Chapter 19

5 0 0
                                    

Pov Delphin,

'Wat nee ik breng je er echt niet heen'' zeg ik. ''Waarom niet'' zegt ze. ''Teresa ik wil je niet kwijt, Als ik had geweten dat ik dat je gister al weg mocht dan had ik je echt wel opgehaald. Ik zou je nooit laten stikken dat weet je toch''  vraag ik. Ze knikt. ''Ga je mee naar huis dan gaan we vandaag lekker netflix kijken de hele dag lang'' zeg ik. ''Ze knikt weer en ze staat op. Ik sta ook op en pak haar hand. ''Ik heb het koud'' zegt ze. Ik trek mijn jas uit en geef die aan haar. ''Dankje'' zegt ze. Ik houd de deur voor haar open en laat haar instappen. Als zij zit dan stap ik ook in en ga naast haar zitten. Ryan rijdt ons naar huis toe.

''Delphin ik ben het film kijken wel zat'' zegt ze. ''Ik ook wel'' zeg ik. ''Zullen we maar gaan slapen'' vraag ik. ''Is goed'' zegt ze. Ik neem haar mee naar boven en breng haar naar mijn kamer. Ze trekt haar shirt weer uit en haar broek. Ze doet haar bh los dus ik draai me om.''Je hoeft je niet om te draaien'' zei ze. Ik draai me weer om en ze staat voor me. Ze laat haar bh naar beneden zakken en loopt op me af. Ik ga op mijn bed zitten en zij gaat op mijn schoot zitten. Ik geef haar een kus in haar nek en een kreun verlaat haar mond. Ik til haar op en loop naar de deur. Ik draai hem op slot en loop terug naar mijn bed waar ik haar op leg. Ik trek mijn Shirt uit en mijn broek doe ik ook uit. Ze gaat onder mijn deken liggen en ik ga bij haar liggen. ''Weet je het zeker'' vraag ik. ''Ja maar doe wel voorzichtig dit is mijn eerste keer'' zegt ze. ''Tuurlijk ik ga je echt geen pijn doen beloofd'''zeg ik. Ze knikt. Ik pak een condoom en doe die om. Ik ga tegen haar opening staan en ga langzaam naar binnen. Een kreun van genot verlaat haar mond. Ze hijgt en kreunt in mijn oor wat me goed doet. Langzaam ga ik steeds wat sneller en dieper. 

''Goede morgen baby'' hoor ik. Langzaam doe ik mijn ogen open en ik zie de mooiste vrouw ever. ''Hey'' zeg ik. ''Hoe vond je het gister'' vraag ik. ''Fijn, Heel fijn en vooral omdat mijn eerste keer met jou was'' zei ze. Ik gaf haar een kus en ze ging met haar hoofd op mijn borst ligge,

I hate my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu