ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΠΤΑ

82 9 0
                                    

     Ian

Δεν γνωρίζω πόση ώρα ήμουν σ' αυτή την κατάσταση. Σιγά- σιγά όμως άρχισα να ανακτώ τις αισθήσεις μου,τα βλέφαρα μου άνοιξαν με κόπο.Ευτυχώς ο οργανισμός μου κατάφερε να καταπολεμήσει το δηλητήριο που είχε πάνω του το μαχαίρι.Ανοιξα  τα μάτια μου και την είδα σκυμμένη από πάνω μου να μου δένει την πληγή. Το πρόσωπο της ήταν κάτασπρο και τα μάτια της κατακόκκινα γεμάτα δάκρυα. Εκλαιγε σίγουρα αρκετή ώρα. Δεν άντεχα να την βλέπω έτσι απελπισμένη. Απλωσα το χέρι μου και χάιδεψα το δικό της ενώ το βλέμμα μου ήταν καρφωμένο στα όμορφα μάτια της.
"Μωρό μου μην κλαις,είμαι καλά" της ψιθύρισα με απαλή φωνή.
Αυτή σήκωσε το πρόσωπο της και αντίκρισε το βλέμμα μου με έκπληξη. Μου χαμογέλασε αμήχανα σκουπίζοντας τα μάτια της.
"Με κατατρομαξες,νόμιζα οτι πέθανες,μην μου το ξανακάνεις αυτό" μου είπε ενώ δάκρυα άρχισαν πάλι να αναβλύζουν από τα μάτια της.
"Σου υπόσχομαι οτι δεν θα σε ξανατρομαξω ποτέ" της είπα σκουπίζοντας τα μάτια της και χαιδευοντας το πρόσωπο της.

    Angy

Το πρωί ξύπνησα γεμάτη ευχάριστα συναισθήματα. Κοίταξα τον άνδρα δίπλα μου στο κρεββάτι που κοιμόταν τόσο γαλήνια. Δεν μπορούσα να πιστέψω οτι είχε διαλέξει εμενα.Τώρα πια καταλάβαινα ποσό δύσκολο ήταν γι' αυτόν να αψηφησει τους ανωτέρους του,το καθήκον του...την ίδια του την ύπαρξη για να είμαστε μαζί.
Κατέβηκα στην κουζίνα να ετοιμάσω πρωινό και να του το προσφέρω στο κρεββάτι,ξυπνώντας τον μ' ενα ζεστό φιλί. Ολά άλλαξαν όταν άκουσα την δυνατή γεμάτη ανησυχία φωνή του.Γύρισα τρομοκρατημένη και είδα δυο άντρες να με πλησιάζουν. Τα πρόσωπα τους είχαν σκληρά χαρακτηριστικά. Τα μάτια τους μαύρα σαν το σκοτάδι φανέρωναν την σκοτεινή ψυχή τους.Φοβήθηκα!Στο άκουσμα της φωνής του Ian γύρισαν προς το μέρος του.Τον παρατηρούσα που λογομαχούσε με έναν απ' αυτούς με έντονο ύφος και μετα πιάστηκαν στα χέρια.
Ο άλλος δαίμονας με πλησίαζε αποφασισμένος να δώσει τέρμα στην ζωή μου.Η ματιά μου έπεσε πάνω στον Ian που συνέχιζε τον καυγά, και επέστρεψε στον διώκτη μου.Τον κοιτούσα ανήμπορη να αντιδρασω από τον φόβο που είχε ακινητοποιήσει όλο μου το σώμα. Εκλεισα τα μάτια μου περιμένοντας το τέλος. Οταν τ' άνοιξα τον είδα να μετατρέπεται σε στάχτη, η ματιά μου συναντήθηκε με τα μάτια του Ian που με κοιτούσε γεμάτος φόβο για την ζωή μου.
Οι σκηνές που ακολούθησαν μετά ήταν βγαλμένες απ' τον χειρότερο εφιάλτη μου!Είδα την κοφτερή λεπίδα να μπηγεται στο σώμα του κάνοντας τον να παραπατησει.Η καρδιά μου έχασε τον ρυθμό της.Η αγωνία έκδηλη στο πρόσωπο μου,το κορμί μου δίχως δυνάμεις σωριαστηκε σε μια γωνία. Ο δαίμονας με πλησίαζε μ' ένα απαίσιο χαμόγελο, έτοιμος να εκπληρώσει τον σκοπό του.
Τα μάτια μου καρφωμένα στον Ian,δάκρυα άρχισαν να κυλούν στα μάγουλα μου.Δεν μ' ένοιαζε για μένα,μόνο για εκείνον.Πέθαινα στην θεά του πληγωμένου του κορμιού.
Θεέ μου, βοήθησε μας,ψιθύρισα με απόγνωση.
Ξαφνικά ο δαίμονας εξαφανίστηκε, ο Ian μέσα στον πόνο του με έσωσε για μια ακόμη φορά. Με κοίταξε μ' ένα βλέμμα σαν να μου λέει "μωρό μου κράτησα την υπόσχεση μου" ...και είδα το σώμα του να πέφτει ακίνητο κάτω. Ετρεξα κοντά του
και γονάτισα δίπλα του,δεν ανάσαινε.Ηταν νεκρός!
" Θεέ μου,μην μου το κάνεις αυτό"φώναξα με όλη μου την δύναμη. Η καρδιά μου είχε γίνει χίλια κομμάτια! Επεσα πάνω του και έκλαιγα με λυγμούς.
"Σε παρακαλώ αγάπη μου,μην μ' αφήνεις" έλεγα και ξανάλεγα συντετριμμένη.Δεν ξέρω πόση ώρα ήμουν έτσι, ο χρόνος είχε σταματήσει για μένα. Τα μάτια μου ετσουζαν από το κλάμα.
Ξαφνικά ένοιωσα την καρδιά του να κτυπάει... ήταν ζωντανός. Η ψυχή μου επέστρεψε στο σώμα μου.Είχε τα μάτια του κλειστά, το πρόσωπο του είχε μια γαλήνια έκφραση σαν να κοιμόταν ήρεμα. Η μάτια μου έπεσε στην ανοιχτή  πληγή του,έτρεχε ακόμα αίμα μουσκευοντας το κορμί του.Επρεπε να την γιάτρεψω για να μην πεθάνει από αιμορραγία. Αυτό κι εκανα.
Την ώρα που έδενα το τραύμα του,ένοιωσα το άγγιγμα του, σήκωσα το πρόσωπο μου και αντίκρισα τα γαλαζοπράσινα μάτια του να με κοιτάζουν γεμάτα αγάπη.Τρελλάθηκα απ' την χαρά μου!Ηταν πάλι εδώ...κοντά μου...μαζί μου!

