Part 21

52 3 0
                                    

WARNING 🔞🔞🔞❗

Sa- eh? Abg buat apa sini?

Abg Black- mau cuci kreta. Sdh nampak sni KFC tnya lagi😂. Wahh bahagia nampak😏. Jadi ini la yg penting tu?

Abg Black menyindir. Dex pula mula tda senang dduk. Sa tarik abg Black keluar.

Sa- Dex tlg jaga Rura kejap.
Dex angguk ja.

Diluar KFC sa tda kesah sudah org tingu2 sa tarik abg Black.

Sa- mcm mna abg ada sni? Abg ikut Chels kn?

Abg Black- tu tda penting. Skrg ni abg mau tau. Sepa budak tu dan sepa Dex?

Sa- abg. sebenarnya Chels..
Belum sempat sa cakap abg Black potong

Abg Black- apa? Chels mau cakap anak tu anak luar nikah Chels dgn Dex? Gitu? Mmg kalo keturunan
Pakk!🖐🏻sa tampar abg Black😡merah muka abg Black entah menahan marah atau malu.

Sa- chels belum abis cakap. Abg terus ja main tuduh2!

Tanpa cakap apa2 abg Black tarik sa masuk kreta dan pecut! Sa mmberontak minta turun. Abg Black tetap pecut. Sa tda dpt buat apa2. Sa risau Dex dgn Rura lama menunggu. Sa ambil tlefon sms Dex tolong hantar Rura balik nnti. Sa mau selesaikan masalah dgn abg Black. Kasian Rura belum sempat sa cium2 dia😢. Abg Black bawa sa pigi rumah dia. Uncle tda ada masa tu. Entahlah kadang sa hairan juga asal siang dia tda. Tapi ada baiknya juga😂 tda la sa rasa segan bila pigi rumah. Abg Black tarik sa masuk bilik terus kunci. Abg Black buka baju dan seluar dia tinggal boxer lagi. 🌽 dia pun menonjol sdh. Tiba2 sa rasa melting pula nampak. Hilang perasaan marah sa sekejap. Abg Black peluk sa.

Abg Black- Chels tau ka? Abg sayangkn Chels dari dulu lagi. Lama abg cari Chels. Skrg abg tda mau lepaskn Chels. Sepa pun tda boleh ambil Chels dari abg.

Sa rasa terharu dam rasa bersalah juga sbb masih belum terus terang. Tapi dlm keadaan kami begini susah pula mau terus terang😂. Dalam pelukan abg Black jantung sa mula dup dap apa akan jadi lepas ni. Abg Black buka baju dan penutup dada sa. Mula la kena ramas gunung sa buat sa rasa ghairah. Segala kata2 sudah hilang yg ada hanya bunyi kenikmatan. Abg Black kasih dduk sa dikatil dan keluarkan 🌽 dia untuk sa nikmati 🍦.

Ahh ahh (itu contoh bunyi😂😂) dari abg Black mula kedengaran.

Abg Black- I love u syg ahhhh

Sa masih menyantap 🌽. Rasa tda tahan dan rebahlah kami di atas katil sama2. Abg Black dgn rakusnya buka seluar sa dan masukkan 🌽. Akhirnya kami mencapai nikmat dunia. Siap mendayung sa bersihkan diri dan keluar ke dapur mencari air. Abg Black dduk didapur sambil minum air.

Mula balik cerita yg gantung tadi disebabkan nafsu😆.

Abg Black- abg mau tau. Sepa budak tu dan sepa Dex?
Aik? Sopan pula dia cakap lepas beraksi tadi😂.

Sa- sebenarnya bang. Budak tu anak Chels..

Abg Black- o hok o hok!
Tersedak air lepas dgr Rura anak sa😂.

Sa- Chels sdh pernah kahwin. Bla bla bla
Sa cerita la dari A to Z.

Abg Black- kalo mcm tu Chels resign dan bawa Rura tgl sini. Kita khwin biar abg jaga Chels dgn Rura. Ya syg?
abg Black memujuk. Sa tkejut pasal khwin sa belum bersedia.

Sa- abg. Chels minta maaf. Chels tda bole bhenti keja dan tda akan khwin buat masa skrg. Chels belum besedia. Yg pnting skrg abg sdh tau.

