3.

17 0 0
                                    

Doma mi cinkla zpráva od Terči tak jsem ji otevřela.

Terča 💜💕
Ahoj prosímtě príjď dnes do školy dřív terča*.

Alenka*💕
                     Ahoj hned tam budu

Před školou*

Ahoj Tery co potřebuješ no konečně kde jsi tak dlouho tak promiň příště přijdu v čas to doufám  a co se teda stalo pšt mluv potichu mám pocit že nás někdo sleduje cože sleduje a kdo . To právě nevím a co budeme dělat to právě nevím a myslela jsem že něco vymyslíš aha tak poslouchej něco mě napadlo vše co ti přijde vzláštní nebo jiné mi řekneš a musíme být opatrný někdo si chce hrát a my nevíme kdo a po čem jde tak dobře .Pojď už se otvírá škola .

Škola proběhla celkem v klidu a i když né tak klidně protože mi pořád někdo volal a já si zapomněla vypnout zvuk na mobile tak to zvonilo a vyrušovalo až se pan učitel nštval a dal mi poznámku .

*Po škol

S Terčou jsme šly do místní kavárny .Hned jak vyšlo pár lidí  jsme si sedly ke stolu.V hlavě mi lítaly myšlenky o tom všem s sledováním co vše víme .
1.můj nedávný sen
2.zpráva na instagramu
3.pocit že nás někdo sleduje
4.někdo mi volal zchválně abych dostala poznámku.
Zatím to jsou jemn čtyři pouhé čtyři věci ale já tušila že to není jen tak ale že to bude ještě ohodňe horší....


Kluci a holky , kteří by se k sobě hodili (1D).Kde žijí příběhy. Začni objevovat