12.

10 0 0
                                    

Zachvíli pijela sanitka ...

Loui*
Už uběhla nějaká doba tak mi to bylo divné že Alenka nejde tak jsem se ji rozhodl hledat po chvíli premýšlení a chození zaslechnu sanitku rozeběhnu se tím směrem a uvidím na zemi celou od krve Alenku je tak bezmocná hned přiběhnu k ní a třepu s ní volám všichni mě odhání ale já se nedám a brečím a snažímseji vzbudit ale ona nic neráguje nakonec mě odvedou bokem něco mi píchnou na uklidnění a odvedou Alenku do sanitky a mě taky ...

V nemocnici*
Louis*
Po příjezdu do nemocnice mě vyšetřili a Alenku vezli na operační sál už tam jsou tři hodiny a já stále čekám po chvíli se otevřou dveře a vyjde pan doktor .Vy jste pan Tomlinson zeptá se .Ano to jsem já co je s Alenkou .paní Linsová utrpěla velmi vážné zranění je po operaci a bohužel je právě v komatu bude úplný zázrak když se probudí ale měli by se to dozvědět té dívky rodiče bohužel víc informací vám zatím nemohu prozradit je mi to líto .
Potom co mi řekl doktor jsem se rozbrečel ještě víc protože právě dnes jsem chtěl jí říct že ji miluju a místo toho jí nějaký šílenec srazí autem no ale musím informovat její rodiče naštěstí vím kde Alenka bydlí naštěstí to není tak daleko od nemocnice tak se rozeběhnu až zastavím před domem Linsovích a zazvoním po chvíli přijde otevřít její otec a když vidí mě tak se zarazí .Dobrý del já jsem Louis Tomlinson a vaše dcera je v nemocnici v komatu mlel jsem rychle slova hlavně aby už jsme jeli do nemocnice jak to slyšel hned mě vzal do auta a jeli jsme do nemocnice a u autě se mě ptal její otec proč je v nemocnici a proč je v kómato tk jsem mu řekl že jí srazilo auto ......

Kluci a holky , kteří by se k sobě hodili (1D).Kde žijí příběhy. Začni objevovat