-Na tetszik?-ugrált az ágyam mellett Beni. Na igen, nem rég értünk haza. Mind a négy fiú jött velünk, mondván nekik nincs jobb dolguk.
Benivel felvettük az egymásnak vásárolt ruhadarabokat.
A három fiú nekem egy farmer shortot és egy fehér feszülős hosszú ujju cropped toppot.-Háát...-húztam Beni agyát.-Egész jó, bár magamtól nem vennék ilyet.
-Akkor tetszik.-veregette meg elégedetten a saját vállát
-Na és neked?-kérdeztem tőle
-Ugyanez a válaszom.-mosolygott. Neki egy fekete térdnél szagatott farmer nadrágot és egy fekete hónajnál mélyebb kivágású szintén fekete ujjatlan felsőt.
16:36
-Nem videozunk egyet?-kérdezte Beni, miközben a kutyámmal játszott az udvaron. Én a többiekkel a kerti garnitúrán ültünk, vagy a földön ültek.
-Jó, de mit?-néztem a legjobb barátomra, mire ő csak megrántotta a vállát
-Miért nem megyünk haza Gyulára, és ott csinálunk valamit?-vetette fel Zozó
-Én benne vagyok.-válaszolt Imi és Ficzi, míg Gery inkább vissza utasította.
-Zoé?-fordult felém Imi
-Én holnap este megyek meccsre, max utána.
-Milyen meccs?-kérdezte Zozó
-Válogatott foci.-mosolyogtam
-Ádi vissz?-kérdezte Beni
-Igeen.-vigyorgtam.-De ezt tudhatnád?
-Jó, jó. Ez igaz.-nevetett fel a fiú is
-Ádi az a barátod?-kérdezte Ficzi
-Neem.-nevettem.-Ő az unokatesóm.
-De baszki, nem hiszitek el ki az.-nevetett Beni
-Hát ki?-kérdezett vissza Imi
-Nagy Ádám, válogatott focista.-kacsintott Beni
-Ne bassz.-hülledezett Zozó
-Nem baszlak téged.-nevettem
A fiúkkal egész sokáig beszélgettünk, mikor elakartak indulni haza. Beni alapból nálunk aludt volna, de anyáék ma elmentek nyaralni, így megkérdeztem a fiúkat, hogy nem akarnak-e nálunk aludni. Gery kivételével mind a négy fiú nálunk aludt.
Négy fiúval ülök a kanapén és a tévét figyeljuk. Épp futball meccs megy. Pontosabban Bayern München-Dortmund meccs. Benivel és Zozóval a Dortmundnak, míg a másik két fiú a Bayernek szurkol.
YOU ARE READING
Csak egy Youtuber lány
FanfictionEz a történet Zoéról fog szólni, aki egy fiatal magyar YouTuber lány. A történetben szerepelni fognak a mai világban híres youtuberek és sportolok. Akit érdekel Szilágyi Zoé élete, az tartson velem a történet folyamán. ❗️KITALÁLT TÖRTÉNET❗️Szinte...