Mit is tudnék mesélni az én elcseszett életemről? Nos, az már egyszer biztos, hogy nem unalmasak a mindennapjaim, hiszen mindig történik valami. Valami, ami folyton a nyakamat tapossa, hogy még véletlenül se jussak levegőhöz. Otthon állandóan áll a bál, mintha csak egy szappanoperába csöppentem volna. Apám egy cég vezérigazgatójaként dolgozik, míg anyám lakberendező. Mind a ketten elvárják tőlem a maximum feletti mérce átugrását, amit nekem kutya kötelességem teljesíteni. Még véletlenül se szállnék harcba az ő haragjukkal, mert tuti megcibálnák a hajam. Nem mondom, hogy félek tőlük..inkább rettegek. A múlt évi bizonyítványomba becsusszant egy darab négyes, és már azért olyan pofont lekevertek, hogy megfejeltem pluszba a falat. Nem tanácsos ellenük menni, mégsem tűröm ezt tovább. Miközben megpróbálom teljesíteni az elvárásukat, suli után dolgozni járok. Nem valami nagy meló, mégis titokban tartom a szüleim előtt. Már magam előtt is látom azt a jelenetet, amikor kiakadtak, csak mert megkérdeztem, lehet-e állásom. ,,Szó sem lehet róla! Az én lányom nem fog holmi mocskos, patkány helyen dolgozni!" Nekem viszont nem kell az ő piszkos pénzük. Ezért is gyűjtögetek magamnak. Aztán persze ott van a suli, amiről még nem is meséltem. Bár mindenki megtapasztalta már, hogy milyen is a gimis élet. Akik pedig még nem, azoknak üzenem, hogy kössék fel a gyatyájukat. Ha szerencséd van, nincs nulladik órád és nem kell ott ülnöd reggel héttől, délután négyig. A menzán konkrétan olyan ételt kapsz, ami már szinte mozog a tányéron. Aztán persze üres hassal, korgó gyomorral, a táskádat magad után húzva loholsz a következő órádra, amit természetesen a legfelső emeleten tartanak, a legtávolabbi sarokban. A tanárok kibírhatatlanok. Elvárják, hogy olyat tudj kívülről- belülről, előre-hátra, össze-vissza, amit még ők maguk sem értenem, pedig állítólag egyetemet végeztek és ha nem az eBay-en rendelték a diplomát, akkor tanítani is tudniuk kéne. És én nekem minden nap el kell viselnem. A tűrőképességem határtalan, ezt már megtapasztaltam. Hisz' ha nem így lenne, már rég alulról szagolnám az ibolyát.
YOU ARE READING
F*ck it teacher!
AdventureFigyelem! -A történetben-->trágár szavak, 16&18+ jelenetek fordulnak elő! -Saját felelősségre olvasható! +A történet kitalált szereplőkből és történésekből áll! -Minden jog fenntartva!