#8 broken

40 1 0
                                    

* terug thuis 


                                                                          POV; Zach

Ik , jonah en Corbyn zaten in de living toen we plots de deur hoorden opengaan , ik liep naar de deur om Yara te zien maar Yara had geen interesse in mij ze liep gewoon voorbij mij alsof ik er niet stond . Ik vraag me af of ze nog steeds boos is voor dat andere meisje ? We waren 15minuten verder en Yara zat gewoon rustig in de zetel met haar been omhoog (door haar gebroken been ) met de andere te praten . Ik besloot dan maar om met Jessie te gaan praten misschien weet zij iets meer over Yara ? Ik ging naar Jessie en vroeg of ze mee wou komen en ze kwam mee . 


GESPREK VAN JESSIE EN ZACH:

jessie : Wat is er Zach ? 

Zach : Weet jij waarom Yara doet alsof ik niet besta ? 

jessie : Jha , en da kan ni da jij da zelf ni weet eh !

Zach : eumm ni echt nee ....

jessie : mss u kus ?!

Zach : zou zij daar nog altijd boos om zijn ?

jessie : jha duhe , hoe zou jij zijn als Yara met iemand anders kust ?

zach : ik zou woedend zijn !

jessie : voila, zo voelt Yara haar ook .

zach : ik moet dringend met haar spreken !

jessie : ik ga terug naar binnen .


                                                                                                    POV: Yara


Ik snap ni da Zach zo eigenwijs kan zijn! Maar wa zou hij allemaal tegen Jessie hebben gezegd ?

Ow hij komt naar mij ... Hij wil met mij praten , ik zei ; ok maar niet hier en jij kunt me dragen want ik kan nog niet goed lopen met deze krukken . 


GESPREK YARA EN ZACH

yara : vertel ...

zach : ok ik snap niet waarom je boos bent ...

yara : bent gy ni goe wijs ofz ?!Gy kust me een fk ander meisje en dan ga gy mij zegge da gy ni snapt da ik boos ben ?

zach : ik kan het uitleggen 

yara : ik luister ! 

zach : weet ge zij was gewoon super sexy dus ik moet haar wel kussen ...

yara : IS DA U FK UITLEG ??

zach : jha ...

yara : weet ge zoek het maar uit me u meisjes, ik ben klaar meu !

zach : .....

ik ging terug naar binnen en iedereen keek mij vragend aan . En het enige wat ik kon zegge was : ik slaap op de bank vannacht .

Jack vroeg "waarom ?" 

omdat ik niet meer met Zach om kan gaan ...

Corbyn zei "kun je een beetje duidelijker zijn ?" 

 Hij kuste het meisje omdat hij haar sexy vond ! 

Jessie zei " serieus ! Wat een ..... "

Jha ik weet het ik wou ook niet dat het zo afliep maar jha .

Daniel zei " gaat het een beetje ?" 

Jha gaat wel ...

Daniel zei" weet je anders mag je wel in mijnkamer slapen en dan slaap ik wel op de zetel "

Oohn wil je dat echt doen voor mij? 

Daniel zei "tuurlijk waarom niet , heb je nog zin om een film te kijken ? " 

Tuurlijk  antwoorde ik en ging met Daniel naar zijn kamer en natuurlijk droeg Daniel me de trap op . 

In het midden van de film hoorden ze geroep , dat kwam overduidelijk van beneden dus we zette de film op pauze en Daniel draagt me naar beneden . Toen we beneden waren zagen we.......... 


Als je wilt weten wat er is gebeurd lees dan binnenkort deel 9 <3 




why are we in love with all of them // Why don't we //Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu