de eerste dag dat ik je zag. Laat me alsjeblieft niet achter met een gebroken hart.
Emmie: SGATJE IK WIL JE NIET KWIJT DOE HET AUB NIET.
Bro: Babe niet doen ik weet ff niet wat ik moet zeggen.
Ik: guy and girls we moeten haar vinden kom naar mijn huis.
Emmie: Omw
Deetje: Kom er aan.
Bro: ben onderweg bro.
JE LEEST
I hate my life
Teen FictionWAARSCHUWING DIT IS EEN BOEK OVER EEN MEISJE DAT HAAR LEVEN HAAT EN DOOD WILT. VOEL JIJ JE SOMS OOK ZO LEES DIT BOEK DAN NIET. Teresa is een meisje van 15 jaar ze zit en de derde klas en heeft bijna geen vriendinnen. Ze is single maar vind wel een j...