Η Angy τόση ώρα με άκουγε σιωπηλή και ανέκφραστη.Αφού της αφηγήθηκα την ιστορία μου,δυο δάκρυα κύλησαν στο πρόσωπο μου.Αυτή άπλωσε τα χέρια της και χαιδευοντας με μου σκουπίσε τα δάκρυα.
"Δεν φταις εσύ,μου είπε με την γαλήνια φωνή της" έκανες το καθήκον σου."
"Ηταν λάθος μου που την άφησα αβοήθητη,αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, θα το έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη" της είπα θλιμμένα.
"Μην τα σκέφτεσαι τώρα αυτά,θα πρέπει να ξεκουραστείς και να ηρεμήσεις."
Την είδα να σηκώνεται και να κατευθύνεται στην κουζίνα, ενώ εγώ ξάπλωσα στον καναπέ προσπαθώντας να ηρεμήσω.Κουρασμένος καθώς ήμουν κοιμήθηκα αμέσως. Δεν ξέρω πόσες ώρες κοιμομουν,όταν ξαφνικά ένοιωσα το χέρι της να μ' ακουμπάει στον ώμο.
"Ξυπνά, υπναρα" μου είπε με ναζι.
"Εχω φτιάξει ζεστη σούπα, πρέπει να φας για να δυναμώσεις."
Ανακαθησα στον καναπέ, απέναντι μου ήταν το παράθυρο.Είδα τον ήλιο να κατευθύνεται προς την δύση.
Κοιμήθηκα αρκετές ώρες, σκέφτηκα. Με την άκρη των ματιών μου την είδα να μου ενα πιάτο ζεστή σούπα.
"Φάε τώρα που είναι ζεστή "με παρότρυνε.
Καθώς έτρωγα είχε κάτσει δίπλα μου και με κοιτούσε.
Μόλις τελείωσα,η Angy με βοήθησε να σηκωθω.
" Μπορείς να βγούμε μια βόλτα στον κήπο "μου πρότεινε.
Της απάντησα κουνώντας το κεφάλι μου καταφατικα.Βγήκαμε έξω στο πλατυσκαλο,απο 'κεί χαζευαμε το ηλιοβασίλεμα. Ο ήλιος κατακόκκινος φώτιζε τον ουρανό δίνοντας του ιριδίζουσες αποχρώσεις. Απέναντι τα φύλλα από τις λευκές του δρόμου είχαν πάρει ενα χρυσό πράσινο χρώμα.Κατεβηκαμε και περπατησαμε στον κήπο, διασχίζοντας ένα στενό δρομάκι που οδηγούσε σ' ένα μικρό σιντριβάνι.Δίπλα του ήταν φυτεμένη μια τριανταφυλλιά,με κατακόκκινα άνθη. Εσκυψα και έκοψα ένα τρυφερό μπουμπούκι και της το έδωσα.
Καθησαμε σ' ένα παγκάκι που ήταν δίπλα μας.Τα χέρια της τυλίχθηκαν γύρω απ' τον λαιμό μου.
" Σ' αγαπώ "μου είπε.
Ενοιωσα την ανάγκη να την πάρω αγκαλιά.
Με κοίταξε στα μάτια και μου είπε με τρεμάμενη φωνή
" Φίλησε με Ian,θέλω να νοιώσω τα χείλη σου."
Εγειρα πάνω της και τα χείλη μου ενώθηκαν με τα δικά της.Ενοιωσα την αίσθηση της απόλυτης ευτυχίας.
Εκείνη πλησίασε τα χείλη της και μου ψιθύρισε στ' αυτί.
"Ian,είμαι ευτυχισμένη, είσαι ο έρωτας που περίμενα όλη μου την ζωή, είσαι το άλλο μου μισό, ο άγγελος που θα τυλίξεις με τις φτερούγες σου το κορμί μου."
Εγώ γύρισα και την κοίταξα ίσα στα μάτια.
"Κι εσύ" της είπα "είσαι οτι καλύτερό μου έχει συμβεί. Θα μπορούσα να ζήσω μια ολόκληρη ζωή δίπλα σου."
Λέγοντας αυτά τα λόγια,εσκυψα και της έδωσα ένα γλυκό φιλί στο λαιμό.
"Θέλω να ζήσω μαζί σου,μπορώ ν' απαρνηθω τα πάντα φτάνει να μ' αγαπάς" της είπα.
Ο ήλιος είχε αρχίσει να κρύβεται στο βάθος, σε λίγο θα είχε χαθεί εντελώς. Σηκώθηκα και πιάνοντας της το χέρι, της πρότεινα να επιστρέψουμε.
Μπήκαμε μαζί στο δωμάτιο,η Angy έκλεισε την πόρτα πίσω μας και μου πρότεινε να καθισουμε στον καναπέ. Με κοίταξε στα μάτια και μου είπε "τι θα έλεγες να βλέπαμε μια ταινία;"
"Και βέβαια, μια καλή ταινία θα μας χαλαρωνε αυτήν την στιγμή" της είπα.
Τότε σηκώθηκε, κατευθύνθηκε στο έπιπλο που είχε τα DVD,διάλεξε ένα και επέστρεψε.
"Είναι η αγαπημένη μου ταινία" μου είπε.
Εβαλε το DVD στο DVDplayer και το έβαλε σε λειτουργία.
Υστερα πήγε στην κουζίνα. Ακούμπησα την πλάτη μου στον καναπέ περιμένοντας να ξεκινήσει η ταινία.
Η Angy επέστρεψε κρατώντας δυο κολονατα ποτήρια στο ένα της χέρι, ενώ στο άλλο κρατούσε ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί.
"Είναι Merlo"μου είπε" μου το ' στείλε μια φίλη μου."
Καθώς μου έλεγε αυτά, μου έδωσε το μπουκάλι να το ανοιξω.Αφού το άνοιξα σερβιρα και στους δυο μας.Εκείνη πήρε το ποτήρι της και ταυτόχρονα μου έδωσε το δικό μου.
"Στην υγεία μας" της είπα.
"Στην αγάπη μας" μου απάντησε μ' ένα πλατύ χαμόγελο.
Ηπιαμε το κρασί βλέποντας την ταινία. Οταν τελείωσε το έργο η Angy με ρώτησε αν μου άρεσε.
"Ηταν καταπληκτική" της απάντησα με ειλικρίνεια.
Επειτα σηκώθηκε και μάζεψε τα ποτήρια και το μπουκάλι.
"Είναι ώρα για ύπνο, γιατί πρέπει να σηκωθω νωρίς για την δουλειά" μου είπε.
Σηκώθηκα από τον καναπέ και της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο.
"Θα σε περιμένω στο δωμάτιο μας" της είπα με νόημα.
YOU ARE READING
ΑΓΓΕΛΙΚΟ ΑΓΓΙΓΜΑ
RomanceΟι άγγελοι έρχονται στην γη για να προστατεύουν τους ανθρώπους. Τι γίνεται όμως όταν ερωτεύονται; Η αποστολή του Ian ήταν να προστατεύσει την Αngy από τον κίνδυνο που διέτρεχε χωρίς να το γνωρίζει. Ομως ο Ian την ερωτεύτηκε από την πρώτη ματιά. Πως...