9. Rész

460 26 4
                                    

Már lassan két hónap telt el a PlayIT óta. Benivel, Zozóval és Patrikkal napi szinten beszélek. Nagyon meg szeretem őket, jó Benit eddig is nagyon bírtam, de most sokkal jóbb lett a kapcsolatunk, mint ez előtt.

Most éppen a Népliget mellett lévő McDonald's-ba ülök és várom Arvidot, hogy végezzen a műszakjával.

-Mizuuuh vaan Zoz?-jött ki mosolyogva Arvid

-Semmi érdekes.-vontam ölelésembe a fiút.-Na, de induljunk elfogunk késni.-a fiúval elindultunk az egyes villamoshoz, mivel egy megállót megyünk. Onnan pedig besétálunk a Fradi edzőközpontjába.

Lassan sétálva léptünk be a nagy épületbe, mosolyogva köszöntött minket egy fiatal hölgy. Aki egyből vitt is minket ki a foci pályához, ahol interjút készíthettek pár focistával.

-Itt foglaljanak helyett, nem sokára végeznek az edzéssel.-mondta, majd ott hagyott minket.
Pár futballista felénk fordult, volt aki ránk mosolygott, volt aki integetett, de volt olyan is aki csak egy undorral az arcán elfordult.
Arvidra néztem, ő is rám, s elkezdtünk nevetni. Mélyeket sóhajtva próbáltam lenyugtatni magam, ami szerencsémre sikerült is. Ami Arvidnak nem igazán. Ő még mindig nevetett.

-Fejezd már be.-csaptam nyakon finoman a fiút. Ő ezen még mindig nevetett.-Arvid!-szóltam rá

-Ahjj te nő.-csóválta meg a fejét

Hangos röhögcsélés csapta meg a fülem, így a hangok irányába fordultam.
-Vége az edzésüknek.-gondoltam magamba
Hirtelen felpattanva sétáltam oda hozzájuk.

-Sziasztok.-mosolyogtam rájuk aranyosan

-Szia.-néztek le rám.

-Csinálhatnék veletek egy interjút?-kérdeztem félénken. Batik egy apró mosolyra húzta a száját.

-Persze.-mosolygott Botka

A focisták után sétáltunk be az öltözökhöz, ők gyorsan átöltöztek, majd elmentünk egy kisebb társalgó szobába.
Batik Bencével, Botka Endrével és Varga Rolanddal készíthettem egy-egy kisebb interjút.

-Csonka jössz?-szólt oda Batik, a fiatal szőkésbarna fiúhoz. Felénk fordult, majd már mellettünk is termet.

-Szia.-pillantott le rám.-Csonka András.-nyújtotta felém a kezet

-Szia. Szilágyi Zoé.-mosolyogtam rá, s elfogadtam tettét.

-Zoz, megyünk?-jött mellém Arvid.-Hallóka?-szólt megint hozzám, de még mindig nem figyeltem rá, csak Andris gyönyörű szemeibe tudtam nézni.

-Nincs kedvetek eljönni kajálni velünk?-szólt közbe Bence

-Nem érünk rá most, bocsii.-mondta Arvid, majd maga után húzva elindult a kijárat felé

-Csak te nem érsz rá.-álltam meg

-Jó, akkor holnap.-ölelt meg.-Sziasztok.-köszönt el, s már el is tűnt.

-Na akkor menjünk.-állt fel Botka, utána Batik is feltápászkodott a helyéről.
Négyen indultunk el egy nem túl puccos étterembe.

18:39

-Merre laksz?-kérdezte Andris, miután megvacsoráztunk

-Óbudán.

-Elkísérlek.-vágta rá

-Nem kell, nagy kerülő neked.

-Honnan veszed?-nevetett fel.-Nem lehet, hogy arra lakok?

-Jól van na.-nevettem el magam

-Gyere, itt a villamos.-nyújtotta felém a kezét, amit elfogadtam. Felszáltunk a villamosra, de ő még mindig fogta a kezem.

-Itt szállunk.-motyogtam és abban a pillanatban fel is pattantam 

Csak egy Youtuber lány Donde viven las historias. Descúbrelo ahora