Abg Black- ok. Tapi chels tda bole kluar dgn mana2 llaki tnpa kebenaran abg. Skrg chels milik abg.
Entah knapa ni kpala automatik angguk. Padahal hati sa kosong. Riak muka abg Black happy terus. Sekarang rasmi la sa jadi kekasih terpaksa😄. Sa bagi abg Black syarat tda halang prsahabatan sa dgn Dex dan tda dendam dgn Dex. Tapi pasal Dex ada hati dgn sa tu tda sa bagitau. Tda pasal2 mampus awal2😂. Masalah dgn abg Black sdh selesai pastu sa minta hntar pulg sebab petang sa keja.

Skip la pasal hal cinta cintun dgn abg Black.

Rura masuk skolah tadika. Maka dgn ini makin besarlah tanggungjawab sa. Lepas Dex tau sa couple dgn abg Black. Dex tda putus asa makin pula berusaha ambil hati sa. Prinsip Dex selagi belum begelar isteri org dia tetap tunggu. Semenjak kerja pub ni. Dex tda kesah dgn pgaulan sa yg makin liar ramai kenalan. Abg Black pula lama2 buat sa rasa bosan dgn sikap dia yg suka kongkong kuat cemburu lagi. Hampir tiap hari kami gaduh. Sa stress! Sa mula minum arak. Sa upgrade jadi pelayan merangkap GRO. Tapi pilih org juga sa😂. Sa cuma layan yg hensem2 dan kaya. Majoriti cuma mau nafsu ja. Sa mula jadi "pisau cukur" dan "ayam". Sa tda peduli sudah apa org mau cakap. Ayam pun ayam lah. Ayam pun mau makan😂. Sa kedapatan abg Black sebab naik kreta mewah dgn lelaki cina hensem😍. Kami gaduh besar pasal ni dan dari sana kami break. Sa terima penghinaan dari abg Black sbelum break.

Abg Black- mmg kalo pelacur! Pu*i sdh rasa semua size lelaki! Puik!!

Sa terima segala penghinaan abg Black. Memang sa kotor dan jijik. Tapi abg Black sendiri tda sedar dia dgn uncle sama2 anak beranak bertopengkan iblis. Patutlah bapa tiri sa jarang ada dirumah. Fikirkan sudah berubah nampak baik tapi jahanam! Gara2 uncle mamy sa kena tangkap utk tutup kesalahan dia! Cuma sa ja ni yg tda suka campur tangan ambil tau sa biarkan ja mamy sa dipenjara. Biar dia insaf sendiri dan taubat. Akan ada juga karma utk uncle sebab buat mamy sa bgitu.

Lepas sa tda apa2 sudah dgn abg Black. Dex masih lagi setia sama sa. Sa pun hairan kenapa Dex masih sanggup tunggu cinta sa yg tda suci dan diri sa yg kotor ni. Dex sentiasa disisi sa kecuali bila dia ada tugas. Soal suci pun sa tda jamin sudah. Ramai lagi perempuan lebih baik dari sa. Sa teruskan kerja macam biasa. Suatu malam tu ada sekumpulan lelaki hensem2 begaya datang pub. Bila sa perhatikan salah satu dari dorang ada abg Black. Sa tingu dia nampak ok ja. Dia panggil sa hantarkn minuman. Sa layan ja sudah kerja sa kan. Dalam keadaan lampu samar2 sa boleh nampak mata kawan2 abg Black macam melalak tingu sa. Pelik!

Abg Black- hai chels. Ni kwn sa mau kenalan.

Sa- Hai🤗
Sambil bejabat tangan. Tapi ada satu kwn dia tu main jari ditelapak tgn sa! Sa kasih biar ja sebab sa tda tau apa maksud. Belum pernah org salam sa bgitu. Kawan abg Black minta no sa. Sa bagi la. Tingu gaya2 dorg ni macam mabuk sudah. Lepas bagi nombor terus dia misscall. Dia suruh sa misscall balik. Sa call la tiba2 tlefon dia jatuh time sa call. Sa nampak😡

Bersambung.

Chelsia Amanda (Part 1- 25 COMPLETED)Where stories live. Discover now