{19}

13 1 1
                                    

Hey allemaal sorry als ik niet vaak update maar ik heb zo weinig tijd aangezien ik bij mijn vader woon nu.
Ik mag hier namelijk maar 1 uurtje op mijn telefoon of tablet, dus dat is heel irri.

Veel leesplezier -xxx-
                                         -Sophie-

Pov Lauren
Even later kom ik uit het wc-hokje als ik niemand meer hoor.
Ik was mijn handen.
Daarna kijk ik oom de hoekjes van het wc ding en loop ik naar een heuvel.
Ik loop heel ver weg.

Dan realiseer ik me dat ik helemaal niet weet waar ik in hemelsnaam ben.

Ik kijk bang om me heen maar zie niemand.
Dan zie ik een gebouw ik ren er naartoe en ga naar binnen.

Het is een soort gemeentehuis.
Ik loop naar de balie en wacht achter een streep op mn beurt.

'Hallo mevrouw wat kan ik voor u doen?'
'Ik ben de weg kwijt.' Zeg ik en ik kijk nogsteeds bang om me heen.

Opeens voel ik een hand op mijn schouder en draai om.
Daar staat...

Pov Zayn

Ik vind echt dat het management gemeen doet tegen Lauren.
Ik hoor ze fluisteren tegen elkaar en OMFG Harry moet met Aliyah op date!!!

Mijn gezicht gaat van neutraal naar boos.
Ik loop met snelle pas naar Hazz toe

'Hazza!' Schreeuw ik als ik er bijna ben.
'Ja Zayn, wat is er?' Vraagt Harry een beetje bezorgd.

'Nou... eem, beloof me dat je niet gaat gillen of schreeuwen in mijn oor. Ok nee loop effe mee'
Ik pak zijn hand vast en trek hem mee naar ons hotel.

Ik loop naar zijn kamer die hij deelt met Louis en ga naast hem zitten op zijn bed.

'Ok emm nou... het management zei dat jij met Aliyah.. op date moeten..' Zeg ik en ik kijk Harry aan.

Harry's ogen worden rood en er lopen tranen over zijn wangen.
'IK WIL NAAR LAUREN TOE !' Schreeuwd hij boos en verdrietig en hij valt in mijn armen, even later is mijn shirt doorweekt en Harry word wat rustiger.

Ik wrijf over zijn rug en geef hem een knuffel.
'Kom Hazz we gaan alsvast mooie kleren voor je uitzoeken.' Zeg ik en Harry glimlacht naar me.

Pov Onbekend(😈)

Opeens zie ik een meisje uit mijn klas staan, huh was ze aan het huilen?

Ik loop naar haar toe en leg mijn hand op haar schouder, ze draait zich om en krijgt een gezicht van: ik heb een idee

'Ik heb een plan maar dan moet je wel meewerken.' Zegt ze en er verschijnt een grijns op haar mond. Damn girl

'Wat is je idee dan, en oh ik ben Daniël trouwens.' Zeg ik waarop ze gelijk een antwoord geeft.
'Ik wil op date met jou om Harry jaloers te maken wil je helpen?' Vraagt ze en ze glimlacht sluw

'Ja heel graag zelfs, hoe heet je eigenlijk?' Vraag ik
'Lauren!' Zegt ze en ze trekt me mee naar buiten.

Pov Lauren
'Wacht waar ben ik eigenlijk?' Vraag ik aangezien ik nogsteeds helemaal geen idee heb waar ik ben

'Je bent dicht bij het winkelcentrum, zin om een jurk te kopen en een pak voor de "date"?' Vraagt hij

'Jaa, dat is aardig van je!' zeg ik en ik glimlach naar hem.

We lopen een winkel binnen en ik ga alvast naar de jurken en hij naar de pakken.

Pov Daniël

Ze heeft eigenlijk echt geen idee hoe gevaarlijk het is om met een soort vreemde mee te gaan.
Ik lach sluw
Ik ga eerst haar vertrouwen winnen en dan ergens ander mee naartoe nemen.

~~~~~~~♡~~~~~~~~~
Ok dus dit is wat er aan de hand is.
Omdat ik mijn wachtwoord kwijt was. Ben ik de hele storyline kwijt en moet ik alles wat ik heb geschreven teruglezen.

Ik ga daarbij dingen verbeteren omdat ik best veel fouten en cringy dingen zie.

Maar het blijft wel hetzelfde verhaar omdat ik het wil behouden.

All the love- Soph

The Story Of My Life {1D} {5SOS} {LittleMix}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu