6. Rész

544 30 0
                                    

-IMI BAZD MEG!-kiáltottam a kanapén fekvő fiúra.-EZT MIÉRT KELLETT?

-Mert miért ne?-harapott bele a pizza szeletbe

-DÖGÖLJ MEG! Gábor a legjobb barátom, de ha miattad nem fog velem szoba állni, ne számits rám!-kiálabáltam, majd felrohantam a vendég szobába. Lentről hallottam, hogy Beni a fiút cseszte le. Hanyatt dobtam magam az ágyon. Ott feküdtem és sírtam. Végre visszakaptam a legjobb barátom, erre az a balfasz miatt, lehet újra elveszetettem. Negyed órás sírásom után halk kopogás haladszodót a világos barna fa ajtón. Elmotyogtam egy 'gyere'-t, letöröltem a szemem alól a sós könnycseppeket, ebben a pillanatban nyílt is az ajtó. Imi lépett be rajta. Nem mondott semmit csak leült mellém az ágyra.

-Zoé.-szólt hozzám halkan.-Nagyon sajnálom, nem tudtam.

-Akkor Beni elmondta.-sóhajtottam

-Mindent elmondott.-hajtotta le a fejét.-Ahj Zoé, én szeretlek, de ezt nem tudtam.

-Imi...-csóváltam meg a fejem

-Sajnálom...-ölelt meg hirtelen

-Miért csináltad?-szegeztdm hozzá azt a kérdést ami eddig nyomta a szívemet

-Talán azért mert féltékeny voltam...-köpni-nyelni nem tudtam Imi válaszán, mindenre számítottam, de erre nem.-Szeretlek.

-Én is.-motyogtam magam elé

-Zoé, akkor lennél a barátnőm?-nézett rám félve

-Imi, figyelj...-sóhajtottam egy nagyot.-...nekem ez még korai lenne. Talán másfél hete ismerjük egymást.

-Adj nekem egy esélyt. Ebben az egy hétben megpróbálom, hogy minnél jobban megismerjük egymást.-vigyorgott, majd egy puszit nyomott a homlokomra, s kiment a szobából. Magamra hagyva a gondolataimmal...

Csak egy Youtuber lány Where stories live. Discover now