-Beni! Kicsim!-jött ki a házból egy kb velem egykorú lány, érdeklődve néztem a fiúra, kinek először nem esett le a szitu.
-Jaj, hát szia.-kelt fel mellőlem és egyből a lányhoz ment. Aki egyből lesmárolta Benit, igen smárolta nem csókolta. Látszott rajta, hogy semmi érzelem nincs benne. Undorodva néztem őket. -Zoé, ő itt Laura, a barátnőm.-mutatott a lányra
-Helló.-intettem oda szemet forgatva
-Ki ez a kis ribanc Életkém?-vínnyogta, nagyra nőtt szemekkel kezdtem el nézni a csajra
-Most magadról beszélsz?-keltem fel a földről
-Nem, csak is rólad.
-Kettőnk közül te vagy nagyobb ribanc.-forgattam meg megint a szemeim. Szerintem sokat csinálom ezt a szem forgatást, de nem baaaj.
-Beni, most választanod kell. Ő vagy én?-mutatott rám
-Ő.-lépett mellém Beni és megölelt. A lány elégé kiakadt, de ez jelen pillanatban nem érdekelt. Csak az, hogy a legfontosabb fiú az életemben engem választott, és nem a barátnőét. Benedek nem szólt hozzám, felvitte a táskáim az egyik vendég szobába, majd bement a studiójába. Engem magamra hagyva. Ott ültem az ágy közepén a kutyámat simogatva. Maja egy kis idő múlva bealudt. Beni még mindig a szobájába volt. Nem akartam zavarni őt. Inkább írtam Zozónak.
Zoé Szilágyi
Sziia ZozóóóZozó Kempf
Jónapoot kedves ZoéZoé Szilágyi
Nincs kedved találkozni?Zozó Kempf
Benivel mi van?Zoé Szilágyi
Majd elmondom, de ráérsz?Zozó Kempf
Okés, tíz perc és ott vagyoki.Tíz perc se telt el, de Zozó már itt állt. Gyorsan felkaptam a kistáskámat, majd Maját felvettem a kezembe, és egyből Zozóhoz mentem. Aki egy öleléssel köszöntött engem.
-Na mesélj.-mondta, miután beszálltunk a Rómeoba.
-Az történt...-meséltem el neki részletesen mi is történt ma délután.
-Ez furi, azt hittem Beni nem fog így magába zuhanni egy ribanc miatt.-álította le a motort a kocsi tulajdonosa.
-Te is így gondolod?
-Aha, látszik rajta.-nevetett.-Meg rá mászott Imire, Patrikra és rám is.
-Hogy mi?-hülledzetem
-Jaah igeen.-nevetett, de már kínosan
A fiúval megálltunk egy hamburgerező előtt. Ő kiszállt, majd előttem is kinyitotta. Kivette az ölemből Maját, s letette a földre. Zozó kikértük a hamburgerjeinket, amik pár perc múlva előttünk voltak becsomagolva. A fiú megfogta a két menüt, és kitessékelt enegem, meg a kiskutyámat az épületből.
-Van kedved át jönni?-pillantott rám a volán mögül
-Okés.-mosolyogtam rá
15:59
Most Zozóval és Patrikkal ülök az egyik kanapén és videót veszünk fel. Patrik a földön ülve röhög, Zozó szintén, én meg próbáltam el dúdolni egy zenét, mivel egy dal kihívást csinálunk. Már a hatodik számot dúdolom, de ezt se tudják.
17:37
Már a Nagy rezidencián ülünk négyen, és várjuk a pizzát. Beni a földön, Patrikkal és Zozóval ült, én meg a kanapén feküdtem el. A két kutya az udvaron játszik, a Benedek által vásrolt sípolos játékkal. Épp a Kempf tesók veszekedtek egymással, hogy kinek szebb a szemöldöke(?!), mikor megszólalt a csengő. Beni hipersebességgel pattant fel, s ment ki a pizzákért. Kintről hangos nevetés hallatszott, így gondoltam kimegyek megnézni. Benedek kint beszélgetett a pizza futár sráccal.
-Sziasztok!-léptem mosolyogva a legjobb barátom mellé
-Szia.-köszönt aranyosan a srác, nagyon ismerős ez a fiú. Meg van honnan...
-Gábor?-kérdeztem tőle félve
-Zoé?-kérdezett vissza, mindeketten felnevettünk.-Úristen.-ölelt szorosan magához
-Hiányoztál.-kezdtem el könnyezni
-Jaaj, te nő.-adott egy puszit a homlokomra. Hiányzott. Hiányzott ez az egész. Hiányzott az érintése, az ölelése, az egész lénye....
-Sziasztok.-szólt oda nekünk Imi flegmán
-Szia Imi.-mosolyogtam rá
-Neked nem kéne menned pizzát kivinni?-szögezte kérdéset az engem ölelő fiúnak. Gábor furán kezdte méregetni Imit.
-Neked meg nem a saját dolgoddol kéne foglalkoznod?-forgatta meg szemeit Gábor. Imi nem válaszolt csak bement a lakásba.-Na jó nekem mennem kéne már. Remélem találkozunk még Zoé.-adott egy puszit a homlokomra, majd elment.
YOU ARE READING
Csak egy Youtuber lány
FanfictionEz a történet Zoéról fog szólni, aki egy fiatal magyar YouTuber lány. A történetben szerepelni fognak a mai világban híres youtuberek és sportolok. Akit érdekel Szilágyi Zoé élete, az tartson velem a történet folyamán. ❗️KITALÁLT TÖRTÉNET❗️Szinte...