Part 5
"Syg ngantuk sdh?" -Randy
Sa hanya angguk ja. Mmg sa penat seharian tolong mama angkat sa buat kerja psiapan dan memasak.
"Syg rehatlh. B mandi dulu." -Randy buka baju depan sa. Sa nampak badan Randy. waauu!! Mmg sado! Mata yg mula2 layu terus terbeliak😨.
"Napa syg tingu b bgitu? Mcm mau makan org ja." -Randy.
Adui...lembutnya ba cara dia becakap cair sa sekejap😘. Tapi dlm masa yg sama sa malu pula.hihu
"Bah,pigilah mandi. Sa mau tidur,b jangan kacau yaa." -bilang sa sambil baring menyiring. Sa malu bah.
Terus sa kena peluk dari belakang. Jantung sa ni terus berhenti kejap tkejut pastu berdetak laju💗. Tngan Randy di perut dan peluk sa erat. Sa biarkan sambil tutup mata dan bekata btanya sndri dln hati aapalah yg akan jadi ni😂.
Dlm pelukan tu Randy cium tengkuk sa. Meremang bulu roma sa. Sa pusing menghadap Randy.
"B, sa takut. Sebenarnya first time sa ikut lelaki berduaan mcm bgini di bilik." -sa bilg sambil mengeluh depan Randy. Terus Randy pigi pegang pipi sa dan cium 💏 bibir sa. Entah dari mna dtg keberanian sa membalas ciuman Randy. Kesiukan sdh terasa mainan lidah Randy. Randy peluk erat dgn cara tindih sa. Terasa bahagian bawah ada benda keras "mr.sado" sdh mula berdiri tagap. Malam tu sa pula yg rasa melebih-lebih nafsu. Sa rasa "mahkota" sa mula sdh basah. Tpi entah kenapa Randy stop buat sa rasa gantung.
"Syg,b mandi dulu😘😉." -Randy. Macam sengaja ba dia buat sa bernafsu😠.
Lepas ja dia siap mandi. Kami baring sama2 di tilam empuk dia. Randy bwa cerita hal peribadi dia. Buat sa tertarik dgr dan makin jatuh cinta. Sa pun ceritakan kisah sa dan janji tda ada rahsia antara kami dua. Lpas sa bagi tau dia sa masih "dara". Dia tda percaya kalo sa ni betul2 masih "dara". Nasib juga dia bkn seorang yg gelojoh mau buat mcm tu. kalo lelaki lain tadi sdh kami "terlanjur". Panjang cerita kami dua sa yg baring di lengan Randy pn lama2 terlelap. Sa tebangun sbb rasa tda selesa tidur telampau sejuk dengan penghawa dingin. Sa peluk Randy. Sa tgk jam sdh 4:50am. Masih subuh lgi trus sa bangun matikan aircind. Randy masih nyenyak tidur. Sa baring balik dekat dia. Randy guyang dan peluk sa. Sa btl2 bahagia sama Randy. Adakah Randy jodoh sa? Sa berkata dlm hati.
Sa tda dpt tidur sdh. Biasa sdh kan bangun awal time kerja. Jdi sa bangun la cuci muka dan berus gigi pastu buat sarapan. Sa buka icebox tingu apa yg blh di buat utk sarapan. Sa nampak ada isi ayam dan fish ball. Waahh😃 Randy jenis yg suka masak kalo bgini. Sa nmpak di dapur lengkap dengan bahan2. Sa cek2 lagi di almari dapur nampak ada mee hun. Sa bfikir sa mau buat mee hun goreng ja. Siap sa buat sarapan sa masuk bilik tingu tda Randy. Pigi mana dia ni (dlm hati sa). Skali tekejut sa dia pigi peluk dari belakang. Rupanya dia betapuk belakang pintu bilik masa sa masuk bilik. Sweet sa rasa dia buat mcm tu😄. Randy pun besiap la pigi mandi mau kerja. Sa pn besiap mau pigi jumpa mama angkat sa yg satu lagi (mak Ain). Sa tda minta hantar Randy sampai rumah Ain. Sa di hantar smpi bustop pastu naik taxi. Sa pigi saturg ja sbb Ain kerja. Sa pigi jumpa sekejap ja lama sa tda jumpa kn. Sa tda prnah lupakn mama angkat sa ni. Sa anggap mcm mama kandung sa sd. Mana tau satu hari nnti sa ada masalah dorg jugalah tempat sa mengadu.
Skip la pasal jumpa tu.
Lepas jumpa mama angkat trus sa keluar pigi simpang tunggu taxi. Rumah Ain ni jauh pedalaman. Bapa angkat sa yg ambil dan hantar sa di simpang naik lori. Time menunggu taxi tu Randy call sa.
📲helo, syg. blm mau balikkh? -Randy.
📲mau balik sudah ni,tengah tunggu taxi. -sa.
📲bah,sayang tunggu ja situ nnt b dtg ambil. -Randy.
YOU ARE READING
Chelsia Amanda (Part 1- 25 COMPLETED)
रोमांसINTRO (True Story) Kisah gadis yg cantik dan baik, sekolah tda sampai ke mna krna sifat dia yg liar kesan dri ibu bapa yg tda bertanggung jawab. Di sni jgnlh aibkan ibu/bapa, cukuplh dri mna dtgnya punca sifat tu dan dia masih blh jaga kesucian dia...