#7 Ontvoering

43 3 0
                                    

Ik was met Jessie gaan fietsen want dat was lang geleden en ik zag Zach met een meisje onder de bomen zitten te kussen !!!! Ik keek naar Jessie en vroeg wat ik moest doen en zij zei ' ......

en zij zei ' maak er een foto van als bewijs voor straks . ' Dus dat deed ik en dan gingen we gewoon verder fietsen .

Na 2uur fietsen gingen we terug naar huis en het eten stond al klaar , dat was best goed want ik had honger . Ik heb geen woord tegen Zach gezegd , na het eten vroeg ik aan hem of hij even mee wou komen naar boven . Toen we boven waren gingen we op het bed zitten en ik keek Zach boos aan , hij vroeg ' wat is er ? ' Toen werd ik nog bozer ik vroeg hem waar hij was vanmiddag hij zei dat hij thuis was . Ik werd boos en zei ' vergeet je niet te liegen ? ' Hij keek me verbaast aan en zei ' hoe bedoel je ? ' Ik zei ' ik heb je zien kussen met een ander meisje ! ' Hij zei ' dat is niet waar ! ' Ik liet hem de foto zien en hij keek bang . Hij zei ' ik kan het uileggen ' ik zei ' ik ook ik slaap op de zetel beneden vanavond! Dus zoek het maar uit met je leugens  ! ' Ik stormde naar beneden met mijn hoofdkussen en smeet de deur toe . Iedereen keek me aan , ik legde hun het uit en zij konden het ook niet geloven . Jessie besloot om mee op de zetel te slapen zodat ik niet alleen was . Ondertussen ging iedereen slapen en Zach was niet meer beneden geweest .


*volgende ochtend

Ik werd wakker en zag dat iedereen er al was en Zach ook . Ik ging aan tafel zitten ver weg van Zach en ik ontbeet . We hadden nog geen woord tegen elkaar gezegd , na het eten ging ik me aankleden en toen ik beneden kwam ging de bel . Jonah deed open en er kwam een meisje binnen , ik ken dat meisje van ergens en toen wist ik het het was het meisje waar Zach mee kuste . Ik keek Zach boos aan en

hij zei ' ik kan het uitleggen'

Ik zei ' je hoeft het niet uit te leggen '

ik keek Jessie aan en ik liep de deur uit met Jessie achter mij en de jongens ook een beetje verder . Toen Jessie bij mij was vroeg ik om te blijven lopen zodat de jongens ons niet te pakken krijgen . Na een paar minuten lopen waren de jongens nog altijd achter ons ik kon niet meer dus stopte en Jessie stopte ook . We keken de jongens aan en opeens worden ik en Jessie langs achter vast gepakt , de jongens riepen heel hard . Ik schopte tegen de persoon die me vast had en dat deed Jessie ook we konden 3 seconden lopen voor ze ons terug hadden . Ze pakte ons en toen kwam er een zwart busje aangereden en daar werden we in geduwd .


                                                                         POV: Boys

Zach : omg dit komt allemaal door mij !

Corbyn : het is nu niet de moment om daarover te zeuren.

Jack : we moeten het busje volgen !

Jonah : is goed ik bel de politie terwijl .

Daniel : ik wil er niet aan denken wat ze met hun gaan doen .

Jonah : politie is verwittigd en ze gaan ze zoeken .

Corbyn: en wat moeten wij doen ?

Jonah: wij moesten naar huis gaan voor het geval dat ze terug zouden komen .

* terug thuis

Zach : euhhhh boys kom is !

Jack : wat is er .

Zach : kijk deze video .

Daniel : omg ze willen 1miljoen euro !

Jonah : ik bel de politie wel en hou ze op de hoogte .

why are we in love with all of them // Why don't we //Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu