&8&

107 15 9
                                    

Kusura bakmayın baya geç oldu :) Bunun için özür diliyorum bu yüzden bu bölümü olabildiğince uzun yazmaya çalıştım . inşallah beğenirsiniz . Bu arada 400 kişi okumuş hikayeyi çoooook sevindim gerçekten sizi çoook seviyorum <3 İyiki varsınııııızzzzzz

******************************************************************************************

Yaklaşık bir saattir merakla(!) pskiloğumu bekliyordum. Bana tekrak aynı saatte geleceğini söylemesine rağmen geç kalmıştı.

Bakalım bu sefer nasıl bir ikna etme çabası sergileyecek . Ama  kararımın pek değişeceğini sanmıyorum . Hayatımın geri kalanını bu odada bu hastanede geçirmek kulağa hoş bir fikir gibi gelmiyor. Nede olsa ben özgürlüğe alışmış, hayatımı zorluklara karşı mücadele etmekle kazanmış bir kızım ve bu yer beni resmen kısıtlıyor . Hiçbir şey yapmamak daha doğrusu yapamamak canımı çok sıkıyor.

-''Merhaba Meyra''

AAhh hadi ama biraz daha geç gelemezmiydin ? Düşüncelerimin bölünmesinden nefret ediyorum.

-''Merhaba. Geç kaldınız ?''

Bu soruyu beklemiyordu heralde ? Baya şaşırdı . Ne varki bunda bu kadar şaşılacak anlamadım doğrusu ..

-''Evet canım kusura bakma bir hastamla randevum vardı ve biraz uzun sürdü''

-''Önemli değil nasıl olsa alışkınım beklemeye .

-''Bak sana bir teklifim var Meyra. Kabul etmeni çok isterim ve kabul edersen çok sevinirim''

-''Dinliyorum''

-''Bundan sonraki randevuları benim odamda gerçekleştirmek istiyorum .Hem senin için bir değişiklik olur hemde daha rahat edersin . Ne dersin ? '

-''Aslında iyi olur''

-''Kabul ediyorsun yani ?

O kadar mı şaşılacak şeyler söylüyorum ? Kendimden şüphe etmeye başlıyacağım yakında..

-''Evet kabul ediyorum.''

-''Peki Meryacım bugün benimle konuşmak  yada bana sormak istediğin herhangi bir şey var mı ? ''

-''Aslında var. Ama pek yardımınızın dokunacağını sanmıyorum'' 

-''Olsun sen yinede anlat . Belki yardım edebileceğim bir konudur''

-''Küçük bir kedim vardı .Hayat arkadaşı desek daha doğru olur. O benim için çok değerli .

Arkadaşım ,annem,babam gibi.. Bu hayatta sahip olduğum benim dediğim tek varlık.Onu benim için bulabilir misiniz ? Benim burdan çıkmam biraz zor gibi de.

Bir şaşırma daha ...

-''Söz veremem ama senin için araştıracağım Meyra. 

-''Teşekkür ederim''

Hafiften esnemiştim .Uykum yok ama ilaçlar saolsun üstümde kocaman bir fil varmışcasına beni yorgun hissettiriyor.

-''İstersen ben seni yanlız bırakayım hem sende dinlenmiş olursun . Yarın benim odamda görüşürüz Meyra kendine iyi bak .''

-''Sizde. Görüşmek üzere''

*****

Gözlerimi açtığımda herzaman ki manzarayla karşılaşmam uzun sürmemişti. Yaşlı meşe ağacına imreniyordum . Rüzgara , kara ,fırtınaya , sıcağa karşı dimdik ayakta durmuş yenilmemişti.Herkez keşke böyle olabilse..

Beyaz Benim KaderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin