Öncelikle Manisa Somada meydana gelen acı olayda yaşamını yitirmiş olan "canlarımıza" baş sağlığı diliyorum . Allah ailelerine sabırlar versin .
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ve bir yaprak daha ...
Yarım saate yakın süredir meşe ağacından dökülen yaprakları izliyorum. Tek eğlence kaynağım yaprakların yere düşerken birbirleriyle yaptığı anlamsız yarış. Yere düştüğün an çürümeye başlayacaksın zaten , bu neyin yarışı ?
Bende bir zamanlar büyümek için can atıyordum . Peki şimdi ne oldu ? ne değişti ?
Sadece hayatın, oynadığımız oyunlardan daha gerçek olduğunu gördüm..
Aslında hayat benim için , annemin beni terk ettiği andan itibaren durmuştu.
İşte o zaman hayatta güçlü kalmam gerektiğini anlamıştım . Güçlü kalacak ve o kadından hesap soracaktım . Hangi annenin vicdanına sığardı , çocuğunu hayatın zalim kollarına bırakmak ? Bunları tek tek soracaktım ona . Bunun hayaliyle yanıp tutuşuyordum.
****
-"Kolunu sen mi uzatırsın yoksa ben kendi yöntemlerimi deneyeyim mi ? Ne dersin ? "
Yine mi kan alacaktı ? Yeter artık kan bırakmadın vücumda lanet kadın.
-"Neden hergün kan almak zorundasınız ?"
Sonunda zorda olsa merak ettiğim soruyu sormuştum . Çok zor olmuştu bu. Çünkü bu kadından çok korkuyordum , annemsiz geçirdiğim karanlık gecelerden bile çok...
-"Sana demiştim boşuna uğraşma diye . Bak senin yüzünden bende uğraşıyorum ."
"Tabii uğraşacakın senin işin bu" demeyi o kadar isterdim ki .. Sadece gözümden akan bir damla yaş ona cevap olmuştu . Hemde onu sevindirecek bir cevap.
-"Neden böyle konuşuyorsunuz , neden her seferinde umutlarımı yıkıp hayallerimi suya düşürüyorsunuz ?"
Kesinlikle bana bugün bir şey olmuştu . Bu cesaret bana bir beden büyük geldi heralde.
-"Çünkü... Buraya gelipte bu yataktan mutlu olarak kalkan çok nadir olmuştur. Ama yinede herkeze iyileşeceksin diyoruz. Ben bundan gerçekten sıkıldım , anlıyor musun beni küçük kız ? Ben gerçeği biliyorum , doktorlar biliyor ama hastaya yansıtmak yok ! Ne kadar kötü bir durum olduğunu tahmin edemessin . Öleceğini bildiğin kişinin boşuna hayata tutunma heyecanını görmek nasıl bir duygu anlayamazsın . Bu yüzden küçük hanım benimle bir daha böyle şeyleri konuşmasan iyi olur. "
Sesi cümlenin sonuna doğru yükselirken ilk defa bu kadar uzun konustuğunu farkettim .
-"Peki ya benim ne hakkımda ne biliyorsun ?"
Cevabından ne kadar korksamda bu soruyu sormam gerekiyordu. Eğer öleceksem neden boşuna uğraşayayım ki değil mi ama ?
Sorumu cevaplamak yerine hızlıca odadan çıkmıştı. Yine kendimle beraber kalmıştım bu odada.
"Eğer kötü bir şey olsaydı sana söylerdi ."
Duygularım devreye girmişti. Haklı olmasını o kadar çok istiyordum ki.
"Kötü bir şeyde olsa iyi bir şeyde olsa sana söylemicekti. Sadece beş dakika konuştun diye sana acıyıp durumunu anlatacağını falan mı sandın ? Saçmalama Meyra.
Bu seferde mantığım konuşmaya başladı. Hangisine inanacaktım ? Beni mutlu etmeye çalışan duygularıma mı yoksa doğruları söyleyen mantığıma mı ?
Zaten kendimle yeterince savaş veriyorum .Bu sefer hangi kuralınla beni ezmeye çalışıyorsun hayat ?
****
-"Yemek vakti "
Emine Hanım o sıcacık gülümsemesiyle içeri girdiğinde onu gördüğüme çok sevindim. Burada kaldığım zaman içerisinde onun sıcaklığına , iyiliğine alışmıştım ve onu özlüyordum . Annemden göremediğim sevgiyi , şefkati onda bulmuştum .
-" Teşekkür ederim "
Evet gerçekten bu hayatta en çok değer verdiğim şey "yemek" .
Küçükkende böyleydim . Mutlu olurdum yemek yerdim , moralim bozulurdu yemek yerdim , ağlardım yemek yerdim , sinirlenirdim yemek yerdim ben hep yemek yerdim .
Kimseden bulamadığım mutluluğu yemekte bulurdum .
Emine Hanım yemeği mi yememde yardımcı olduktan sonra iyi geceler dileyip odadan çıkmıştı.
"İyi geceler"
İnşallah hep "iyi" geceler geçiririm.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bu bölümü diğerlerine göre biraz daha uzun yazmaya çalıştım .İnşallah beğenirsiniz. Somada olanlar icin moralim bozuk bu yuzden daha fazla yazamadim kusura bakmayin arkadaslar.
Hepiniz kendinize iyi bakin .. Gercekten "iyi" olmaya ihtiyacimiz var. Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Benim Kaderim
Teen FictionBeyaz beyaz olalı böyle karamsarlık görmedi. Beyaz olmak kolay , önemli olan hep beyaz kalabilmek.Bakalım Meyra bunu başarabilecek mi ? İyi okumalar..