* Begin Flashback *
Pov Sophie
'Kom je nou!!' Hoor ik mijn moeder schreeuwen.' Ja, ja ik kom al' zeg ik tegen mezelf omdat ze zo irritant is.Als ik beneden aan kom zegt mijn moeder ' Ok Sophie ruim jij het aanrecht even op ?' Waarom moet ik dat altijd doen...
Ik ruim het aanrecht op en maak met zo weinig mogelijk spullen een boterham en ga die boven de prullenbak opeten want dat moet anders word mijn moeder boos als ze in een hagel staat.
Soms word ik gek van haar...Als ik die spullen heb afgewassen en opgeruimd ren ik naar de woonkamer met een zak chips want ik had zin in chips.
Als mijn moeder de chips ziet geeft ze me een dodelijke blik die me vertellen dat ik de zak terug moet leggen en naar mijn kamer moet als ik niet eerst mijn taak uitvoer. Ik weet dat ik de badkamer moet schoonmaken en doe het dan ook anders slaat mijn moeder me. Ja ik word als een slaaf behandelt
Maar ik heb zo geen zin om ook nog te stofzuigen in de woonkamer als mijn moeder naar een "boekenclub" gaat.
Ik weet heus wel dat ze gewoon naar een of andere raare club gaat want ze is altijd dronken als ze thuis komt om 2 uur s' nachts. Ik ben echt niet dom hoor mam...Op een dag kom mijn moeder mijn kamer binnen stormen met een schaar...
En zegt 'Als je nu niet naar de badkamer loopt en die badkuip schoonmaak vermoord ik je!!' Ik was zo bang dat ik het meteen deed. Toen ik klaar was rende ik terug naar mijn kamer en deed de deur op slot..
Ik ga in een hoek je zitten en er rollen tranen over mijn wangen.
Ze heeft me al zo vaak misbruikt en ik moest zelfs een keer mee naar de club en moest bier drinken...Ik pakte mijn koffer en deed er alles in wat ik dierbaar heb.
Vervolgens maak ik een touw vast aan mij koffer en pak snel mijn kussen mee en bind hem onder mijn koffer zodat hij zacht op de grond terecht komt. Vervolgens spring ik uit het raam en loop ik weg met mijn kussen in mijn handen en mijn touw in mijn koffer.
*Einde Flashback*Even later gaat het regenen.
Dit is echt de beste dag van mijn leven...
Super dag yay.....Ik zie een brug en ga eronder zitten vervolgens leg ik mijn kussen onder mijn hoofd en val ik in slaap.
Pov moeder (😈)
Ik sta op uit bad en loop naar bed en val in slaap.
-De volgende morgen-
Ik word wakker en smeer brood ik eet het op en roep Sophie.
Als ik geen reactie krijg loop ik naar boven en bons op haar deur. Als ik weer geen reactie krijg probeer ik de deur open te maken.
Ik roep boos als ik de deur niet open krijg 'SOPHIE!! JE KOMT NU UIT JE KAMER OF IK BREEK DE DEUR OPEN!!'Als ik even later nog geen Sophie beneden zie komen loop ok boos met een koevoet naar de deur van Sophie en breek ik de deur open. Als ik zie dat de kamer leeg is kijk ik boos naar de muur en check ik haar bed stamp alles kapot en ruim de keuken dan maar zelf op .
Pov Sophie
Als ik wakker word voel ik iets kriebelen op mijn voorhoofd en schrik me te pletter 'AAHH' Schreeuw ik terwijl ik de spin van mijn voorhoofd af sla en weg ren met mijn spullen.
Ik kom aan in het winkelcentrum en iemand tikt op mijn schouder. Ik kijk hem aan en herken hem meteen en probeer weg te vluchten...~~~~~~~~~~~~~~~~~♡~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit was het eerste hoofdstuk ik hoop dat jullie hem leuk vonden en ik ga nu beginnenaan het 2e hoofdstuk omdat ik jullie niet wil laten wachten 😍😘😘❤
JE LEEST
The Story Of My Life {1D} {5SOS} {LittleMix}
RandomDit ver haal gaat over een meisje die ontzettend fan is van One Direction. als ze erachter komt dat haar vader een crimineel is en haar moeder haar behandelt als een slaaf vlucht ze. * Waar verblijft ze nu ? * Gaat ze het overleven om ergens veilig...