^ Dit is Sophie 😄
Pov Niall
'Heey jongens kom eens allemaal hier.' Zeg ik en ik hoor allemaal voetstappen van de trap af komen.
Iedereen behalve Sophie is er, maar dat vind ik niet erg want eigenlijk is het een verrassing voor haar.'Wat is er Niall?' Vraagt Liam.
'Nou ik wil Sophie op date vragen maar ik weet nie hoe.' Zeg ik dan.'Nicee Niall, Misschien kan je eehh naar haar toe lopen?' Zegt Louis en ik grinnik.
'Misschien moet je eerst een restaurant vinden.' Zegt Harry.'Ja dat wel.'
'Maar eh waar?' Vraag ik dan.Harry pakt de laptop en opent hem. Hij zoek er een uit en laat hem aan mij zien.
'Jahh die is leuk!!' Zeg ik blij en ik geef Harry dankbaar een knuffel.
Hij knuffelt terug.Harry reserveert een tafeltje bij het raam met super mooi uitzicht.
Ik kijk hem dankbaar en blij aan.
'Np, bro ' Zegt hij.Ik loop naar boven en houd Sophie vast bij haar heupen.
'Hey lieverd' Zegt ze en er komt een glimlach op haar gezicht.Ik geef haar een kus op haar wang.
Ze draai zich om en ik kijkt recht in haar prachtige blauwe ogen.'Ik heb een verrassing voor je.' Zeg ik blij.
Ze kijkt me nu nog blijer aan en vraagt hoe ze zich moet kleden.'Netjes, bijvoorbeeld een jurkje.' Zeg ik
'Ok schat, dan zie ik je zo.' Antwoord ze.
Ik geef haar nog een kusje en loop weg.Pov Sophie
Niall loopt weer naar beneden en ik duik in mijn kledingkast.
Ik zie een heel mooi jurkje hangen waarvan Niall zei dat ie die super mooi vond en pak hem uit de kast.Ik loop naar de badkamer en stap onder de douche.
Als ik klaar ben met douchen kleed ik me om en doe een leuk jurkje aan met een bijpassend tasje erbij ook.
Ik loop naar beneden en Niall kijkt me met open mond aan.
Ik grinnik en geef hem een knuffel.'En wat vind je?' Vraag ik aan Nialltje.
'Je bent beeldschoon liefje.' Zegt hij en hij geeft me een kus op mijn wang.Even later zitten we in de auto.
We zijn nu al even onderweg en ik heb nogsteeds geen flauw idee waar we heen gaan, dus daar erger ik me aan.
'Doe deze blinddoek om.' Zegt Niall.
'Waarom?'
'Omdat het nog een verrassing moet zijn waar we heen gaan.' Antwoord Niall weer.Ik doe de blinddoek dan toch maar om en we rijden nog een stukje verder tot we er zijn. joh logisch right....
Als we er zijn stappen we uit. JOH..
Niall begeleid me tot we ergens staan. Waarschijnlijk voor het iets waar we heen gingen.'Ok ik tel dadelijk van 3 tot 1 en dan mag je je blinddoek afdoen.'
Zegt Niall tegen me als ik weer vraag of ie nou al af mag.'Daar gaan we, 3... 2.... 1..., oke doe maar af!' Zegt Niall blij en benieuwd.
Ik doe mijn blinddoek af en zie een prachtig restaurant met 5 sterren.'Wacht, Gaan we HIER eten?' Vraag ik met mijn mond open gezakt.
'Ja, vind je het leuk?'
'JA HEEL ERG!' Antwoord ik super blij, en ik spring in Nialls armen. OMG IK HOUD ZO ZIELS VEEL VAN DIE GAST!!We lopen naar binnen.
'Hebben jullie gereserveerd?' Vraagt de man die aan het begin staat.
'Ja.' Antwoord Niall simpel.
'Op welke naam?'
'Op Horan.' Zegt Niall en de man wijst naar een tafeltje met prachtig uitzicht erbij.Ik loop er gelijk heen met een Big Smile en ga voor het raam kijken naar het uitzicht. Ik maak er nog een foto van.
Niall schuift mijn stoel naar achteren en ik ga zitten op de stoel.
'Dankje wel Niall.' Zeg ik 'Geen dank schat' Antwoord Niall waardoor ik bloos.
Hij schuift de stoel aan en gaat dan voor me zitten.'Wow Niall, ik vind het hier geweldig!!' Zegt ik blij.
'Ja ik vond het er ook zo mooi uit zien.' Antwoord Niall met een glimlach.'Kom we gaan eten!!' Zegt Niall wijzend naar het eten.
Ik schiet in de lach. 'Vreetzak!' Zeg ik en ik haak mijn arm in zijn arm.
Zo lopen we naar het eten en scheppen we van alles en nogwat op.Vooral Niall heeft veel gegeten. Volgens mij kunnen ze weer nieuw eten gaan kopen in het restaurant..
We zijn klaar met eten en gaan weer in de auto terug naar huis.
Als we thuis zijn aan gekomen heb ik nogsteeds een Big Smile op mijn gezicht staan.Ik loop de kamer binnen en zie de jongens zitten lui op de bank wat er hilarisch uit ziet. Ik schiet in de lach en spring op de bank.
Harry -die dus op de bank zat- schrok ervan en vloog omhoog.
Zo van de bank af.'Dankje Harry nu kan ik ook gaan zitten.' Zegt Niall en hij gaat zitten. Harry kijkt hem boos an en gaat op hem zitten alsof er helemaal geen Niall zit.
Ik schiet in de lach en sta op om naar mijn badkamer te lopen.
Ik loop de trap op en hoor nog een 'Dankje schat.' Van Niall.
Ik grinnik en kleed me uit.Ik stap onder de douche en droog me daarna af.
Ik doe mijn pyjama aan en stap in bed.'Niall!!' Roep ik.
Even later staat Niall in de kamer met een bezorgd gezicht. Serieus waarom zijn hun altijd bezorgd...'Ga jij ook slapen of nog niet?' Vraag ik an Niall.
'Ja ik ga alleen even tegen de jongens zeggen dat ik ga slapen.' Antwoord Niall.Even later komt Niall bij me liggen en val ik in zijn armen in slaap.
~~~~~💖~~~~~
HAPPY NEW YEAR!!Ik wens jullie een prachtige 2018 en dat jullie allemaal heel lang en gelukkig mogen leven!!
XxX Sophietje de schrijverster💖
JE LEEST
The Story Of My Life {1D} {5SOS} {LittleMix}
SonstigesDit ver haal gaat over een meisje die ontzettend fan is van One Direction. als ze erachter komt dat haar vader een crimineel is en haar moeder haar behandelt als een slaaf vlucht ze. * Waar verblijft ze nu ? * Gaat ze het overleven om ergens veilig...