11.

13 0 0
                                    

O pět dní později*

Zatu dobu se nic moc nezměnilo jen já si každým dnem ,hodinou uvědomovale že jsem se opravdu a to hodně zamilovala do louise ...

Ráno*
Hned vztanu z postele a unavená dojdu ke koupelně kde vykonám raní hygienu a obleču si černé šaty (⬆nad příběhem)
Ještě jsem se učesala a mohla jsem jít se nasnídat k snídani si dám jen jogurt s vločkama protože mi už nezbývá hodně času.

Před školou*
Stojím u školi a čekám na ostatní než přijdou protože jsme se stali s Niallem nej kamarádi a tak se teť scházíme každé ráno u školi já pořád přemýšlím nad tím jak bych vyřešila to že se Naill rozejde s Barbarou a dát Miu a Nialla dohromady poslední dobou se jak si pořád míjí oba totiž touží být spolu ale osud jim hází klacky pod nohy musím jim uspořádat schůzku a tam se dají dohromady ale problém je že teť nemám mnoho času no uvidíme .

Z pohledu Louise*
Za těch pár dní si uvědomuji že jsem uplný blázen do Alenky nevím jak jí to říct a navíc se pořád výdá s Niallem určitě s ním chodí Niall je jako můj mladší bratr tek není divu že mě to mrzí a jsem naštvan teť momentálně máme vilu splečnou s kluky a já nevím jak to vydržím dlouho se přetvařovat ...

Po škole*
Louis*
Vyjdu ze školi a uslyším Terču a Miu jak se baví o Alence že se trápí a že mě asi zabijou že jsem si ještě ničeho nevšimnul .(nad tím jsem se zaseknul a říkal si čeho bych si nevšimnul )
Tak se rozhodnu že to musím zistit .Vezmu si do ruky telefon a protože mám naštěstí Alenčino čislo ta jí napišu ať příjde do kavárny dnes ve 15:00 odpoledne.po chvíli mi přišla zpráva a tak jsem ji otevřel.
                         
               Alenka* dobře budu tam.

Louis*
S radostí jsem si zastrčil telefon do zadní kapsi od riflí a šel na oběd do reustaurace.

Už je 14:40 a já už stojím u pokladny a objednávám si kávu a koláč a čekám na Alenku po  nějaké chvíli ke mně příjde jedna dívka asi faninka samozřejmě že teť nosíme  kapoce a sloneční bríle v kůli faninkám a tahle mě poznala sakra co budu dělat nic ta dívka ke mě přišla a sedla si vedle mě už bylo přesně15:00 ale ta dívka se najednou začala přibližovat až mě políbila hned jsem ji odstrčil a nadal co to jako dělá jestli se náhodou nezbláznila ale ta dívka se jen usmála a šla prič...

Já* (Alenka)
Už jsou skoro tři odpoledne tak se vydám směr kavárna už chci vejít ale všimnu si Louise a nějaké dívky kterou vidím prvně pomalo se začne přibližovat a pak pak se to stane políbí Louise a mě se začnou týct slzi po tvářích a já se vydám na útěk daleko od kavarny běžím po chodníku a skoro nic nevidím pak mi dojde že na zastávku nemůžu protože autobus jede až o půl čtvrté a Louis jede taky tak se rozhodnu jít domů pěšky chci přejít ale přes slzi nic nevidím tak se rozhodnu přejít a najednou ucítím silný náraz pak jokobi celí život se mi promítnul kaluž nečeho červeného a pak už jenom tma a už nic nic jen tma...

Kluci a holky , kteří by se k sobě hodili (1D).Kde žijí příběhy. Začni objevovat