Pov Sophie
Ik zit bij het winkelcentrum en iemand tikt me op mijn schouder ik herken de persoon gelijk en wil weg rennen maar ben net te laat...
~~~~~~~♡~~~~~~~~Die iemand is Rik een jongen die bij mij op school zit en me altijd pest. Ik word gepest op school...
'Hoi Sophie wat doe je hier en niet bij je huis, oh wacht die heb je niet hahaha' lacht hij 'Laat me met rust Rik ' zeg ik en wil weglopen, maar hij duwt me weer terug op de grond waardoor ik zeg ' Aww Rik wil je dat ik bij je blijf, wat aardig van je.' Als hij dat hoort duwt hij me van hem weg en loopt de supermarkt in, waardoor ik tegen iemand aan val en diegenen me aankijkt met een "gaat-het" blik. Ik haat het als mensen dat doen...
Ik knik en sta op. De vrouw vraagt 'Waar woon je? dan breng ik je wel even thuis .' Ik schud mijn hoofd en zeg 'Ik wil niet naar huis.' 'Maar waarom niet dan?' Vraagt ze 'Ik word mishandeld.'
De vrouw kijkt me zielig aan en zegt ' Kom lekker met mij mee naar het weeshuis.' Ik knik daarna gingen we eerst boodschappen doen en ik kreeg iets, wat een donut heette ofzo.
Ik kijk haar dankbaar aan en neem een hap ervan.
Een explosie van smaak vult mijn mond en mijn ogen worden groter.
Dit moet ik vaker eten. Nouja niet dat dat kan maar toch.
Even later staan we buiten de winkel en neemt ze me mee naar het weeshuisEven later komen we aan bij het weeshuis.
Ik kijk rond en zij stelt me aan iedereen voor die in het wees huis woont of werkt.Vervolgens laten ze mijn kamer zien en ga ik op bed zitten en na een tijdje ook liggen ik pak mijn mobiel uit mijn tas en mijn oortjes en ga Drag me down luisteren.
Even later doe ik mijn telefoon weg omdat mijn kamergenoten binnen komen . Ik zeg ' Hai ik ben Sophie' dan zegt een van de 2 meiden ' Hey ik heet Julia ' en de ander zegt ' Ik ben Anne' Dan komt Anne naar me toe rennen en laat mij een foto van Louis zien waardoor ik heel blij in het rond ren en ik een foto van Larry laat zien.
Als het al donker word ga ik naar beneden om wat te eten en besef dat dat pas kan om half 7 en dan moet ik nog een uur wachten. Ik haat wachten...
Dan ben ik weer onderweg terug naar mijn kamer als ik een meisje tegen kom die er heel aardig uitziet 'Hoi' zeg ik vrolijk en ze antwoord 'Hoi!' 'Hoe heet jij' vraag ik nogsteeds helemaal blij
'GAAT JE NIKS AAN!' zegt ze.
Ik loop door en Anne kijkt me aan en zegt 'Dat is Emily' 'Die denkt dat ze stoer is.' Zegt Julia waardoor ik in de lach schiet.Even later gaan we eten en krijgen we te horen dat er morgen mensen komen om kinderen te adopteren.
|De volgende morgen|Pov Harry
'HARRY!!' Word er geroepen terwijl ik opkijk. Niall komt de kamer binnen en ziet me met zijn zak chips zitten. Hij komt naar me toe en springt boven op me waardoor ik zacht kreun van de pijn omdat hij op mijn zij zit.
'Niall ga van me af!' Zeg ik . Maar ja dat doet ie niet tenzij ik de zak chips terug geef, ik geef de zak terug en hij grist het uit mijn handen dan pakt hij chips het gooit het in mijn haar. ' NIALL!!' 'NIET MIJN HAAR!!' Roep ik terwijl ik het er probeer eruit te halen.
Niall grinnikt en ik geef hem een dodelijke blik als de jongens binnen komen en beginnen te lachen als ze de chips in mijn haar zien.
'Jongens ik heb een voorstel' zeggen ik en Louis tegelijk en we weten dat we hetzelfde willen zeggen.
'Wat dan?' Vraagt Liam ' Zullen we een kind adopteren?' Zeggen Louis en ik tegelijk waardoor we tegelijk in de lach schieten en dan nog harder moeten lachen.
'We moeten wel een leuk iemand hebben.' zegt Niall nu ' Ja maar hoe?' Vraagt liam 'We kijken een paar dagen naar Holland got talent en misschien komt er iets leuks voorbij?' Zeg ik dan
'Goed idee Harry!' zegt Liam dan waardoor ik me de geweldige voel.Pov Sophie
In de middag zou die mevrouw komen en komen er nog meer mensen er komt in de avond ook iemand.
Vandaag is adoptie dag haha.Dan moeten we naar de adoptiezaal waar we worden geadopteerd. Logisch he...
De vrouw stapt binnen en zegt 'Ik heb wel eisen maar dat heeft iedereen.' 'Mijn eisen zijn : je moet One Direction haten en Je moet mijn aanbidden.' De vrouw van te weeshuis zegt 'Iedereen die hier aan voldoet mag blijven zitten.' Er blijft één kind zitten en die is al meteen weg..
De volgende is een man. De man zegt 'We willen een kind die houd van 5SOS en van gezinnen ' Ik ga staan (niet dat ik niet van hun houd maar de man zag er gewoon niet aardig uit) en heel veel kinderen gaan op extra gesprek en mijn besties komen weer terug en zijn niet uitgekozen, ik slaak een zucht van opluchting anders zat ik hier alleen en daar heb ik geen zin in.
We gaan weer naar boven en gaan slapen.
~~~~~♡~~~~~
Dat was hoofdstuk 2 ik hoop dat jullie het leuk vonden en er van genoten ik ga ook nog hoofdstuk 3 maken en jullie mogen me altijd tips geven. 😉😘Btw (by the way) ik ga hoofdstuk 3 morgen weer doen als ik dat kan love You all😍😘❤
JE LEEST
The Story Of My Life {1D} {5SOS} {LittleMix}
De TodoDit ver haal gaat over een meisje die ontzettend fan is van One Direction. als ze erachter komt dat haar vader een crimineel is en haar moeder haar behandelt als een slaaf vlucht ze. * Waar verblijft ze nu ? * Gaat ze het overleven om ergens veilig...