Az elmúlt egy hétből négy napot Imivel töltöttem. A másik hármat pedig az összes sráccal.
Szerencsémre mindenkivel megtaláltam a közös hangot.Most éppen a Gyulai vasútállomáson állok Benivel, Imivel és a Kempf tesókkal. Tegnap már a többiektől elbúcsúztam, így mára csak ők négyen maradtak.
-Vigyázz magadra Zoz.-ölelt meg Beni, s én is őt. Utána Zozót és Patrikot is megöleltem. Már csak Imi maradt.
-Legyél jó Zoé.-ölelt ő is magához.
-Majd írj ha haza értél.-szólt még utánam Benedek, mikor már a vonat lépcsőjén mentem fel felé. Én bólintottam egyet, majd még intettem nekik egyet, s bementem a kabinomba. Leültem az egyik székre és bedugtam a füllhallgatom, s elindítottam az Imagine Dragonstól az egyik egyvelegem.
18:29
Három órás vonat út után, sikeresen haza érkeztem Budapestre. Anya a nappaliban ült a húgom társaságában, tévét néztek.
Réka ahogy észre vett egyből elém futott és megölelt.
Egyszerűen imádom a kishúgom.Felmentem a szobámba és egyből hanyatt dobtam magam az ágyon. A telefonom a táskámba hangos jelzéssel jelezte, hogy üzenetem érkezett. Egy nyögés keretében felkelltem az ágyamról, vagyis inkább lekusztam, de ez mellékes, és a készülék után nyúltam. Beni írt.
Beniim💖
Zozz nem jossz ki holnap a playit-re?Zoey💖
Beneedeek honnan a rakbol szerezek en jegyet? Hmm??Beniim💖
Ahjj Zoe, csak gyere oda es keszZoey💖
Meg mindig szornyu vagy🙄Beniim💖
Ezt ugy mondod mint ha te jobb lennel?Zoey💖
Na jo majd holnap BeniiBenedeknek köszönhetően megvan a holnapi programom. Magamhoz vettem a laptopom és elkezdtem nézni az elmúlt egy héten felvett videó részleteket. Hátha sikerül egy normális videót kihozni belőle. Bár ezt kötve hiszem...
21:49
Fáradtan, egyben elégedetten dőltem hátra a székemben. Mivel elég jó videot sikerült kihoznom
-Nem alszol?-jött be anya a szobámba, és végig simított az arcomon. Nemlegesen megráztam a fejem, majd felálltam a székemből és egy nagyot ásítottam.
-Holnap elmehetek Beniékkel a PlayIT-re?-döltem hanyatt a kényelmes francia ágyamon
-Persze, de akkor most aludj. De kik azok a Beniék? Mármint gondolom, hogy a Nagy Beni.-nevetett fel
-Igen, ő az. Meg a gyulai fiúk szerintem, de ezt nem mondta.-vontam vállat
-Jó, de aludj mostmár.-simitott végig a fejemen, majd elköszönt tőlem, s kiment a szobámból.
Én hanyat dobtam magam az ágyon és rögtön elis aludtam.
YOU ARE READING
Csak egy Youtuber lány
FanfictionEz a történet Zoéról fog szólni, aki egy fiatal magyar YouTuber lány. A történetben szerepelni fognak a mai világban híres youtuberek és sportolok. Akit érdekel Szilágyi Zoé élete, az tartson velem a történet folyamán. ❗️KITALÁLT TÖRTÉNET❗️Szinte...