8. Rész

460 28 3
                                    

07:09

-ZOÉ!-ugrott rám nagy lendülettel a kedves Benedek. Hatalmasat nyögtem a fiú súlya alatt.

-Beni, kérlek, szállj le rólam.-kérleltem a fiút, de hát nem jutottam sokra vele, mert ugyanúgy fetrengett tovább rajtam.

08:29

Benivel most értünk ide a hungexpora. Pár youtber már itt volt, de közülük alig ismertem valakit. Mármint ismertem őket a youtubenak köszönhetően, de nem személyesen.

-Cső Beni.-jött oda hozzánk egy szőke hajú fiú

-Szia Mikó.-pacsiztak le egymással

-Szia.-mosolygott rám aranyosan a fiú, nevén nevezve Mikó

-Szia.-viszonoztam tettét.

A két fiú jót beszélgettek, mikor ismerős hangok csapták meg a füllem. Mosolyogva fordultam a hangok irányába, de talán nem kellett volna. A gyulai fiúk jöttek, meg Imi, aki egy lányt ölelt szorosan magához.
Ott álltam enyhén sokkolt állapotban, egy-egy könnycsepp gurult le az arcomon.

-Sziasztok!-léptek mellénk. Zozó egyből mellém lépet, és szoros ölelésbe vont. Magamba szívtam a fiú kellemes illatát, majd eltolt magától és rám mosolygott. Utána Patrik is megölelt, de mikor Imi is ezt akarta tenni, szimplán elfordultam.
Nem tudom mit kellett volna tennem...

-Zoé, jössz be velünk?-szólt hozzám Zozó

-Persze.-mosolyogva mentem utánuk. A két Kempf fiúval nevetve sétáltunk be az épületbe.

Végig jártuk az egész Hungexpo területét. E-közben sok nézőnk jött oda hozzánk. Viszonylag sok közös képet csináltunk velük. Voltak akik kis ajándékokat adtak nekünk.

-Láttam, hogy néztél Imiékre.-törte meg a csöndet Patrik, mikor már be értünk a videósoknak szánt pihenőbe.

Én csak elhúztam a számat.

-Zoé? Hallóka? Választ nem kapok?-játszotta a sértődötett Patrik, olyan gyerekes egy fiú. Nevetve vontam ölelésbe a nálam jóval magasabb srácot.

-Mindig rá kell jönnöm, hogy 17 éves létedre, olyan gyerekes vagy.-húzta el száját az idősebb Kempf fiú.

-Valahogy féltékennyé kéne tenned az Imrét.-ült le Patrik az egyik kanapéra, keresztbe tette lábait és kezét rá helyezte, majd ujjait összefonta. Úgy ült ott, mintha valami pszichológus lenne. Bátyjával össze néztünk és hangos nevettésel díjaztuk Patrik alakítását.
Akik bent voltak rajtunk kivül a helyiségben, mind furán néztek ránk, vagy nevettek ők is.

Csak egy Youtuber lány Where stories live. Discover now