Toen we beneden waren zagen we ........
POV: Yara
zagen we Jessie en Jack ruzie maken , Daniel en ik keken bezorgd naar elkaar. We hoorden Jack tegen Jessie roepen :" WAAROM KUN JIJ MIJ GEWOON NIET VERTROUWEN ?! " Ik en Daniel waren nu wel wat ongerust , dan hoorden we Jessie antwoorden met : " OMDAT HAAR CONTACT STAAT ALS ' baby ' DAAROM! " DAS GEWOON MIJN EX EN IK BEN HAAR CONTACT NAAM VERGETEN TE VERANDEREN DAS ALLES ! Riep Jack terug naar Jessie . Voor dat Jessie nog een woord kon zeggen liep Jack voorbij mij en Daniel de trap op . We keken terug naar Jessie en ik zag dat op haar knieën zat te huilen , ik wou naar haar toe lopen maar realiseerde ik dat ik in het gips lag . Dus ik vroeg aan Daniel om mij naar haar te dragen . Toen ik naast Jessie zat knuffelde ik haar stevig terwijl zij zat te huilen op mijn schouder . We hoorden mensen van de trap komen ik keek en zag dat het Jonah , Corbyn en Zach waren , ze keken verbaast en bezorgd ze keken bezorgd naar Jessie terwijl ik haar probeerde te troosten .
"Daniel kun jij hen even uitleggen wat er is gebeurd ? "vroeg ik aan hem .
Hij knikte en de jongens volgde hem naar de keuken , toen ze terug waren vroeg ik aan Jessie of zij kon uitleggen wat er was gebeurd .
Jessie knikte en begon met uitleggen .
" Toen jullie naar boven gingen besloten ik en Jack ook een film te kijken , in het midden van de film kreeg hij een bericht ik keek naar Jack en zag dat hij sliep , dus ik stond recht en ging naar de keuken waar hij zijn gsm had laten liggen ik pakte hem op om aan hem te gaan geven maar toen kwam er nog een bericht en er stond als contact ' baby ' . Ik werd boos en maakte hem wakker met de vraag " WIE DE HEL IS 'BABY' ??? " Hij schoot wakker en de rest hebben jullie zelf wel gehoord . Hij zei dat het zijn ex is en dat hij gewoon de naam was vergeten te veranderen . Ik geloofde hem niet en hij werd kwaad .
Corbyn zei " Weet je Jessie praat met hem , maar laat hem eerst wat afkoelen."
Jessie knikte en ging naar boven .
Ik besloot om ook te gaan slapen en vroeg of Daniel mij kon dragen , maar Zach keek toen niet blij . Zach zei ineens " nee dat hoeft niet dat doe ik wel . " waarop ik zei " nee dankjewel . Zach keek naar mij en vroeg : Ben jij nu serieus nog altijd boos ?
ik zei : Jha wat had jij nu gedacht ? Dat ik blij ga zijn dat jij een ander meisje gaat staan kussen ?
Daniel zei : Moet ik anders ff weg gaan ofz?
ik zei : Nope is niet nodig .
Zach zei : Weet gij wa gij bent ?! EEN FK JALOERS MENS !!!
Jonah zei : Eum sry maar ik ga hier weg ...
Corbyn zei : ik ga mee denk ik !
ik zei : hoe durft gy mij jaloers te noemen ?!
Zach zei: Omda gy da bent
ik zei : Dus als ik me een andere gast zou kussen zou gy da ni erg vinden ??!!!
Zach zei : .....
Dus ik dacht als hij da dan toch ni erg vind , ik trok Daniel naar me toe en kuste hem .
Zach zei : wtf ! Waarom doe gy da???
ik zei : zie gy bent nu ook jaloers / boos ! Mss snap jij mij nu wel ?
Daniel zei : ....
Zach zei : ok mss wel , weet ge ik spreek u morge nog wel !
Daniel zei : Waarom dee je da ?
ik zei : echt sry mr ik heb genoeg van zijn gedoe ,ik kon het ni meer aan sry ik had u hier niet moeten bij betrekken .
Daniel zei : ok laten we gewoon gaan slapen .
ik zei : ok
als je wilt weten hoe deze drama eindigt lees dan binnenkort deel 10 <3
JE LEEST
why are we in love with all of them // Why don't we //
FanfictionYara en Jessie zijn 2 bff's van elkaar en gaan op vakantie naar LA voor 2 maanden ( zomervakantie ) .Ze gaan naar een leuk hotel enz ... tot dat ze 5 leuke jongens zien , Ze hebben geen idee wie ze zijn maar na een paar weken ontdekken ze iets over...