&3&

130 15 3
                                    

Güneş artık uyanmam için yüzüme daha çok sıcaklık gönderirken yavaş yavaş gözlerimi açtım. Sağ tarafa baktığımda hemşirenin serumu değiştirdiğini gördüm.

-"Günaydın Emine Hanım"

-"Günaydın Meyra . Nasılsın bakalım ?"

-"İyiyim saolun. Şey acaba sizden bir şey rica edebilir miyim ? "

-"Tabiki canım "

-"Artık yatmaktan çok sıkıldım biraz dolaşsam olmaz mı ? "

-"Hmm doktor beye sormam lazım canım. İstersen sen bekle ben doktor beyi çağırayım,sen onunla konuşursun"

-"Çok teşekkür ederim "

Emine Hanımı çok seviyorum . Çünkü bana iyi davranıyor , gerçekten beni önemsiyor ..

Yada bana öyle geliyor belkide bana sadece acıdığı için  yardım ediyor...

Sevmek kelimesinin anlamını tam olarak tadamadım ki . Nasıl bir duygu bilmiyorum.

Ben sadece yanlızlık duygusunu doruklarına kadar yaşamış biriyim , sevmek , sevilmek bana ağır geliyor.

-"Demek gezmek istiyorsun?"

Doktor Levent Bey en tatlı gülümsemesiyle içeri girmişti.Evet anlamında başımı salladığımda

-"Normal şartlar altında bu çok zor ama senide anlıyorum. Bu yüzden on dakikayı geçmemek şartıyla hemşireler eşliğinde hastane içerisinde gezebilirsin."

Sadece son kelimeye odaklanmıştım "gezebilirsin ", "gezebilirsin ", kafamda kaç defa tekrarladığımı bilmiyorum.

Gözlerim yanmaya başlayınca ağladığımı ancak anlamıştım

-"Çok teşekkür ederim Levent Bey çok saolun "

Ağlamaklı sesim ve heyecandan titreyen vücudum doktoru güldürmüştü.

-"Tekrar görüşmek üzere Meyra . Kendini fazla yorma "

dedikten sonra odadan çıktı ve Emine Hanım yanıma gelerek beni yavaşca yataktan kaldırdı. Yavaş hareketlerle sağ ayağımı yataktan sarkıttım ve yere bastım . Sol ayağımıda aynı şekilde yere bastıktan sonra Emine Hanımın yardımıyla ayağa kalktım.

Bu müthiş bir histi haftalardır yatakta yatmaktan kendimi kaybetmiştim. Şimdi ise vücudumu tekrar hissediyordum ve bu mükemmel bir duygu.

Yaşadığımı bir an  unutmuşken ayağa kalkmam , hareket etmem tekrar hayata bağlanmamı sağlamıştı...

**************************

Yeni bölüm büyük bir ihtimalle yarın gelir yada bu aksam da olabilir. Kısa yazıyorum. Çünkü o zaman daha çabuk yeni bölüm ekliyorum .Ama isterseniz uzun yazip iki üç icinde yeni bölüm paylaşabilirim. Tamamen sizin isteklerine karsı hareket edeceğim . Çünkü sizler benim icin cok özelsiniz BBK okurlarıı :)) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<

Beyaz Benim KaderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin