~ Kapitel 6
Mike og jeg lå på min seng og nussede mens vi så en film. På bordet foran os lå to vinglas med ja..blod..menneske blod som vi havde blandet med noget alkohol. Så lækkert!
Filmen var ikke særlig spænende, men det at have Mike ved sin side var dejligt. Skønt at han ikke var i rum med Hanna, men kun os to.
Mig: "hvad synes du egenlig om Hanna er tilbage?"
Mike: " Det vel fint..har savnet hende"
Self har han det..*suk*
Mike: "Er du okay?"
Mig: "Ja self"
Mig:"jeg elsker dig bare så meget"
Mike trak mig ind til sig og gav mig et varmt knus
Derefter kyssede han mig på panden.Mike: "Jeg elsker også dig søde"
Pludselig bankede det på mit værelses dør.
Mike: "bare kom ind!"
Døren gik op og lige den person jeg havde håbet på ikke at se kom ind.
Hanna stod der i døren og så overrasket ud.Hanna:" Oh undskyld forstyrrer jeg?"
Mike:" Nej det fint Hanna"
"Jo hun gør" tænkte jeg
Hanna:" Når tænkte bare på om du ville med på mit værelse Mike?"
Hanna:"Men kan se du hygger med Aria"
Hun er da bare for meget!
Jeg var ved at eksplodere inden i, men prøvede at lade være med at vise det.Mig:" Gå du bare med Hanna!"
Fløj det ud af migMike:" Nej da, vi skal se filmen?"
Mig:" Nej..jeg har brug for luft!"
Jeg rejste mig og tog min sorte læderjakke på og skulle til at rejse mig, men blev holdt tilbage.
Mike: "Hvad har du gang i!?"Mig:" Skrid nu ind på Hannas værelse og lad mig være tak!"
Jeg rev mig fri fra hans greb og gik ud af rummet.
Jeg kunne se Hanna og Mike kigge efter mig overraskende, men jeg var Liglad.Det var bare for meget!
YOU ARE READING
Won't hurt you
VampireDybt inde i skoven i et underjordisk hus, bor en flok unge vampyrer. De jager varulve. Dræber dem...Men sådan er Aria fra slægten ikke. Vampyren (Aria 17 år) møder en...