Heey peeps sorry dat het zo lang duurde 😘 (school)
Ik ga nu een nieuw hoofdstuk schrijven en het spijt me dat ik jullie zo lang heb laten wachten ik weet namelijk hoe het voelt in ieder geval sorry lieve schatten
Nou veel plezier met lezen Schatten XXX Sophie 😘😘
Ik kijk even gou terug don't worry ik begin super snel.Pov Sophie
'Ik wil niet terug naar het weeshuis' fluister ik tegen mezelf zodat alleen ik het kan horen.
'TOCH GA JE MEE!' Schreeuwd de vrouw die me blijkbaar toch heeft gehoord
Als we daar zijn word ik naar mijn kamer gesleurd en word ik opgesloten op mijn kamer.
Ik ga op mijn bed liggen en stop mijn hoofd in mijn kussen en begin te huilen.
Dan hoor ik mensen beneden de adoptie zaal in lopen en zeg ik tegen mezelf 'Ze gaan je toch niet adopteren dus wat maakt het nog uit. '
Dan hoor ik stemmen die ik herken zeggen dat ze een meisje zoeken van 17 en ik ben de enige van 17 in dit huis dus ze komen naar mijn kamer toe.
Ik hoor de deur open gaan de draai me om 'SOPHIE ZE WILLEN JE ADOPTEREN IK BEN EINDELIJK VAN JE AF. NOU KOFFERS PAKKEN EN OPROTTEN!' Schreeuwd de vrouw tegen me.
Als ik naar mezelf in de spiegel kijk zie ik dat mijn ogen rood doorlopen zijn.
Ik draai me om en zie One Direction staan die me bezorgd aankijken.
Als ik dat zie klaart mijn gezicht op en veeg ik mijn tranen weg.
Ik sta op en geef hun een knuffel.Ik moet nu huilen van blijdschap.
'Waarom doet ze zo gemeen tegen je?' Vraagt Harry bezorgd
'Weet ik niet' antwoord ik.Op dat moment komt Anne binnen lopen en verstijfd gelijk.
Ik lach en geef haar en knuffel.'Het is al goed' zeg ik terwijl ik haar aankijk. 'Maar.... maar!'
Zegt ze 'rustig nou.' Zeg ik weer en ik kijk haar lief aan.'Je mag best schreeuwen maar doe het in je kussen' zeg ik en ik druk een kussen in haar gezicht. Ze schreeuwt zo hard ze kan en valt daarna flauw. Ik kan haar nog net opvangen.
Ik sla haar in haar gezicht en ze word heel even wakker maar valt weer weg.
'Shhhh' zeg ik tegen haar en ik leg haar op haar bed.'Het is al goed' zeg ik geruststellend tegen haar. De jongens kijken me lief aan. Waardoor ik weer glimlach. Wat zijn ze toch schattig... (true)
Ik kijk weer naar Anne en zie dat ze bij komt. Ik jaag de jongens weg en kijk haar aan . 'Was ik aan het dromen?' Vraagt ze aan mij 'Nope' zeg ik terug en ze glimlacht.
'Gaat het weer een beetje?' Vraagt Niall die binnen komt lopen met de rest achter zich aan.
'Ja' Zegt Anne. 'Nou schat ik moet afscheid nemen' zeg ik treurig
Anne kijkt me verdrietig aan en er rolt een traan over haar wang.'Aww, rustig maar het komt wel goed' zeg ik tegen haar . 'Nee de vrouw van het weeshuis behandeld ons als vuil' Zegt ze
'Ja dat is wel waar maar er staan hier 5 jongens die je misschien naar een ander weeshuis kunnen brengen' zeg ik en haar ogen twinkelen nu van blijdschap. 'JAAAAA!' Schreeuwd ze blij.
Ik leg mijn hand op haar mond en zeg 'SHHH ANNE' Fluister ik.
Even later horen we de vrouw de trap op komen en de kamerdeur openen. 'WAT IS HIER ALLEMAAL AAN DE HAND ZEG!!' Schreeuwd ze tegen ons.Dan zegt Anne 'NOU DAT IK HIER EINDELIJK WEG KAN BITCH!' Zegt ze tegen de vrouw en ik schiet in de lach. Ze geeft ons gelijk een dodelijke blik en ik ben gelijk bang.
