capter 5

9 0 0
                                    

Pov Teresa

Ik sta bij een grote boom. Ik pak een touw uit mijn tas, Ik heb er altijd een bij me je weet nooit wanneer het goede moment is. Ik klim naar boven en maar het touw vast. Ik wil weg weg van deze wereld. Ik pak een boomstam en ga daar op staan. Als ik de boomstam weg wil trappen komt de politie eraan. ''Jonge dame wat bent u van plan'' vraagt een hele knappe politie agent. ''Dat ziet u toch ik wil mezelf ophangen'' zeg ik. Ik wil nogmaals de boomstam wegduwen maar een andere politie agent haalt me er van af. ''He wat is er aan de hand waarom wil je zelfmoord plegen'' vraagt een vrouwelijke agent. Ik kom niet uit mijn worden en begin te huilen. ''Kom ga maar even mee naar het bureau dan kan je even tot rust komen'' zegt de vrouwelijke politie agent.  Als we aan gekomen zij op het bureau vraagt de vrouw of ze iemand voor mij kan bellen. ''Umh Delphin'' zeg ik. ''En wat is zijn nummer?'' vraagt ze. ''06********'' zeg ik. ''Oke en wat is je naam''. ''Teresa Hale'' zeg ik. 

Pov Delphin

Als we zitten bij mijn bureau om haar telefoon te traseren word ik gebeld door een nummer dat niet veel goeds kan beteken. ''Guys de politie belt'' zeg ik. Ik neem snel op ik krijg het al benauwd ookal weet ik nog niet eens wat ze gaat zeggen. 

D: Hallo met Delphin Bos.

P: Goedemiddag u spreekt met Vanessa van de politie delft uhm ik heb hier een jonge damen genaamd Teresa Hale en ze zij dat ik u kon bellen.

D: Is Teresa bij u.

P: Ja dat klopt.

D: O dat lucht op is ze oke.

P: Ja ze is oke we hebben haar net op tijd kunnen redden anders ha ze zich zelf opgahangen. Maar komt u hier heen ze heeft u nodig.

D: Ja ik kom er meteen aan tot zo.

P: Tot zo en een fijne dag nog veder.

D: Van het zelfde.


Ik hang op en ren meteen naar buiten. ''Delphin waar ga je heen'' vraagt Dee. ''Naar Teresa ze is bij de politie nou komen jullie nog of blijven jullie hier''. ''Wij blijven wel ze heb jou nu harder nodig'' zegt Ryan. ''Tanks bro'' zeg ik. Ik ren als een gek naar mijn fiets en spring er op. Opweg naar De politie.

Als ik daar aan kom moet ik eerst naar de balie. ''Hallo Delphin Bos ik kom voor Teresa Hale'' zeg ik snel achter elkaar. ''Komt u maar mee'' zegt de man achter de balie. Ik loop de man achterna en daar zit ze het mooiste meisje ever. ''Teresa'' zeg ik. ''DELPHIN'' roept ze terug.

I hate my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu