Kapitel 11

245 17 0
                                    

~ Kapitel 11

Mig: "Se dig dog for idiot!"

Mike:"Du behøver ikke tale sådan til mig bare på grund af jeg fejlede?"

Mig:" BARE på grund af? Ved du overhovedet hvad du selv har gjort?"

Mike:"Ja og det er jeg ked af.."

Mig:"Det nytter ikke noget, det er forbi med os to nu" sagde jeg strengt

Mike kiggede på mig med et skuffet ansigt

Mig:"Så kan du have lige så meget sex som du har lyst til med dine to duller!!"

Jeg skubbede ham til side og gik videre.

Jeg var ligeglad med hvad han tænkte lige nu, han kunne umuligt have det værre end mig.

Jeg tror jeg vil hade de 3 resten af livet!

Det blev aften og månen kom frem..

Det var fuldmåne Idag.

Jeg havde tændt et bål nogenlunde det samme sted hvor jeg måtte Drake, i håb om han ville komme forbi.

Jeg ville så gerne møde ham igen!

Der var nu gået 2 timer uden et syn af Drake. Jeg havde næsten mistet håbet..

Men hvad var der at komme hjem for? Flere dårlige overraskelser? Nej tak.

Jeg sad på en træ stamme og kiggede rundt. Pludseligt fik jeg øje på to gule øjne i mørket. Det gav et sæt i mig. Varulven kom til syne. Det var Drake.

Men ikke som sådan jeg havde set ham før. Han så sur og fjendtlig ud. Hvad tænkte jeg egenlig på? Gå ud ved fuldmåne alene..Han blev ved med at stirre på mig med sine onde øjne.

Mig:"Drake det er mig, Aria?"

Han gik nærmere og nærmere..

Mig:" Kan du slet ikke huske mig?"

Jeg begyndte at blive bange

Hans blik ændrede sig nemlig slet ikke og han blev ved med at knurre af mig.

Det var fuldmånen der påvirkede ham!

Han lignede en som ville springe til angreb på mig inden for 2 sek.

Rigtigt nok løb han hen og angreb mig.

Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre? Jeg var rystet. Hvordan skulle jeg kunne forsvare mig selv uden at skade ham?

BESKED: Virkelig mange gange undskyld for jeg ikke har skrevet videre i så lang tid!! Har bare ikke haft tid det må i virkelig undskylde, men går igang igen! ❤️ Historien er langt fra slut!

Won't hurt youWhere stories live. Discover now