Ik loop achteruit als ze onze kant op komt. Als ze Anne wilt slaan ga ik ervoor staan en krijg een vollen mep tegen mijn wang.
'Aauu!' Zeg ik hard en knuffel Anne . Ze wilt haar nog een keer slaan en nu houd Zayn haar hand vast en zegt 'Mevrouw u mag geen kinderen slaan!' Als hij dat zegt geeft ik hem een knuffel en kijk hem dankbaar aan.
Even later zitten we in de auto. En ik vraag 'Naar welk weeshuis gaat ze nu?' 'Naar een weeshuis in Londen' Zegt Harry vrolijk tegen me.
Als we daar aankomen ontvangen de meneer en de mevrouw Anne vriendelijk en laten haar kamer zien. Even later zitten we op Anne's bed.
'Ik kom vaak langs ok?' Zeg ik tegen Anne en ze knikt.
Ze knuffelt me en ik loop de kamer uit.Als ik beneden aan kom lopen staan de jongens op en gaan we in de auto zitten.
Even later komen we aan bij een heel groot huis.
Ik kijk er met grote ogen naar toe en zeg 'WOOOOOWWW'Ik kijk naar de jongens en ze glimlachen naar me.
'Is het mooi ? ' Vraagt Louis aan me'Beter nog.... het is prachtig' zeg Ik de jongens lachen en Liam tilt me op en draagt me naar binnen. Onderweg val ik in slaap...
Pov Liam
Ik draag Sophie naar binnen en onderweg valt ze in slaap.
'Aww kijk nou wat schattig' Zegt Louis en ik knikEven later zitten we gezellig met z'n alle, behalve Sophie dan, een film te kijken.
Even later horen we iemand gillen.. En ze roept ook een naam..
Pov Niall
Ik hoor Sophie schreeuwen en ren naar boven. Al snel ben ik in haar kamer en zie haar zitten. Ze huilt
'Wat is er gebeurd?' Vraag ik aan haar en ik zie de andere ook binnen komen.
Ik ga naast haar op bed zitten en til haar op mijn schoot.
'Ik had een nachtmerrie' zegt Sophie
'Waarover?' Vraag ik. Als ik dit vraag begint ze nog harder te huilen.'Over mijn Moeder en Nancy' Zegt ze. 'Wie is Nancy?' Vraag ik.
'Mijn kat' Zegt ze . 'Maar waar is die dan' Vraagt Harry nu.
'Nog bij mijn moeder we moeten haar redden' huilt zePov Sophie
Nancy!!
Denk ik bij mezelf en ik loop naar mijn koffer toe.
Ik open hem en haal er een mes uit.De jongens kijken me bang aan. 'Wat? Mijn moeder heeft een geweer en ze heeft me een keer bijna raak geschoten' zeg ik waardoor de jongens me verschrikt aankijken
'Rustig maar, ik heb op schermen gezeten en heb kogels leren af te weren in mijn jonge jaren' zeg ik
'Ik bescherm jullie met mijn leven' zeg ik vastberaden.
'Wij moeten jou beschermen' zeggen ze tegelijkertijd en ik schiet in de lach.Even later zijn we bij mijn huis en ik klim het dak op.
Als ik Nancy zie zitten ren ik ernaar toe en knuffel haar.Ik laat Nancy naar buiten en ze komt zacht in Harrys armen terecht.
Dan komt mijn moeder de trap op lopen en richt een pistool op me.
'AAAHHH!'....~~~~~♡~~~~~
Ok dat was hoofdstuk 5 alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden hij is trouwens 1200 woorden lang 😍😍Ik heb niet zoveel te vertellen dus ik zeg weer goede dag nu haha
Ik ga nu ook een deel twee maken XXX Sophie jullie best friend 😍😘
JE LEEST
The Story Of My Life {1D} {5SOS} {LittleMix}
LosoweDit ver haal gaat over een meisje die ontzettend fan is van One Direction. als ze erachter komt dat haar vader een crimineel is en haar moeder haar behandelt als een slaaf vlucht ze. * Waar verblijft ze nu ? * Gaat ze het overleven om ergens veilig...