{7}

97 9 74
                                    

^ The boys toen ze nog klein waren 😄😍😍

Sorry dat ik nu niet ga uploaden maar ik kijk of ik vanavond of morgenavond tijd heb, ik laat het jullie wel weten.

Mijn moeder had trouwens mijn jas in de wasmachine gedaan en mijn telefoon zat daar nog in 😱😱
Ik krijg nu wel een nieuwe, dus weet ik niet of ik nog ga uploaden maar ik kijk wel of het dan toch nog kan.
Het kan ook zijn dat hij pas ga upload is om 11 uur of 10 uur want ik heb nu nog HW  ( HuisWerk)

Love jullie💖💖😍😘

Pov Onbekend(😱)

'We moeten haar ontvoeren, wat doet ze daar überhaupt.  Hoe durft ze daar binnen te gaan en te doen alsof ze daar woont.'

'Ja inderdaad vind ik ook Rose. '
'We moeten een plan verzinnen'

'IK WEET IETS!!' 'WE KUNNEN DOEN DAT IK ALLES BEN VERGETEN EN DAT IK HAAR OP DATE VRAAG!!' Blij kijk ik haar aan

'Goed idee!' Zegt ze terug
'Ik ga vanavond wel' Zeg ik

'Ja is goed'

Pov Sophie

De bel gaat en ik sta op

Ik open de deur en zie Zayn staan.
'Heey Zayntje' Zeg ik en ik trek hem in een knuffel
'Hey kleintje' Zegt hij

We lopen naar de woonkamer en ik ga op Liams schoot zitten.
'Jij zit ook bij iedereen he Soof' Zegt Niall en hij kijk me grinnikend aan.
De rest van de jongens schieten ook in de lach.

Het is al avond en ik heb pizza besteld

De bel gaat en ik sta weer op en loop weer naar de deur.
Ik open de deur en roep 'PIZZ.....' WACHT WAT!!

'Hey wat kom je hier doen, lang niet gezien' sarcasme druipt er vanaf . Ik kijk hem nijdig aan.

'Uumm hey Sophie ik wou vragen of je met me op date wilt?'
'OMG, WAT DENK JE ZELF!!' Zeg ik boos.

'Umm ja?'
'NEVER IN A MILLION YEARS, NOU GA WEG!!'

'Soof wat heb ik fout gedaan?'
'NOEM ME NIET ZO EN JE WEET BEST WAT JE FOUT HEBT GEDAAN, NOU DOOEEEII!!' Ik gooi de deur in zijn gezicht dicht
en loop terug naar de kamer

'Wie was dat?' Vraagt Harry die me vragend aan kijkt
'Mijn ex' Zeg ik door mijn haar heen woelend en half overstuur.

De bel gaat weer en ik loop weer naar de deur zucht..
Ik open de deur en zie hem weer staan.
'WAT MOET JE !'
'Ga je mee?' Vraagt hij blij
'NEE'
'Noem eens alle dingen op die ik fout heb gedaan want ik heb geen idee waarom je zo doet schatje'
'Ik ben je schatje niet en je hebt mijn hart gebroken bitch.'
'Wat. Heb. Ik. Fout. Gedaan. Dan. He!'
'Moet ik het echt allemaal opnoemen ja'
'JA'
'Je hebt tegen me gelogen, je hebt me bedrogen, getreiterd, je hebt Rose op me afgestuurd Lucas , je hebt me bestolen, Mag ik mijn kettinkje trouwens nog terug! En Rose heeft met een groepje meiden me staan stappen, slaan , schoppen, en haren trekken en het ergste JE HEBT MIJN MOEDER GEHYPNOTISEERD! ' Het laatste komt er zo boos uit dat ik in huilen uit barst. 'Oh ja en.... je .... hebt me bijna v-verkracht' Ik moet nog harder huilen als ik zit zeg.

Ik gooi de deur in zijn gezicht dicht en roep 'BEKIJK HET LUCAS!'
Hij roept terug 'MIJN WRAAK ZAL ZOET ZIJN BITCH!'
Ik ren naar de woonkamer en zie dat de jongen het gesprek hebben gevolgt.

Ik spring in Niall's armen en zijn shirt word nat door mijn tranen.
De andere jongens komen om ons heen staan en knuffelen ons.

Ik huil uit en kijk recht in Niall's ogen. Hij wrijft rustgevend over mijn rug. 'Wie was dat Soof?' Vraagt hij nu.

'Lucas mijn ex...' Ik kijk verdrietig naar zijn shirt.
'En wie is Rose dan?' Vraagt Harry
'Een pestkop, Lucas ging vreemd op mij met dat kreng, ze treiterde me ALTIJD' Kut kind...

En toen was er een akelige stilte
De bel verbrak de stilte en ik sta op uit Niall's armen, Harry loopt mee als bescherming.
Ik open de deur en zie de bezorger staan met de pizza's.
Ik pak de pizza's, bedank de man en zie Lucas aan de overkant van de weg staan en vlucht naar binnen ik schuif het geld door de brievenbus heen en de bezorger pakt het aan.

We eten de pizza op en ik stap onder de douche.
Als ik klaar ben droog ik me af en ga in bed liggen.

Een uur later waneer iedereen ligt te slapen denk ik.. lig ik nogsteeds wakker , te denken aan wat Lucas als wraak op mij zou kunnen doen.

Ik kan echt niet slapen en loop naar Niall's en Liam's kamer toe.
Ik klop op de deur.
Ik hoor geen reactie en loop naar binnen.
Ik zie dat Niall een nacht merry heeft en maak hem zacht wakker.
Ik knuffel hem als hij buiten adem wakker word en doe zacht ssshhh ssshhh , hij word er rustig van en knuffeld terug.
Ik ga bij hem liggen en val al snel in slaap....

ZzZzZzZzZzZz

~~~~~~~💖~~~~~~~
Dat was het alweer,
ik kan hem nog bij gaan werken of ik maak een nieuw hoofdstuk.

Ik kijk wel , ik laat het jullie in ieder geval weten schatten 💖❤😍😘

The Story Of My Life {1D} {5SOS} {LittleMix}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu