ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ

99 11 0
                                    

Ο επίμονος αποφασιστικός τόνος μου προκάλεσε την απορία της.
"Τι είναι αυτό που θέλεις τόσο πολύ να μου πεις;"
"Ακουσέ με" ξεκίνησα κάνοντας μικρή παύση θέλοντας να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά. Ηξερα οτι αυτό που ετοιμαζόμουν να της πω θα ακουγόταν εξωφρενικό στα αυτιά της.
"Είμαι ένας άγγελος, για την ακρίβεια, είμαι ο φύλακας-αγγελος σου.Ηρθα στην γη για να σε προστατεύσω από ένα κίνδυνο που δεν φαντάζεσαι" σταμάτησα για λίγο για να την αφήσω να κατανοήσει πρώτα αυτό που μόλις της είπα. Η Angy δεν με πίστευε,το έβλεπα στο βλέμμα της.Δεν την αδικουσα!
Επρεπε όμως να της αποδείξω οτι της λέω αλήθεια. Σηκώθηκα όρθιος και εμφάνισα τα λευκά φτερά μου.Εκείνη με κοιτούσε με φόβο. Το ένοιωσα και λυπήθηκα!
"Μην φοβάσαι, είμαι εδώ μόνο για να σε προστατεύσω" της είπα με ένα ειλικρινές βλέμμα.
"Δεν σε φοβάμαι, απλώς δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μου συμβαίνει."
"Το ξέρω αγάπη μου,σε καταλαβαίνω.Ακουσέ με,με έστειλαν κοντά σου γιατί είσαι προικισμένη μ' ένα μοναδικό χάρισμα,να βοηθάς τους ανθρώπους να διαλέγουν το σωστό δρόμο και γι' αυτό η ζωή σου κινδυνεύει από το κακό.Αλλά σου ορκίζομαι δεν θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει" της είπα αποφασιστικά.
Την πλησίασα και κάθησα δίπλα της στο κρεββάτι,αφού πρώτα εξαφάνισα τα φτερά μου.
"Το ξέρω" μου είπε και εγυρε το σώμα της προς το μέρος μου.Εγώ άπλωσα το χέρι μου και την πήρα αγκαλιά.
"Angy σ' αγαπάω,το ξέρω οτι δεν είναι σωστό αλλά δεν μπορώ να το πολεμήσω" της είπα κοιτάζοντας την στα μάτια.
"Ian,σε ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που σε είδα, δεν έχω ξανανοιώσει έτσι" μου εκμυστηρεύτηκε με τρεμάμενη φωνη.
"Μωρό μου,σε ποθω όσο δεν έχω ποθήσει οτιδήποτε άλλο στην ζωή μου,αλλά είναι επικίνδυνο να είμαστε μαζί. Αμα το μάθουν εκεί πάνω θα έχουμε άσχημα μπλεξίματα."
Πονουσα μέσα μου καθώς της έλεγα αυτά τα λόγια.
"Δεν με νοιάζει,είσαι ο έρωτας της ζωής μου,καταλαβαίνεις;" μου απάντησε αγκαλιάζοντας με.
Ξαφνικά όλα ξεκαθάρισαν μέσα μου.Αυτή η γυναίκα είναι ο λόγος της ύπαρξης μου,δεν μπορούσα να της αρνηθώ την αγάπη μου.Θα το ζήσω κι όπου μας βγάλει!
"Σε θέλω, καίγομαι για σένα"της είπα και την ξάπλωσα στο κρεββάτι. Επεσα δίπλα της,την πήρα αγκαλιά και τα χείλη μου αναζήτησαν τα δικά της.Εκείνη άνοιξε το στόμα της για να υποδεχτεί το δικό μου,σ' ένα θυελλώδες δίχως ανάσα φιλί. Αυτή την στιγμή κανένας και τίποτα δεν μπορούσε να μπεί ανάμεσα μας.Την αγαπούσα και μ' αγαπούσε,την ήθελα και με ήθελε, την ποθούσα και με ποθούσε,δεν υπήρχε τίποτα πιο σημαντικό.
   Τα μάτια της έπεσαν πάνω στα δικά μου και βυθιστηκαμε σ' ένα ατελείωτο φιλί.
" Σε θέλω!"ψιθύρισα μες στο στόμα της.
"Είμαι δική σου!" που είπε ξεπνοα,θολωμένη από το πάθος που είχε κατακλύσει όλο της το κορμί.
Αρχισα να της βγάζω τα ρούχα,φιλώντας κάθε σημείο του σώματος της που εμφανίζονταν γυμνό μπροστά μου.Κάθε τόσο σήκωνα το κεφάλι κοιτώντας το πρόσωπο της,ήθελα να δω τις αντιδράσεις της.Τα μάγουλα της είχαν κοκκινησει,ήταν μια εμπειρία πρωτόγνωρη γι' αυτήν και ένοιωθε ντροπή.
"Μωρό μου είσαι σίγουρη οτι θες να συνεχίσω;" την ρώτησα με τις λέξεις να βγαίνουν διακεκομμένα από το στόμα μου,αφού η φωτιά που είχε ανάψει στο κορμί μου με πίεζε και με πονουσε.
"Ναι,είμαι σίγουρη... θέλω να είσαι ο πρώτος και ο τελευταίος που θα αγγίξει αυτό το κορμί. Θέλω το αγγελικό σου άγγιγμα αγγελε μου,αγάπη μου!" μου είπε προφέροντας τις λέξεις αργά με τρεμάμενη φωνή.
Δεν υπήρχε καλύτερη απάντηση στο ερώτημα μου.
Συνέχισα αυτό που έκανα μέχρι να την απαλλαξω απ' όλα της τα ρούχα.Εμεινα μερικές στιγμές να την κοιτάζω θαμπωμένος απο την ομορφιά της.Ηταν πραγματικά σαν οπτασία και ήταν δική μου,μόνο δική μου.
Την παρότρυνα με τα μάτια να κάνει το ίδιο σε μένα. Αυτή με τρεμάμενα χέρια και ντροπαλες κινήσεις άρχισε να με ξεντυνει.Την άφησα να συνεχίσει μέχρι που μου αφαίρεσε και το τελευταίο εμπόδιο ώστε να εμφανιστω γυμνός μπροστά της.Πήρε μια παρατεταμένη ανάσα.Ημουν σίγουρος οτι όση ώρα με εγδυνε κρατούσε την αναπνοή της.Της έδωσα λίγο χρόνο να συνερθει και να παρατηρήσει το γυμνό μου κορμί,όπως έκανα κι εγώ λίγο πριν.Υστερα το στόμα μου βρέθηκε πάλι πάνω στο δικό της,παράφορο και απαιτητικό,ενώ την ίδια στιγμή παραμέρισα τους γοφούς της για να διεισδυσω μέσα της με μια απαλή αρχικά ώθηση που δυνάμωνε σταδιακά απο την έκρηξη των συναισθημάτων μας.Τα τραχιά βογκητα μου ενώθηκαν με τις δικές της απαλές κραυγές σε ενα ντουέτο πάθους, ώσπου το ερωτικό μας αυτό τραγούδι έφτασε σ' ένα συγκλονιστικό κρεσεντο και οι δυο μας απογειωθηκαμε μαζί στην έκσταση της ηδονής μας.
Μετα το τέλος,τα σώματα μας έπεσαν αποκαμωμενα πάνω στο κρεββάτι και μας πήρε ο ύπνος αγκαλιασμενους.

ΑΓΓΕΛΙΚΟ ΑΓΓΙΓΜΑWhere stories live. Discover now