Kapitel 9

332 16 4
                                    

~ kapitel 9

Varulven og jeg kyssede hinanden og levede lykkeligt til vores dages ende.

Jeg lukkede bogen sammen og kiggede rundt i vores bibliotek. Her var ingen, folk var nok oppe og spise aftensmad..
Totalt fantasi, som om en varulv og vampyr ville kunne leve lykkeligt..

I det jeg skulle til at rejse mig op, var der en som pressede mig ned på stolen.

??:" Vi skal lige snakke om det der skete igår"

Mike satte sig på den anden stol overfor mig.
Hvad var der at snakke om?

Mike:"Hvad gik der af dig?"

Mig:"Hvad gik der af Hanna!?"

Mike:"Jeg forstår ikke du har et så stort problem med hende?"

Mig:"Nej det kan du ikke se"

Mike:"Hvis du tror jeg har følelser for hende eller noget tar du fejl..."

Mike:"Jeg elsker kun dig, og det burde du vide."

Mike rejste sig skuffet op og gik ud af biblioteket.
Som om han ikke har følelser for hende. De går jo hele tiden og kigger på hindanden, griner og flirter!

Jeg gik op for at spise aftensmad med de andre og opdagede med det samme hvor Mike havde sat sig. Gæt engang..Self ved siden af Hanna!
Som sædvanligt. Men ikke kun Hanna..Elsa var også begyndt at sidde ved dem.Hanna og Elsa er såden nogle dullede blondiner!

Jeg sendte Hanna dræber blikket og hun sendte samme signal.
Jeg gik lige forbi dem og hen til Maya og Jessica's bord.

Efter aftensmaden ville jeg ud..Jeg sagde til de andre jeg bare havde brug for frisk luft. Men det var slet ikke derfor..Jeg ville se varulven igen. Han var så speciel og jeg følte vi kunne få et venskab..

Der var helt mørkt i skoven. Det eneste lys kom fra fuldmånen. Jeg gik rundt og rundt men fandt ingen..
Hvor kunne han være? Han burde da være ude og jage på den her tid..

Pludselig lugtede jeg lugten af varulv. Men ikke kun en varulv..Mange!
Hylende vilddyr begyndte at omringe mig.

Jeg kunne mærke mig hjerte banke hurtigere og hurtigere.

Hvad skulle jeg gøre alene?

En varulv sprang på mig så den lå oven på mig.

Jeg prøvede at rive mig fri og skulle til at bide, men lagde mærke til noget.
Varulven. Den var speciel..Hans øjne så , så bekendte ud?

Han stoppede med at presse mig så meget og kiggede mig i øjnene.

Det var ham. Den varulv jeg reddede den anden aften. Jeg tror han også genkender mig.

Varluv: "Undskyld" hviskede han lavt.
Han lavede en hyle lyd så de andre varulve løb videre.
Jeg tror det betød at han nok skulle tage mig.

Vi lå stadig og kiggede hinanden i øjnene men så rejste han sig.

Mig:"Tak, troede jeg skulle dø!"

Varulv:"Intet problem det var bare et tak for du hjalp mig" sagde han og smilte.

Han havde tranformeret sig til menneske..Så hot han var!

Varulv:"Hey jeg hedder Drake" sagde han og rakte mig hånden.

Mig:"Jeg hedder Aria" svarede jeg og gav ham hånden.
Drake:"Fedt! Rart at møde dig"

Vi begyndte at snakke om alt muligt..Interesser og fjendskab mellem varulve og vampyrer.

Drake var 19 år og kunne godt lide at jage, fiske, bare være ude i naturen..

Han var ret rar og venlig at snakke med, havde aldrig snakket med en varulv før. Det var noget helt nyt. Noget jeg slet ikke burde gøre..

Han var bare så charmrende!
Vi satte os på en sten og sad ret tæt op ad hinanden, i hvertfald så jeg kunne mærke hans skulder.

Jeg blev hel varm og rødmede en smule..

Drake kiggede på mig og sagde så lidt efter
Drake:" Du er egenlig smuk"

Jeg rødmede endnu mere. Hvor var han sød!

Mig:"Tak du ser også ret godt ud" svarede jeg

Jeg fik helt lyst til at kysse ham og lænede mig automatisk ind mod ham.
Han forstod hvad jeg ville og gjorde det samme. Vores læber var få cm for at mødes men Drake trak sig tilbage.

Drake:"Det her kan vi ikke!"

Mig:"Nej du har ret.." Svarede jeg overrasket over hvad jeg lige havde været på vej til.

Hvad gik der af mig? Jeg havde en kæreste. En VARMPYR og så kysse en varulv ville være helt hul i hovedet.

Mig:"Det må du undskylde"

Han smilte og spurgte så
Om han skulle følge mig hjem.

Mig:"Nej det er nok ikke en særlig god ide men ellers tak"

Drake:"Ja du har ret..jeg bliver slagtet" sagde han med et lille grin.

Mig:"Når..vi ses vel pludselig igen"
Han smilte og nikkede..

Drake og jeg sagde farvel og gik hver sin vej.

Won't hurt youWhere stories live. Discover now