Yay weer een hoofdstukje😄😄, ja ik had zin om te schrijven en ik heb eerdere spellingsfouten verbeterd.
Oke verder ben ik uit eten geweest en heb ik een saai leven.
Ik stop met praten en jullie gaan lekker lezen over de eerste schooldag van Sophie!😀😀Pov Sophie
Nooooooooooooooooo, shit vandaag heb ik weer eens die stomme school waar ik dus totaal geen behoefte aan heb. Op zich is het nog wel leuk , die eerste schooldag en nieuwe mensen ontmoeten, ik ben alleen bang dat er iemand is die me dan haat geeft omdat ik bij One Directoin hoor/woon.
Ik sta op uit mijn warme bed en loop naar de badkamer om daar mijn dagelijkse ritueel te doen, namelijk: Douchen, aankleden en make-upen
Ik wil niet maar ook weer wel..Oke eigenlijk heb ik er gewoon zin in. Want in het weeshuis hadden we alleen maar kinderen van het weeshuis zelf en nu kan ik andere mensen ontmoeten.
Ik hoop dat ik Anne of Julia tegen kom want ik mis hun vreselijk.
Ik loop naar beneden en tot mijn verbazing zitten er veel mensen aan het keuken eiland. Dus ik begroet ze allemaal in 1 keer.'Goeiemorgen Louis, Harry, Zayn, Liam, Calum, Ashton, Michael, Luke en hoe heet jij meisje?'
Ik zie dat er een meisje bij zit, en ze glimlacht lief naar me.
Maar ik herken haar, ik weet alleen niet waarvan.'Mijn naam is Annabel, aangenaamd kennis te maken.' Zegt het meisje wat erbij zit.
'Ook jij goeiemorgen Annabel, mijn naam is..'
Ik wauw het net zeggen of Niall komt achter me staan en slaat zijn armen om me heen.
'Goeiemorgen Soof'
'Het Nialltje, goeiemorgen lekker geslapen liefje.'
'Zeker.'
'Dus het is Sophie dan?' Vraagt Annabel aan mij.
'Jep dat is mijn naam.'
'Schrijf je dat met een f of ph?' Vraagt Annabel.
'Met ph.'
'Dan had ik het goed.'Even later zitten we aan de tafel te eten aan een uitgebreid ontbijt. 'Dus, jullie hebben ook iemand geadopteerd?' Zeg ik met volle mond.
'Niet met volle mond praten Sophie.' Zegt Niall met volle mond.
'Hoor wie het zegt, jij praat ook met volle mond.' Zeg ik terug, met volle mond.
'Beide niet met volle mond praten.' Zegt Liam.
'Oke Li.' Zeg ik netjes met lege mond.
'Nope.' Zegt Niall met volle mond.'Maar eh ja wij hebben een kind geadopteerd.' Zegt Calum.
'Nice!' Zeg ik blij'Dus vandaag de eerste schooldag he , heb je er een beetje zin?' Vraagt Harry een Annabel en mij.
'Ja.' Zegt Annabel blij.
'Half.' Zeg ik.
'Hoezo half?' Vraagt Niall.'Nou ik ben gewoon bang dat mensen me haat gaan geven omdat ik bij One Directoin woon. Snap je.' Ik prik met mijn vork in mijn ei als ik dit zeg.
'Ja ik heb hetzelfde Sophie..' Zegt Annabel tegen mij.'Ahw dat hoeft niet lieverd, ik beloof je dat je geen haat krijgt.' Zegt Niall tegen mij
'Hetzelfde voor jou Annabel.' Zegt Calum.
'En wat als je je belofte breekt?' Zeg ik dan.
'Krijg ik dan al je eten?' Vraag ik met een sluwe glimlach aan hem.
'Nope, zeker niet!' Zegt Niall vrezent voor zijn eten.
Ik schiet in de lach en de rest ook, behalve Niall die zijn bord met eten dichter naar zich toe schuift.------
We (Annabel , Niall en ik) zitten in de auto opweg naar school.
Als we daar aankomen zien we een grote school met veel mensen ervoor.
Heeel veel...'Gaan jullie alleen naar binnen of moet ik mee?' Vraagt Niall.
'We kunnen dit , toch Annabel ??'
'Samen staan we sterk!' Zegt Annabel terug.
'Oké , tot na school dan schatjes ' Zegt Niall.
Ik geef hem nog een kus.We lopen naar het gebouw toe en gaan naar binnen.
Daar staat een mevrouw die gelijk naar ons toe loopt als ze ons ziet.'Dus jullie zijn de nieuwe leerlingen?' Vraagt ze met een glimlach.
'Ja, ik ben Sophie. Aangenaamd.' Zeg ik antousiast,
'En ik ben Annabel.' Zegt Annabel.' Sophie Tomlinson, Annabel Hood hier hebben jullie alle bij een plattegrond van de school, jullie eerste les is in lokaal 008'
'Oké dankjewel mevrouw !' Zeg ik blij en ik pak Annabels hand vast en trek haar mee naar het lokaal waar we moeten zijn.'Oh wacht ik ben mijn etui vergeten!' Zeg ik en ik kijk snel op mijn kaart waar de kluisjes zijn, ik ren ernaar toe maar word onderweg gestopt door de conciërge
'Meisje je mag hier niet rennen, ow wacht ben jij het nieuwe meisje?'
