^Kijk Louis zuchtend en jaloers kijken 😂😂😍😍❤❤ LARRYYY
Heyy allemaal, sorry dat ik zoo lang weg was maar ik wist niks en school, nu heb ik wel weer inspiratie en mogen jullie lekker lezen 😘😘🌹
Pov Sophie
Ik lig in bed en draai om omdat ik niet uit bed wil, ik wil in Nialls armen kruipen maar die is verdwenen.
Ik stap uit bed en loop naar de douche ik stap onder de douche en daarna kleed ik me aan.
Als ik me aan heb gekleed poets ik mijn tanden en doe ik mijn haar.
Dan loop ik naar benedenAls ik beneden aan kom rent Nancy naar me toe.
Ik til haar op en knuffel haar, ik draag haar naar de keuken en zet her op de grond.Ik vul het bakjes met brokjes, een beetje vlees, en water.
Ik loop de kamer binnen en zie nogsteeds niemand.Ik loop naar boven voor Sanne en Stan
Ik klop op de deur, en de deur gaat open.
Ik zie Sanne voor me staan ik haar kleding, met zwemkleding eronder.'Trek je zwemkleding onder je kleren aan we gaan zwemmen, ik heb het vanochtend op gezocht omdat we hier mochten slapen.'
'Aww dat is zo lief, maar dat hoeft toch niet!'
'Nee het hoeft niet, het moet!' Zegt ze en ze duwd me zachtjes en lachend mijn kamer in.Ik doe mijn kleren uit, badpak aan en doe mijn kleren weer terug aan.
'Gaan we naar een zwemparadijs of zee?' Vroeg ik
'We gaan naar de zee.' Zegt een jongens stem, die waarschijnlijk van Stan is.Ik loop de kamer uit en Sanne en Stan staan beide voor me en trekken me mee naar de auto.
-onderweg-
We gaan helemaal niet naar het strand, is dit niet de weg naar Lauren.Ik begin gelijk in ons groepje te appen. (Lauren, Anne en ik)
Schatties💖
Ik: heyy
Anne: hey zijn jullie al onderweg?
Ik: Hoe bedoel je al onderweg, we gaan naar het strand.
Anne: Ja maar ik ga mee
Ik: Echt
Anne: Ja
Ik: LEUKKK ❤
Lauren: heyy meiden
Ik : hey, ik let ff op de weg, het lijkt wel alsof ik naar jou huis rij Lauren.
Lauren: echt, nice, welke straat ben je en welk nummer?
Ik: bloemenstraat, bij nummer 16. IK ZIE JOU!!!
Lauren: schatt ik wist dat je me op kwam halen 😘😘Ik ga offline en ren naar Lauren toe, ik geef haar een hele stevige knuffel en ze knuffelt me terug.
'Kom we gaan Anne ophalen.' Zegt Lauren.
'Yass.' Zeg ik blij terug.-onderweg-
'Wacht, Sanne hoe wist je eigenlijk waar Lauren en waar Anne wonen?' Vroeg ik
'Nou Stan is goed met telefoons, en heeft hem ontgrendeld en toen heb ik aan het eind, afgesproken dat ze het gesprek ook moesten verwijderen, en dat deden ze en toen wist ik waar ze woonden.' Legt Sanne helemaal uit.'Handig.' Zeg ik terug en ik grinnik.
-aangekomen-We komen daar aan en Anne staat buiten met 3 tassen.
Ze gooit de tassen achterin en komt naast me zitten in de auto.'He Anne.' Zeg ik blij
'He Soof.' Zegt ze en ze geeft me een knuffel.'Weet een van jullie waar de jongens zijn?' Vraag ik
Ik hoor overal nee's vandaan komen.
'Ok.' Zeg ik terug
We rijden eerst naar een ander huis waar de vrienden van Stan wonen en gooien hem daar af, daarna rijden door naar de zee.-aangekomen bij zee-
We kwamen daar aan en ik zie Annabel staan.
We stappen uit en ik ren naar Annabel en vlieg om haar nek, nu liggen we allebij op de grond. We staan lachend weer op en ik leg all mijn spullen klaar, en Lauren en Anne doen dat ook.We trekken onze kleren uit (waar een zwempak of bikini onder zit ofcourse) en rennen naar het water.
Opeens zie ik Nialler , Hazz, Lou, Zayn, en Li
Er zijn wel 2 meisjes bij en het management is erbij, wat is er aan de hand.Ik ren naar Niall toe, en roep onderweg
'NIALLERRR.' hij hoord me en gaat met open armen staan.
Ik spring in zijn armen en hij draait me rond.
Hij geeft me een kusje en ik bloos.'Niall??' Vraag ik nogsteeds met een glimlach op mijn gezicht
'Sophie??' Zegt hij terug , ik grinnik
Hij zet me op de grond en ik praat verder
'Wie zijn die 2 meisjes?' (Ik)'Oh hun, hun moesten mee van het management.' Antwoord Niall
'Maar waarom' Vraag ik weer
'Weet ik niet, volgensmij is het management iets gemeens van plan want ze vinden Lauren maar niks ofzo.' Zegt Niall.Ik krijg tranen in mijn ogen en mijn stem begint te kraken.
'Maar ze mogen Lauren geen pijn doen.' Zeg ik en er rolt een traan over mijn wang.'Schatje, rustig maar, het komt goed.' Zegt Niall rustgevend en hij geeft me een knuffel en begraaft zijn hoofd in mijn shirt
Even later ben ik gestopt met huilen en ben ik weer terug bij de meiden
Ik heb nog niks gezegt want ik wil dat ze blij zijn niet bezorgdBovendien, de andere meiden hebben de jongens niet eens gezien
Pov Harry
Van het management moet ik dat meisje een kus op haar wang geven, ik wil dit niet!
Ik hou alleen van Lauren!
Er rolt een traan over mijn wang die ik snel weg veeg.Ik geef haar een kus op haar wang en ga gelijk weg.
Dan zie ik Lauren staan, met tranen in haar ogen.Ze rent weg en huilt hard.
Het management geeft elkaar een high-five.NEEEE , WISTEN HUN DAT!!??
Ik word boos en verdrietig en ren weg naar een stil plekjeDaar aangekomen plaats ik mijn hoofd in mijn handen en huil heel hard.
Pov Lauren
Ik staar jaloers en boos naar Harry die dat meisje een kusje op haar wang geeft.Hij kijkt naar mij, en ik zie verdriet in zijn ogen.
Tranen rollen over mijn wangen en ik ren weg.
WAAROMM
Sophie en Anne komen achter me aan rennen, en ik sluit me op in een wc hokje.Even later hoor ik 3 meiden, Annabel is vast ook mee
'Gaat het ?' Vraagt Sophie met een bezorgde stem
'Nee' Beantwoord ik haar.___________________________________________
Wat zou er gaan gebeuren met Harry en Lauren, komt het ooit nog goed??
Dat was het weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Sorry dat ik zolang weg was
Maar ik had geen zin om het te doenIk hou van jullie, doeii ❤❤❤
😘😘😘😘
JE LEEST
The Story Of My Life {1D} {5SOS} {LittleMix}
De TodoDit ver haal gaat over een meisje die ontzettend fan is van One Direction. als ze erachter komt dat haar vader een crimineel is en haar moeder haar behandelt als een slaaf vlucht ze. * Waar verblijft ze nu ? * Gaat ze het overleven om ergens veilig...