8.

12 0 0
                                    

Ráno*

Hned jak jsem ráno vztala tak si upravím vzhled a jdu se nasnídat.

           *Pár dní předem*
Máme strašně těžké aktovky tak se rozhodneme si nechat nepotřebné věci ve škole sice už nám i pan učitel Hill vyházel ty učebnice se skříně ale my jsme si je tam naskládali znova a učitel nenamítal až na učitelku Notrdovou která měla ktomu své slova až se najednou stalo to že byla schůze a učitelé se dohodli spíše se spikli proti naší třídě takže jsme si museli všechny učebnice vzít domů všichni jsme proti i rodiče ale co naděláme.

                    *Ve škole*
Učení je hrozné vzášť když vás učitel rozsadí s bff kamarádkou a zůstanete v lavici sám(a) ale co jsem měla dělat a učitel ani neřekl proč za chvíli byělo zvonit tak si opatrně zchovám věci po chvíli opravdu zvoní hned jak pan učitel odešel jsem se šla zeptat holek jestli něco neví a kamarádka Mia mi řekla že něco slyšela o tom že má přít nějaká  nová holka na to jsem jenom přikívla a byla aji ráda protože ráda poznávám nové lidi.
Začínala druhá hodina a já přemýšlela nad tím jaká ta holka bude po chvíli přišla paní učitelka a sní i ta holka byla hezká a i docela fajn až do chvíle než se představila .

Dívka*
Jmenuji se Charlotta Tomlinson je mi 15 let .

Dobře Charlott běž si sednout ke Alence  a teť máme matematiku tak se príspůsob a vy ostatní počítejte zlomky co jseu na tabuli. O přestávce jsme se zblížili a Lotti je fajn možná jsem jen usoudila špatně a Louis je taky jiný ale nevím.

                  *Po škole*
Z pohledu Mii*
Stála jsem před školu když mi najednou cinknul mobil a z hláškou příchozí zprávi od  neznámého číslo bylo tam napsané : přiď dnes do kavarny  a neboj se znáš mě prosí přiď🙏😘.
                               Mia*
                                 Kdo jsi muzu ti
                                   věřit.

Od neznámého čísla*
Můžeš mi věřit a přiď💕    

                           Mia*
                     teť mám čas jdu do ☕

                                                                                                                              
                                      

Kluci a holky , kteří by se k sobě hodili (1D).Kde žijí příběhy. Začni objevovat