'Ja sorry meneer dat wist ik niet.'
'Is niet erg maar doe het alsjeblieft niet nog een keer.'
'Ja meneer.'Als ik bij de kluisjes aankom open ik mijn kluisje, nummer 416 had de mevrouw gezegt.
Ik pak mijn wiskunde boek en doe mijn kluisje weer dicht. Als ik terug wil lopen bots ik tegen een ander meisje aan, nou meisje, ze zit hier al een tijdje op school.'Sorry.' Zeg ik houw en ik wil verder lopen als ze mijn arm ruw vastpakt
'Zomaar tegen mij aanlopen hè, wie denk je wel niet dat je bent. Harry Styles.' Zegt de meid die me vastpakte
'Nee ik heb al sorry gezegt. En hij heeft hier niks mee te maken!' Ik wil me los trekken maar ze duwt me hard tegen de kluisjes aan.'LAAT HAAR LOS, ALIYAH!' Ik zie een meisje aan komen lopen die me wilt helpen. Ze heeft prachtig bruin krullend haar met een licht bruine huidskleur. Wow.
'En dat bepaal jij niet ukkie!' Zegt Aliyah.
'Maar ik wel.' Zegt de conciërge die achter haar staat.'
'Ik laat haar al los!'
'Aliyah je hebt corvee.' Zegt de conciërge
'Dankjewel.' Zeg ik tegen het meisje
'Graag gedaan,' Zegt ze en ze loopt met snelle pas weg.
Waarschijnlijk heeft die ook haast naar haar lokaal.Ik loop terug naar het lokaal en de les is al half begonnen.
'Sorry mevrouw Kievaard, ik was de weg kwijt.' Zeg ik met een sip gezicht.
'Het is al goed meisje, ga maar gouw zitten naast Annabel.'
'Je mag je daar voorstellen maar het mag ook voor de klas.' Zegt mevrouw Kievaard.
'Ik doe het voor de klas.' Zeg ik blij, ik loop naar voren en draai me om.
'Hallo allemaal, ik ben Sophie Tomlinson dochter van One Direction.'
Iedereen staart me met grote ogen aan en andere met boze. Ik schrik ervan en word een beetje nerveus.
Ik loop terug naar mijn plek en word hier en daar geslagen.Na de les hadden we nog pauze en daarna mochten we al naar huis. De eerste dag was rottig maar ook weer leuk.
Ik pak de dingen uit mijn kluisje en prop ze in mijn tas.Als ik de auto van Harry zie staan trek ik Annabel mee en ren ernaar toe.
Als ik er ben stap ik heel gouw in en stort ik neer in Harry's armen.'Hey Sophie wat is er lieverd?' Vraagt Harry bezorgd aan mij.
'Nou mensen haten mij.' Zeg ik en er rolt een traan over mijn wang.
'Ahw, niet verdrietig zijn Sooph. Ik ben hier.'
We rijden weg en hebben weer veel plezier in de auto.Als we thuis komen sluip ik achterom en glip ik naar de keuken.
Ik pak Nialls koekjeszak en sluip weer terug naar buiten. Ik prop em in mijn tas.
Ik loop naar de voordeur en bel aan.Als Niall open doet spring ik in zijn armen.
'NIALL' Zeg ik blij.
'SOOPH' Zegt Niall blij terug
'KEVINN' Horen we Louis schreeuwen vanuit de achtertuin.
Ik lach en Niall loopt naar zijn kamer en gaat zitten met mij op schoot.
Hij zet me van mijn schoot af en loopt naar beneden.Als hij weer boven komt zie ik dat hij 2 grote schalen met popcorn heeft en 2 apparaatjes
'Wat kan je met die apparaatjes Niall?'
'Nou daar komt je favoriete drankje uit, en ook je snacks.'
'Leuk, en lekker.'Niall pakt zijn laptop en zoek een film op.
Step-up
We kijken de filmen eten veel popcorn en andere dingen.Als we uit zijn gekeken gaan we maar slapen.
'Leuke film Niall. En ik zag dat er ook een deel 2 en 3 en zelfs 4 en all in is.'
'Ja inderdaad leuk, en die andere fimls kunnen we weer een andere keer kijken.'
'Ja.'Ik sluit mijn ogen en ga tegen Niall aanliggen.
'Weltruste Niall.' Zeg ik
'Truste lieverd. ' zegt Niall en hij geeft een kusje op mijn slaap.
Hij komt erbij ligt en we vallen samen in slaap.----
Heyy allemaal, ben ik weer . Sorry dat het zo lang duurde maar ik had inspiratie nodig, nou heb ik dus dit deeltje geschreven en het 2e deel kom et er misschien meteen naLove you guys XXX Sophietje ♡
JE LEEST
The Story Of My Life {1D} {5SOS} {LittleMix}
RastgeleDit ver haal gaat over een meisje die ontzettend fan is van One Direction. als ze erachter komt dat haar vader een crimineel is en haar moeder haar behandelt als een slaaf vlucht ze. * Waar verblijft ze nu ? * Gaat ze het overleven om ergens veilig...