Προσπάθησα να σηκωθω με την βοήθεια της.Πονουσα ακόμα, ξάπλωσα με κόπο στον καναπέ.Εκείνη δεν έφυγε λεπτό από κοντά μου,είχε γονατίσει δίπλα μου και γέμιζε το πρόσωπο μου με φιλιά. Κάποια στιγμή σήκωσε το κεφάλι της και με κοίταξε στα μάτια.
"Αγγελε μου,σ' αγαπώ τόσο πολύ που θα πεθάνω αν σε χάσω" μου είπε με την ένταση των συναισθημάτων της να διαγράφονται στο πρόσωπο της.
"Μωρό μου,δεν πρόκειται να σ' αφήσω ποτέ!"
Την αγκάλιασα και την φίλησα με πάθος. Ακολούθησαν κι αλλά φιλιά, οι ανάσα μας έβγαινε ακανόνιστη.Οταν καταφέραμε και ηρεμησαμε από την ένταση που μας είχε κατακλύσει, κοιτακτηκαμε για μερικές στιγμές σιωπηλοί.
Περίμενα τις ερωτήσεις που μπορούσα να δω μες στις σκέψεις της.
"Ρωτά με αυτό που θέλεις" την παρότρυνα.
"Πως το ξέρεις;" με ρώτησε με περιέργεια.
"Αγάπη μου,μπορώ να νοιώσω οτιδήποτε σκέφτεσαι" της είπα σοβαρά.
"Αρά ξέρεις ήδη την ερώτηση μου."
"Ξέρω και θα σου απαντήσω.. εγώ και ο Carlos γνωριζομαστε από πολύ παλιά.Για την ακρίβεια τον γνωρίζω όλη μου την ζωή."

ΑΓΓΕΛΙΚΟ ΑΓΓΙΓΜΑWhere stories live. Discover now