Kapitel 10

307 16 5
                                    

~ kapitel 10

Da jeg kom hjem igen spurgte alle hvor jeg havde været, undtagen Mike som jeg ikke lige kunne finde. Hanna og Elsa var der heller ikke..De var sikkert sammen et sted.

Jeg gik igennem tunnelerne for at finde Mike, så jeg kunne undskylde for min opførelse. Da jeg nåede hans dør åbnede jeg den bare uden at banke på.
Jeg plejede heller ikke banke på, og det var fint med mig.
Da døren gik op fløj tusind tanker igennem hovedet på mig.
Var det her bare en drøm eller virkelighed? Jeg kunne ikke tro mine egne øjne, eller jeg ville ikke tro dem.
Så jeg virkelig rigtigt?
To let påklædte piger og Mike! Mike holdte om den ene røv og snavede med hende den anden. Hvad havde de gang i!? Det var så tydeligt at det var Hanna og Elsa med deres blonde lange hår. De lignede næsten nogen strippere med deres overdrevet frække undertøj. Jeg kunne bare ikke klare synet! De havde ikke engang langt mærke til mig..

Jeg havde lyst til at græde, råbe og løbe væk på samme tid..

Mig:"HVAD FANDEN HAR DU GANG I MIKE!?"

Mike, Elsa og Hanna fløj op og så hel overraskede ud.

De to kællinger tog deres tøj som lå på gulvet og løb ud af værelset.

Mike: "Ehm.."

Mig:"Du behøver ikke forklare!"

Jeg smækkede døren og løb direkte ind på mit værelse mens tårerne trillede ned.
Maya sad inde på mit værelse og så tv men opdagede straks da jeg kom ind. Hun løb hen til mig med det samme og holdte rundt om mig for at trøste mig.

Maya:"Orgh hvad er der sket søde?"

Mig:"Mike har haft sex med Hanna og Elsa!" Fik jeg sagt selvom det var svært når jeg græd.

Maya:"WHAT?"

Maya og jeg sad og snakkede episoden i noget tid, men jeg kunne mærke jeg også havde brug for at snakke med en anden om det. Drake..Jeg planlage at tage hen til ham imorgen aften, for jeg var al for træt nu. Mine øjne lukkede i og jeg røg direkte til drømmeland.

Jeg vågnede op med et chok da Drake skulle til at kysse mig i drømmen. Hvorfor drømte jeg om ham og jeg?..

fantasi Drake og rigtige Mike havde vidst byttet rolle med at kysse mig om morgenen.

Jeg hoppede ned i nogen jeans og tog en mørke lilla top med blonde for neden på.

Lige i det jeg skulle til at gå ud af døren, kom jeg Mike i møde!

Won't hurt youWhere stories live. Discover now