Amikor visszamentem a szobámba rögtön lefeküdtem és próbáltam aludni, de nem tudtam. Már majdnem elszundítottam, amikor hallottam, hogy valaki kinyitja az ajtót és bejön. Mivel háttal feküdtem nem tudtam ki az, de sejtettem, hogy Jack jött a veséimért. Éreztem, ahogy a lábaim elzsibbadnak, de nem tudtam van-e miért félnem, mivel most nem éreztem fájdalmat.
Már az ágy mellett volt, amikor hirtelen felugrottam és a lendület közben teljes erőből hason rúgtam az illetőt. Az, idegen felüvöltött, majd mikor már felkapcsoltam a villanyt, akkor láttam, hogy Toby az. (Most komolyan nem fog békén hagyni?)
-Mit művelsz itt?-kérdeztem dühösen és riadtan.
-Sl-slender azt mond-mondta, tar-tartsalak sze-szem-szemmel.-válaszolt. - Nem hittem volna, hogy a kopasz tényleg fontolóra veszi az ötletemet.
-Ezt biztos nem úgy értette, hogy éjnek évadján ébreszd föl.-mondtam, holott nem is aludtam.
-T-te még ol-olcsón meg-megúsztad.-dadogta. [(OKÉ! Eddig bírtam! Nagyon sajnálom kedves olvasó, de én nem írom le Toby dadogását. Sajnálom, én egy lusta ember vagyok. L )]
-Alvás közben nem hiszem, hogy elszökök.- mondtam fáradtan.-Menj vissza nyugodtan.
Vártam egy kicsit és láttam, hogy nem megy el. Én pedig nem fogok tudni aludni.
-Hány óra van?
-6.
Úgy döntöttem, lemegyek enni valamit, Toby pedig, mit egy kutya követett. Amikor leértem megnéztem, mi van a hűtőben. Kivettem három tojást a rántottához, majd eszembe jutott a hagyma.
Visszarohantam, (Toby pedig követett) előkerestem a hagymát, majd lementem, megpucoltam és felaprítottam, majd a tojásokba borítottam. Pár perc múlva már hagymás rántotta illata töltötte be a az egész konyhát. Amikor végre elkészültem leültem és elkezdtem enni. Toby gofrit vett ki a hűtőből és azt ette.
Miután végeztem, eszembe jutott, hogy éjjel esett a hó és ki akartam menni, megnézni, mennyi esett, de inkább megvártam Toby-t. Miután végzett felugrottam, és kirohantam az udvarra, Toby utánam jött és miután kiért egy hógolyó mellkason találta.
Hatalmas hó volt kinn és még egy kicsit szállingózott is. Reméltem, hogy nem fog megsértődni, mert akkor egy olyan emberrel leszek kénytelen együtt lenni, aki nem szól hozzám és ez jobban zavarna, mint amit most csinál.
A bambulásomból egy arcomba csapódó hógolyó és Toby röhögése zökkentett ki. 10 másodperc múlva már ment is a hó csata. Egyszer csak megálltam és a kezemben lévő hógolyót hozzávágtam az egyik emeleti ablakhoz.
Sally dugta ki rajta a fejét, majd álmosan ránk nézett. Amint rájött, hogy mi a helyzet rögtön becsatlakozott. (Egy kicsit furcsa volt, hogy végre nem jeget dobnak hozzám, hanem havat.) Játék közben Toby-ról lecsúszott a maszk és így pont a szájába repült az egyik hógolyó, amit dobtam. Miután kiköpte elkezdett felém futni én pedig menekültem, de Sally elgáncsolt, mikor mellette futottam el. Majd mindketten elkezdtek belegyömöszölni a hóba és betemetni, én pedig fuldoklottam a röhögéstől.
Már világos volt, amikor bementünk a házba. Mikor az órára néztem, az 10 órát mutatott. Jó sokáig kinn voltunk és nem is csoda, hogy bőrig áztam (Toby és Sally mielőtt kimentek volna felvettek egy-egy kabátot). Lehet nem csak egy pulóverben kellett volna kint lennem. Szó szerint csöpögött rólam a víz és az előszobában kutyamód megráztam magam.
A konyhában Jane főzte az ebédet.
-Segíthetek?-kérdeztem. Ha már nincs jobb elfoglaltságom.
YOU ARE READING
Szökés
Non-FictionDalma már napok óta járja az amerikai sztrádát és próbál hazajutni. Egyszer, amikor egy erdőn megy keresztül néhány ember foglyul ejti és nem hajlandók elengedni. Az ismeretlenekről kiderül, hogy mégsem annyira ismeretlenek, de Dalma minden áron el...