#5 school s*cks

47 2 0
                                    

Toen ze school binnen kwamen keek iedereen hun aan en ,.....


en het was niet het aankijken van aauw ik ben blij je terug te zien , maar meer van ik kan je wel doodschieten met mijn ogen . Yara en Jessie keken elkaar aan en probeerde het te negeren . Ze gingen gewoon naar hun eerste les . Uiteindelijk was school uit en Yara en Jessie waren zo blij .


                                                                         POV : Jessie

OMG, ik vond de eerste dag echt niet geslaagd iedereen keek ons super raar aan . Ik wou nog even er over praten met Yara .

berichten 

ik : hye , bitch

Yara : hi

ik : vond jij ook dat iedereen op school raar deed ?

Yara : Ja ik vond het best eng

ik : weet jij hoe het komt ?

Yara : ik denk van wel ... :(

ik : ???

Yara : ik denk dat bijna iedereen van school wdw kent , en dat zij hun insta post hebben mee gevolgd .

ik : en dan ?

Yara : ik denk dat zij er niet tegen kunnen dat wij wdw kennen / in relatie met hun zijn .

ik : OMG , als dat zo is dan is dat niet goed !

Yara : ik weet het maar ik ga men huiswerk maken

ik : okey tot morgen


                                                                            volgende dag


                                                                             POV :Yara

Ik ben best wel bang dat iedereen weer zo gaat kijken naar ons maar ja het zal dan toch maar moeten . Ik heb afgesproken met Jessie op het pleintje  zo konden we samen naar school gaan . Toen Jessie er ook was vertrokken we naar school , toen we de poort binnen kwamen zagen we iets wat we nooit zouden geloven . Er hing een heel grote ( met heel grote bedoel ik de hele poort ) collage van foto's van mij en Zach en van Jessie en Jack ! Ik en Jessie werden rood ik wou eerst weg gaan maar Jessie hield me tegen . Ze zei als we nu weg gaan winnen zij dit spelletje . Dus ik besloot om te blijven en de collage te negeren . Toen we in de klas waren werd het er niet makkelijker op ! Onze meneer werkt met presentaties en tussen die presentatie zaten er weer zo'n foto's tussen ,natuurlijk had meneer dat zelf niet gedaan dat wisten we ook wel maar ja . Ik probeerde wel rustig te blijven , niet dat dat goed lukte !


                                                                       * in de helft van het schooljaar


                                                                                    POV: Jessie

Ik en Yara kunnen dit niet meer aan we zijn al onze studies aan het versnellen en dit is de laatste dag dat we nog naar school gaan !  Ik stond nu voor de laatste dag aan het pleintje te wachten op Yara . Toen kwam Yara aan en we vertrokken samen naar school en zoals al het halve jaar hing de collage nog altijd op de poort . We hadden nog maar 1 uur te gaan maar natuurlijk nu we dachten dat er niks ging gebeuren het laatste uur gebeurde er iets ! Ik en Yara gingen naar de wc en toen we onze handen wouden wassen met de zeep die er stond waar trouwens ook een foto op hing met ons en wdwb . Uiteindelijk wouden we onze handen afspoelen maar ze bleven rood ! Ik denk dat de kinderen er een soort van inkt of zo hadden ingedaan !! Nou daar ging onze perfecte laatste schooldag .


                                                                                      einde POV

Toen de meiden thuis waren belden ze nog even met elkaar , ze gingen ieder naar hun ouders en vroegen of ze in LA mochten gaan wonen . Na 35minuten praten mochten ze het !  De meiden kochten dezelfde dag nog tickets en stuurde naar Jonah hun best friend . Ze zijden dat hij er voor moest zorgen dat iedereen morgen thuis moest blijven omdat zij komen . Maar niemand mocht het weten en ze mochten ook bij hun gaan wonen tot ze zelf iets hadden gevonden .

                                                            

*skip vliegtuig gedoe


Toen  de meiden met hun koffers aan  het huis van wdw stonden belde ze aan en Jonah deed open hij knuffelde hun zowat dood  maar wel stil . Toen liepen de meiden naar binnen en Yara vloog rond Zach en Jessie rond Jack , maar dan opeens kwamen er 2 andere meiden boos aangelopen en gaven Yara en Jessie en klap in hun gezicht dit draaide uit op een bitch fight . Tot dat de jongens er tussen kwamen ,maar ondertussen was  .....  buiten bewust zijn .




als je wilt weten wie er buiten bewust zijn is lees dan deel 6 <3

why are we in love with all of them // Why don't we //Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu