1.rész

1K 43 3
                                    

-Zoé! Zoé!-rohant oda hozzám a kishúgom Réka

-Igen?-pillantottam le rá videó vágás közben

-Téged keresnek.-mondta, majd kiszaladt a szobámból. Én nagyot sóhajtva álltam fel a székemről. Gyorsan mentem a húgom után a bejárati ajtóhoz, hol Beni állt. Mosolyogva vontam ölésbe a fiút, aki viszonozta tettem. Benivel felmentünk a szobámba, Ő egyből hanyatt dobta magát az ágyon, míg én a gépem elé ültem vissza.

-Nem csinálunk ma valamit?-fetrengett még mindig az ágyon

-Videót kell vágnom.-húztam el a számat

-Ahj...-sóhajtott egyet, majd fel állt az ágyról, és oda sétált mellém.-Megcsinálom neked.-emelt fel a székről, s Ő leült.

Beninek max húsz percébe telt megvágni a videót, ami így is tíz perces lett.

-Köszönööm.-adtam egy puszit a fiú arcára

-Na akkor most menjünk valahova.

-Jó, de hova?-kérdeztem

-Menjünk kirándulni, ugyis szép idő van.-húzta ki a függönyt, és akkor látta meg, hogy szakad az eső. Én hangos röhögésbe törtem ki, ahogy ő is tett pár másodperccel később. -Akkor inkább videózunk.

-Nem, inkább menjünk el vásárolni. Kell ruha és kajaa.-simogattam meg a hasam, ami hangos korgással jelezte, hogy igazam van.

-Jó, jó, de hova? Westendben, meg az Arénába van most mindenki.

-Én az Alléra gondoltam.-vontam vállat.

-Az jó, ugysincs messze, csak fél óra, de az kocsival semmi.-mosolygott.-Na akkor öltöz, mert így velem sehova se jössz.-utalt a melegítő ruhámra. Én csak felnevettem, majd kitoltam a fiút a szobámból, hogy feltudjak öltözni. Magamra egy fekete térdnél szagatott nadrágot, egy szintén fekete croped topot, és a babarózsaszín Vans old skoolomat választottam a lábaimra. A táskámat magamra kapva mentem le az emeletről. Beni a kanapén ült és a kutyámat dögönyözte.

-Mehetünk?-papant fel abban a pillanatban, mikor leértem

-Igen. Réka, mi elmentünk.-kiáltottam oda a húgomnak.

-Jó, jön át Liza és Panna.-jött a válasz

Benivel kiszaladtunk a kocsihoz, hogy ne ázzunk meg.
Húsz perc alatt már parkoló helyett kerestünk a mély garázsba. Pár kör után meg is találtuk a tökéleteset.

-Nem baj, ha jön pár haverom?-kérdezte félénken

-Dehogy.-nevettem, miközben beszálltunk a liftbe.

-Vlogolunk ma?-nevetett fel a fiú is. Én csak hevesen elkezdtem bólogatni, mire ő még jobban nevetni kezdett. Kilépve a felvonoból szembe találtuk magunkat Beni barátaival. Benedek mosolyogva pacsizott le a fiúkkal. Én csak kínosan mosolyogva álltam mellettük.

-Jaj srácok, ő itt Zoé.-mutatott rám

-Sziasztok.-mosolyogtam

-Szia.-mondták kórusban

-Mit kell venni?-kérdezte az egyik srác Benitől

-Ennek a nőnek kell venni ruhát és kaját.-nevetett fel, mire a többiek is.

14:28

Már szinte az összes boltot végig jártuk. Beni kitalálta, hogy ő akar nekem venni ruhát, mert ebből milyen jó videót lehetne csinálni. Végül ebből az lehet, hogy két csapatra osztódtunk. Beni, Ficzi és Imi ment együtt.
Velem pedig Zozó és Gery jött.

A két sráccal már az ötödik boltot jártuk végig. Zozó és Gery kezében egy-egy szatyorral, míg nálam csak a kamerám és a táskám volt.

Na hát sziasztok. Ez lenne az első történetem. Remélem tetszik nektek.😊 Ma még kiteszek egy részt a szereplőkről, hogy jobban megismerjétek a történetben szereplő személyeket.

Csak egy Youtuber lány Where stories live. Discover now