Chapter 17

4 0 0
                                    

Pov Delphin,

Ik wordt wakker en zie dat Teresa naast me ligt. Ik stap uit bed en wil haar kleding op een stoel leggen maar ik zie een zakje uit steken. Ik pak het zakje op. Godverdomme Teresa gebruikt drugs. Wacht in die steegjes bij Emily kan je drugs kopen waar je dood van kan gaan. En ze is bij Emily geweest gister. Kut kut kut kut. Ik pak mijn telefoon en ben 112.

112: Met Vanessa van Politie Delft waarmee kan ik u helpen.

D: Hallo met Delphin Bos mijn vriendin Teresa heeft Drugs gebruikt waar je dood van kan gaan en ik krijg haar niet meer wakker.

112: Oh hallo Delphin ik stuur meteen een ambulance naar welk adres.

D: Ammerslaas 453

112:We komen er zo snel mogelijk heen blijf proberen om haar wakker te maken.

D: Oke tot zo.

''MAMA PAPA KOM SNEL NU'' schreeuw ik. Niet veel later staan mijn ouders in mijn kamer. ''Wat is er vraagt mijn vader. ''Teresa heft drugs gebruikt waar je dood van kan gaan en ik krijg haar niet meer wakker in heb de politie al gebeld ze komen er meteen aan'' zeg ik. En ik begin te huilen. Waarom wilt ze toch zo graag dood doe ik iets verkeerd.

''Meneer u kunt niet veder'' zegt de dokter. Ik blijf staan en zie dat ze Teresa weg rijden. Ik loop naar de wacht kamer. Niet veel later komen Ryan, Dee,Emily en haar broer Rodney naar de kamer gerend. ''Wat is er gebeurt'' vraagt Dee.''Ik heb drugs gevonden in haar broek zak'' zeg ik. '''Fuck ik had haar gewaarschuwd'' zei Rodney. ''Rodney wat bedoel je met 'Ik heb haar gewaarschuwd'''vraagt Emily. ''Toen jij dat jurkje ging halen heb ik haar gewaarschuwd met dat er jongens zijn die hier drugs verkopen waar je dood van kan gaan'' zei Rodney. 

''Familie en vrienden van Teresa Hale'' zegt de dokter die binnen komt lopen. ''Ja'''zeggen we in koor. ''Teresa ligt in een diepe coma en de kans dat ze daar uit ontwaakt is klein heel klein'' zegt de dokter. ''Mogen we bij haar'' vraagt Dee.''Ja jullie kunnen dingen tegen haar zeggen en aan moedigen om wakker te worden dat kan zeker helpen'' zegt de dokter. ''Oke dank u'' zeg ik en we lopen achter de dokter aan naar de kamer van Teresa. Ik loop naar binnen en ga naast haar zitten. Waarom.

I hate my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu