Po nekolika letech*
Čas tak rychle plynul stalo se tolik veci napřiklat z tech našich pěti kluku se stala nejslavnejsí skupina a my s holkama jezdime na jejich koncerty.Mia s Denčou už mají malé děti .
Mia má starši holčičku Dersi a mladšího chlapečka Markuse a Denča má dvojčata chlapečky Markuse a Martinuse.
A já, já se mám dobře s Louisem jsme se vzaly a máme krásny dům co dům pořádnou vilu .
Už budeme muset jít zavolal na mě Louis .
O ja vám zapoměla řict právě se chystáme s Louisem jít do kina .
jo už jdu zavolala jsem a vzapěti šla dolu .
šly jsme pěšky protože kino je od tadima kousek tak si povidame a už stojime před samotnym kinem .
Vešli jsme dovnitř a Louis vybral film. Po chvíly přišel s lístky v ruce jenom jsem doufala že to není horor řekla jsem potichu ale Louis to musel slyšet protože se zasmal a já ho pleskla rukou po rameni a šly jsme si sednou po chvíly začal film a co samozřejmě to byl horor pořád jsem se k němu tiskla ale taky kdo ne že .
Po filmu jsem se bála vyjít ven do té tmy ale Louis mě chytl za ruku a tak jsem se tolik nebála .
Další den*
Probudily mě paprsky světla a tak jsem vzkala a vykonala raní hygienu a šla do kuchině na stole mě čekal talíř s lívanečky a s kouskem papíru na kterém byl vukaz od Louise vzala jsem si ten papír do ruky a začala číst.📄Ahoj promiň ale musel jsem jít s kluky na zkoušku tak jsem ti udelal lívance doufam že jsou dobre asi nepřijdu moc brzi domu tak mě nečekej a jo abych nezapoměl v pokoji pro hosty jsem ti nechal dárek otevři ho klidně hned ale obleč si je až večer. V sedum ťe budu čekat u našeho stromku tak pa.😃
Hned jak jsem to dočetla jsem se šla podívat na ten dárek byly tam překrásne šaty s boty a nahrdelníkem .
pak jsem si spoměla na ten stom o kterém loui psal je to opravdu moc nádherné místo na kterem mě loui požádal o ruku na ten moment vzpomínam každý den .
Sedum hodin*
Je sedum a já se chystám jít na naše oblíbené místo už jsem skoro tam a najednou mi někdo zakryje oči trochu se leknu ale pak poznám že je to Louis a tak spolu ruku v ruce dojdeme ke stromu a mě čeká obrovské překvápko je tam malé štěňátko a na přívěšku má napsané Max a kolem je krásne srdce ze svíček hned jsem začala děkovat a po chvíli jsme se začaly k sobě přibližovat až jsme se políbily .
A nejen já jsem bla šťastná i moji kamarádi .Šťeňátko jsem přenechala Terči protože si pejska přála a navíc s Maxsem si rozuměly sice Harrymu to trochu vadilo ale co zviknul si a všichni jsou šťastní co víc si přát 😀
Tak a tohle je úplný knec moc vám děkuji za přečtení .
ČTEŠ
Kluci a holky , kteří by se k sobě hodili (1D).
RandomJe to o jedné holce , která hodne často přemyšlí o minulosti a zdaji se ji sny ,které se ji většinou stanou skutečností