-Каква е истината? Какво има? – запитах аз.
-Виж, аз те харесвам, но..... – каза тихо Питър.
-Ти ме харесваш? – не можех да повярвам. Той ме харесва.
-Но не можем да сме заедно. Родителите ни не са приятели. Те са...
-Моля те, довършвай си изреченията. – помолих аз.
-Те са шести братовчеди!!! – каза той на висок глас.
-Какво?!? Не може да бъде, защо майка ми не ми е казала??? – не разбирах аз.
-Виж, започнах да говоря с теб, защото мисля, че това е лъжа, трябва да ми помогнеш да разберем. – рече Пи.
-Как така, смисъл – ти сега ми каза нещо, което обърна живота ми с главата надолу! – крещях аз.
-Мисля, че ни лъжат. Ще ми помогнеш ли да разберем или не! – запита ме той.
-Но, но ..... не може да бъде! – ядосвах се аз.
-Пак питам, ще ми помогнеш ли, или не?!? – попита ме той, хващайки ръката ми.
-Ще ти помогна. – казах тихо аз.
-Ако това е лъжа, ще можем да сме заедно. – рече той, гледайки ме в очите.
Тъкмо тръгнахме към стаята на родителите му, ала на вратата се почука. Питър отиде и отвори – беше пицата. Седнахме да ядем. Не говорихме, само от време на време се поглеждахме. Оставихме малко пица за по-късно и тръгнахме към стаята. Беше заключена.
-Ами сега, какво ще правим? – запитах аз.
-Мислех си, че ще можеш да я отвориш с нещо. – каза Пи.
-Ще пробвам с фибата ми, както по филмите. – усмихнах се аз.
Както и очаквах, не стана.
-Ами сега. – притесни се Питър.
-Къде са инструментите на баща ти? – попитах аз.
-Долу, в гаража. – каза Пи.
-Ще ми трябват. Хайде да слезнем да ги вземем. – рекох аз.
-Ще слезна сам, вече е 21:00. Ти ме изчакай. – нареди ми той.
-Щом казваш. – казах аз.
Той се обу и слезна по стълбите. Аз отворих прозореца за да го гледам. Отключи гаража и влезна. Тогава някакъв силует се появи измежду колите и се запъти към гаража. Нахлузих едни пантофи, грабнах желязната обувалка и се затичах надолу по стълбите. Бързо влезнах в гаража и видях следното: Питър беше вдигнал ръцете си и срещу него стоеше едър мъж с нож в ръка, а на главата си беше сложил бяла маска.
-Дай ми ключовете за апартамента! – крещеше той на Питър.
-Добре. – съгласи се той тихо, след което бавно бръкна в джоба си.
Тогава направих най-смелото нещо в живота си – нахвърлих се на мъжа и го ударих с цяла сила с обувалката в главата. Той се олюля, след което се обърна към мен. Това не беше убиеца от преди, да имаше бяла маска и нож, но очите му бяха кафеви, а и беше още по-едър.
-Ти ли? – каза той.
Видях, че Пи бавно вдига една гума. Трябваше да го разсея.
-Ако се закачаш с един от нас, очаквай и двамата да те нападнем, задник! – казвайки го, Питър хвърли гумата толкова силно, че събори мъжа на земята. Аз бързо отидох до Пи.
-Мислите се за хитри. Ще видим тази работа. Ах-аха-х-аха.... – започна да се смее той, ала аз го прекъснах.
-Не ти се получи злодейският смях. – рекох му аз.
-Добре, ще пробвам пак. Ах-ах-ха-ха-ха-ха. Така по-добре ли е? - попита той.
-Определено. - казах аз.
-Сега ще тръгвам, до следващия път, малоумници. – изкрещя той.
-Разкарай се, идиот такъв. – завиках аз след него.
*минута по-късно*
-Леле, Кейт, това беше ..... жестоко! – зарадва се Пи.
-Не мога да повярвам, че победихме. – усмихнах се аз.
-Още не сме, но частта със смеха ме уби. Вие си говорихте много спокойно тогава, ала след това се обиждахте. – рече Питър.
-Знам, хайде вече да се качваме. Не забравяй инструментите! – напомних аз.
-Добре. - каза Питър, грабвайки кутията с инструментите.
Качихме се горе. Аз отворих кутията и взех отверката.
-Какво ще правиш? – попита Пи.
-Кактоти казваш: как какво, ще разглобя врата. Но ще ми трябва бормашината. – казах аз,намигайки му.
YOU ARE READING
Черният плик
Teen FictionИмето ми е Кейтлин Джаксън, на 17 години съм. Един ден след училище аз и момчето, което харесвам - Питър Кенеди, ставаме свидетели на местопрестъпление. Решаваме да се заемем със случая. Това е началото на едно опасно приключение, което ще промени ц...