#4 gonne

52 1 0
                                    

toen de meiden aan hun hotel waren gingen ze naar hun kamer en pakte hun spullen in , ze kochten het eerste ticket naar ,.......


naar New York .


2dagen later

de boys hadden nog altijd niks van de meiden gehoord en begonnen ongerust te worden dus ze besloten te bellen na 6 keer bellen pakte niemand op . Toen gingen ze insta checken en Jonah riep door heel het huis ZE ZIJN IN NEW YORK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iedereen begon te flippen , ze besloten om de eerste vlucht te boeken naar  New York en ja hoor dat gebeurden.

*skip al dat gedoe met vliegtuig

Toen ze aankwamen in New York bedachten ze zich dat ze geen flauw idee hadden vanwaar de meiden zouden kunnen zijn .

Ze bleven wachten totdat één van de meiden een foto had gepost met een locatie en 2uur later gebeurden het ze waren bij het strand de boys gingen snel naar daar met een uber . Toen ze er waren zagen ze de meiden en besloten naar hun te gaan Yara was in zee en Jessie lag op de handdoek . Zach sprong het water in en zwom naar Yara en Jack ging naar Jessie en legde zijn hand op haar schouder ( zoals bij deel 1 ) . Toen Zach bij Yara was vloog Zach rond Yara haar nek ,Yara knuffelde terug ! En ondertussen draaide Jessie haar om en zag dat Jack achter haar stond en sprong recht om te knuffelen .

Zach en Yara gingen het water uit om te praten maar Jack en Jessie hadden het blijkbaar al uitgepraat want zij waren al aan het kussen . Na 20 minuten hadden Zach en Yara het ook uitepraat .

                                                                                      POV: Zach

Ik ben zo blij dat ik het heb uitgepraat met Yara ik kon haar echt niet missen alleen heb ik het soms nog moeilijk dat zij zo close is met de rest van de groep maar daar zal ik me maar geen zorgen over maken .

                                                                                            POV: Yara

Ik ben zo blij ik kon die ruzie echt niet langer aan . Ik ben naar de rest van de boys gelopen en heb zo om de beurt een knuffel gegeven , daarna gingen we allemaal te samen de zee in . Ik hoop echt dat het zo blijft tussen mij en Zach . Ik ben ook super blij voor Jessie en Jack alleen zaten zij bijna de hele tijd klef te doen .

2dagen later besloten we om terug naar huis te gaan .

Alles was perfect we spraken zo goed als elke dag af maar ondertussen moesten we al terug naar huis gaan :( .

De 2maanden waren voorbij en de meiden moesten terug naar huis gaan . Niemand wou dat maar het moest ze moesten nog maar 1jaar naar school gaan en dan konden ze voor altijd bij hun blijven .

De volgende dag de boys brachten de meiden naar het vliegveld en zwaaide elkaar uit , Yara en Jessie besloten om een lange afstandsrelatie te doen voor 1jaar totdat ze terug kwamen .


TERUG THUIS

De meiden waren blij om terug thuis te zijn maar ook weer niet ze miste de boys nu al .De volgende ochtend werden ze wakker door hun wekker , Jessie en Yara hadden afgesproken bij een pleintje vlak bij hun school .

Toen ze school binnen kwamen keek iedereen hun aan en ,.....



ALS JE WILT WETEN WAT ER OP SCHOOL GAAT GEBEUREN LEES DAN DEEL 5 <3


why are we in love with all of them // Why don't we //Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu