#3 vreemd gaan!!

57 2 0
                                    


Ondertussen waren al 2 weken verder en alles was perfect tot dat de boys al 4 dagen niks meer van hun hadden laten weten en dan op een dag zien de meisjes de boys weggaan uit het hotel en ze besluiten ze hun achterna te gaan en dan , .......

horen de meiden muziek en gezang ( nummer: all my love ) en ze besluiten nr de deur te gaan ze bellen en Corbyn doet open en zegt' hey wat doen jullie hier ?' Jessie vraagt waar zijn Jack en Zach ? Corbyn wijst naar de woonkamer en ze stormen de woonkamer binnen en vragen direct om uitleg ! Zach zei tegen Jack ' wie zegt het ik of jij ?' Ik zei Jack en Jack zei :' eumm kijk we wouden dit niet tegen jullie zeggen omdat wij dachten dat jullie ons dan niet leuk gingen vinden omwegen van ons mr omdat wij  i-n   e-e-n   b-a-n-d   zitt-en .' De meiden keken elkaar aan maar zeiden niets Zach zei ' Yara zeg aub iets ' Yara zei ' hoe konden jullie dit toch doen !? Ik dacht da wij jullie konden vertrouwen niet dus ! Sorry maar ik kan dit niet ! '  Jessie gaf Yara gelijk en ze gingen allebei weg .


                                                                                   POV: Daniel

ik vind het best erg voor de meiden maar ook voor Jack en Zach ! Ik denk dat ik even met Jack en Zach ga praten . Ik ging naar de tuin waar ze allebei zaten en zei ' het is goed dat jullie het hebben gezegd beter nu dan nooit maar je moet de meiden hun reactie ook begrijpen he , voor hun is het opeens veel nieuws op nog geen 5 minuten tijd .' Zach zei dat ik gelijk heb en dat we hun gewoon een dagje alleen moesten laten .


                                                                                   POV: Yara

Ik ben zo pist op hun allemaal ! En Jessie ook ik denk dat het best is dat ik hun even niet zie ! Ik heb noot aan een avondje uitgaan dacht ik in mezelf . Ik riep Jessie en vroeg of zij zin had om mee uit te gaan er was toch een party vanavond , tuurlijk zei Jessie want het is al zo lang geleden .


ze gingen hun klaarmaken ,


yara deed dit aan :

yara deed dit aan :

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Jessie deed dit aan :

Jessie deed dit aan :

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Dan vertrokken ze naar de party lekker alleen zonder boys !

Ze gingen drinken halen en waren al half zat ! Toen opeens zagen ze dat de boys er allemaal ook waren ! Dit konden ze niet zomaar laten gebeuren . Jessie ging nr een random gast op de party en zoende hem en Yara deed dat ook ! Corbyn zag dat en de rest van de boys ondertussen ook . Maar de meiden bleven verder doen met kussen maar diep van binnen voelde Yara zich schuldig maar deed wel verder en Jessie was te zat om na te denken . Daniel en Corbyn keken elkaar aan en gingen naar de meiden en zijden dat ze naar huis moesten gaan , maar de meiden weigerden ,en kuste vlak voor hun neus verder . Corbyn en Daniel trokken de meiden van de random gasten weg en gingen met ze naar buiten . De meiden waren zo boos dat ze hun wegtrokken van hun en stapte de auto in ( wat GEEN goed idee is ) en reden weg , nog geen 50 meter verder reed Jessie tegen een boom aan ! De boys hadden dat nog gezien en liepen snel naar hun , ondertussen kropen de meiden uit de auto en begonnen te dansen en te zingen op straat ( ze hadden niet veel schaden opgelopen ) . Toen de boys er waren wouden Zach en Jack naar hun komen maar als zij nog maar 2 meter in de buurt kwamen konden de meiden hun wel doodschieten met hun blik . Dus kwamen Corbyn en Daniel en zeiden dat ze mochten meekomen met hun maar ze weigerden . Dus besloot Corbyn Jessie over zijn rug te hangen en Daniel deed hetzelfde met Yara. De meiden vielen onderweg in slaap , dus de boys hadden niet veel last van hun .


VOLGENDE OCHTEND

De meiden werden wakker op het bed van Daniel , ze keken elkaar aan en wouden zo stil maar ook zo snel mogelijk naar benden komen . Toen ze beneden waren zagen ze niemand dus wouden snel naar buiten lopen  . Opeens stond achter hun Corbyn en Jonah en toen ze toch nog snel naar buiten konden lopen zagen ze daar Zach Jack en Daniel staan dus ze konden onmogelijk weg .


20minuten later hadden ze door dat ze daar echt niet zomaar weg konden dus gaven het op .



                                                                    POV:Jessie

Ik zag dat Jack naar me toe kwam en Zach ging naar Yara . Toen Jack bij mij was zij hij eerst 'jij bent zo dom bezig' en toen zei hij 'jij hebt geluk dat jij nog leeft ! ' Ik antwoorden terug met ook hallo hoor !!! Hij keek me boos aan , en zei ' waarom ga jij vreemd ?! ' Ik zei ' omdat ik alles effe niet meer aankon en ik was str*nt zat ! ' Hij zei' dat is het slechtste excuus ooit ! ' Ik keek toen naar Yara en riep heel hard rennen !!!!!!!!


                                                                POV : alle boys (algemeen)

ze liepen zo hard weg dat we besloten ze te laten gaan .



          einde pov


toen de meiden aan hun hotel waren gingen ze naar hun kamer en pakte hun spullen in , ze kochten het eerste ticket naar ,.......


DIT WAS DEEL 3 ALS JE WILT WETEN NAAR WAAR ZE GAAN LEES DAN ZEKER DEEL 4 <3





why are we in love with all of them // Why don't we //Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu