Blízil se den odpojeni Alenky od stroju ale ja byl jen u ni a prosil jí ať se vzbudí ale ona porád nic .najednou mi nekdo stiskl ruka a já vedel že je to Alenka .
Já*
Každý den ke mě chodil Louis a zpival mi já se chtela pokaždy nějak ozvat ale nešloto byla jsem jokoby byly na mě kameny ktere vás táhnou dolu a dnes se mi to povedlo pomalu jsem otovírala oči párkrát jsem zamrkala a otevřela je naplno vedle mě byl Louis a hned jak mě uviděl mě obejmul.Po chvíli prišli rodiče a doktor vše mi řekly co se stalo a po zkontrolování jestli je vše v pořádku doktor odešel a já zustala s rodiči a Louisem o samotě.
Po chvíli řekla mamka že se jdou najíst a napít tak odešli a já zustala s Louisem sama vše mi vysvětlil a my se daly dohromady a jsme spolu jak Louis odešel aji rodiče tak jsem usnula .
Louis*
Hned jak jsem odešel tak jsem zavolal Niallovi ať příjde kemě a klidne ať si vezme i někoho že jdem oslavit že Alenka žije a že spolu chodíme.Niall*
Jak jsem dovolal s Louisem tak jsem šel říc mamce že jdu ven s Louisem a šel jsem k domu Mii protože za tu dobu se toho u nás ve třídě hodně změnilo Louis říká že ne ale já jo protože jsme se daly dohromady s Miou a Harry zas s Terčou ,Zayn zas s Denčou a Liam s Peťou .
Zazvonil jsem na zvonek a čekal.Mia*
Seděla jsem na posteli když někdo zazvonil šla jsem otevřít byl to Niall .ahoj co potřebuješ Nialle jdeš se mnou k Louisovi jdem oslavovat že se Alenka probudila .
(Mia ) co a to mi říkáš až teď hned tu budu počkej.
(Niall) mezitím co Mia šla se připravit jsem napsal všem ze třídy a ze třídy Alenky taky ať přijdou k Louisovi .Mia už stála přede mnou tak jsme šli směr Louisuv dům .Sešli jsme se všichni a oslavovaly jsme návrat Alenky a vztah .Všichni jsme byli štastní a jsme. Už jenom Alenka a jsme všichni šťastní navždy.Po tídnu*
Alenka konečně mohla jít domů aji do školi tak jsme se domluvili že uděláme menší překvapení na návrat Alenky . Byl to moc dobrý nápad Alenka byla překvapená a šťastná a my,my jsme byly ti nejštasnějšť nasvětě.
A moje rada nikdy nebuďte zbrklý a nechte si první vyslechnout ostatní než uděláte chybu která vás potom hodně bolí.😃Tohle je poslední díl a bude ještě epilog a uplný konec moc vám děkuji těm co tohle čtou vím asi to není nějak dobré ale je to můj první příběh ale ještě jednou moc děkuji .😃
ČTEŠ
Kluci a holky , kteří by se k sobě hodili (1D).
RandomJe to o jedné holce , která hodne často přemyšlí o minulosti a zdaji se ji sny ,které se ji většinou stanou skutečností