Tot dat de jongens er tussen kwamen ,maar ondertussen was ..... buiten bewust zijn .
maar ondertussen was Jessie buiten bewust zijn .
Toen werd Yara pas boos ! Zij vloog letterlijk op dat meisje en gaf haar klappen totdat , Yara een klap kreeg van Zach !
Yara keek hem niet meer aan en liep naar de deur zo naar buiten achter Yara liepen Zach en Daniel , maar Yara bleef lopen .
Uiteindelijk toen Yara uitgeput was zag ze dat ze in een bos was gelopen en ze hoorde Zach en Daniel in de verte roepen 'Yara waar ben je ?' Yara besloot om terug te roepen hier omdat anders vond ze de weg toch nooit terug .
Toen Zach en Daniel waren aangekomen bij Yara keek Yara hun niet aan en al zeker Zach niet . Zach legde zijn hand op Yara haar schouder Yara draaide haar om en gaf Zach een klap in zijn gezicht ! AUUW , oke die verdiende ik wel . Zach ging naar Yara en zei ' ik gaf je alleen een klap omdat je anders nooit was gestopt . Yara zei ' weet ik maar is nog altijd geen goede reden ! '
Toen kwam Daniel ertussen en gaf Yara THE BIGGEST HUG IN THE WORLD . Yara keek Daniel aan en zei ' hey Daniel ' Daniel zei ' hey fijn je weer terug te zien ! ' Yara zei ' ja vind ik ook ! ' Daniel zei dat Jessie bewusteloos was en dat Jack en Jonah er mee naar het ziekenhuis zijn gegaan . Yara zei dat ze er direct naartoe moest !
POV:Zach
Ik hield Yara tegen , zij zei 'laat me los ik moet naar Jess' . Ik wou haar los laten maar wel als we alles hadden opgelost , dus ik zei tegen haar ik laat je los als je even naar me luistert ! Oke zei ze . Ik zei ' kijk ik weet dat ik je niet had mogen slagen ik weet het echt maar ik deed het omdat je vroeg iets tegen me hebt gezegd weet je nog ? ' Nee zei Yara . Dus ik vertelde het ' je zei is tegen mij dat als jij in een vechtpartij raakt dat jij echt zo hard gefocust bent op die persoon dat jij niet stopt met kloppen en je zei dat de enige manier om je te stoppen is door op je gezicht een klap te geven ' Ze antwoordde en zei ' oo ja dat is waar sorry dat ik het vergeten was en sorry dat ik je een klap gaf ! Wees pls niet boos op mij ' Dat laatste zei ze met een pruillip , dus ik gaf haar direct een kus op haar lippen .
*skip de uitgang van het bos enz
Ze waren direct naar het ziekenhuis gegaan en daar zagen ze Jessie al terug normaal doen , toen ze de kamer binnen gingen kregen ze de uitleg . Jessie was maar even bewusteloos maar voor de rest is er niks ergs gebeurt dus ze mag al terug mee naar huis . En dat deden ze direct eenmaal terug thuis , ging Corbyn direct naar Yara .
POV: Corbyn
Hey Yara kom is mee naar de tuin aub !
Yara ging mee en ik vroeg direct ' heeft zach je pijn gedaan ? ' Yara zei van wel maar ze kon het uitleggen zei ze, maar voor dat ze dat kon liep ik naar binnen en duwde Zach tegen de muur . Yara kwam aangelopen en zei dat ik moest stoppen maar ik luisterde niet , ik liet Zach bijna stikken totdat Yara mij wegduwde , Ik liep snel weg .
POV: Zach
Ik kwam even op adem en ging dan naar Yara die direct om mijn nek vloog , maar ik weigerde de knuffel . Yara vroeg wat er was , ik zei ' wat heb jij der juist allemaal tegen Corbyn gezegd ??? ' Yara zei ' hij vroeg aan mij of die klap pijn deed en ik zei ja maar ik wou de rest ook nog uitleggen maar toen voor ik dat kon doen vloog hij naar jou . ' Ik zei ' sorry maar ik wil even weg ' en ik ging weg . Yara bleef helemaal alleen achter .
POV: Yara
OMG, wat heb ik gedaan ?! Ik liep naar mijn kamer en deed de deur toe en ging op mijn bed zitten en huilde zo hard ik kon mijn tranen niet stoppen . Maar gelukkig was ik alleen thuis Corbyn en Zach waren weg gegaan en Jack en Jessie zijn op date Jonah is bij een vriend en Daniel ik weet niet waar hij is maar in elk geval niet thuis , dus ik kon gewoon verder huilen . Na 10 minuten was ik nog altijd aan het huilen maar opeens hoorde ik geklop op mijn deur ik zei gewoon niks want ik wou niet dat er iemand mij zo zag . Maar toch kwam hij binnen het was Daniel hij kwam naast me zitten en vroeg wat er was ik zei huilend ' Corbyn vroeg of Zach me had pijn gedaan en ik zie ja en toen wou ik nog iets zeggen maar Corbyn ging al naar Zach en hing hem zowat op tegen de muur toen uiteindelijk liet Corbyn Zach los en nu is Zach boos op mij en ze zijn allebei weggelopen ! ' Daniel zei ' wow , ik heb veel gemist ' Maar verder zei Daniel niks ik lag op zijn schouder te huilen en viel uiteindelijk in slaap op zijn schouder . Ik werd wakker om 2 uur 's nachts wakker en ik lag mooi ondergestopt onder mijn dekens . Ik ging naar beneden om een glas water te halen , en ik hoorde Jack en Jessie met veel kabaal binnen komen . Ik vroeg of het leuk was enz en dan legde ik alles uit wat er was gebeurt en zij zaten met hun mond open . Maar toen ik terug naar boven ging zag ik dat Zach en Corbyn al gelukkig in hun bed lagen te slapen . De volgende ochtend werd ik wakker en iedereen was al beneden , ik wou Zach een knuffel geven en gelukkig gaf hij een knuffel terug . Ik vroeg aan Zach of hij nog ruzie had met Corbyn en hij zei " nee tuurlijk niet wij zijn nog altijd even goede bro's . Ik moest lachen en gaf iedereen een goede morgend knuffel en ja hoor ook Corbyn knuffelde me terug en fluisterde in mijn oor sorry voor gisteren ik had je moeten laten uitpraten . Ik zei dat het niks is dat ik gewoon blij ben dat alles terug oke is .
* 1maand later
Ik was met Jessie gaan fietsen want dat was lang geleden en ik zag Zach met een meisje onder de bomen zitten te kussen !!!! Ik keek naar Jessie en vroeg wat ik moest doen en zij zei ' ......
als jullie willen weten wat Jessie zei lees dan deel 7 <3
JE LEEST
why are we in love with all of them // Why don't we //
FanfictionYara en Jessie zijn 2 bff's van elkaar en gaan op vakantie naar LA voor 2 maanden ( zomervakantie ) .Ze gaan naar een leuk hotel enz ... tot dat ze 5 leuke jongens zien , Ze hebben geen idee wie ze zijn maar na een paar weken ontdekken ze iets over...