Arkadaşlar geç olduğunu biliyorum . Ama gerçekten çok yoğunum sınavlar , sınavlar , sınavlar .... En son sınavlar oldugu icin dikkat etmem gerekiyor. Anlayışınız icin tesekkür ederriiim <3
*******
Odanın kapısını açıp yanıma oturan genç kadının konuşmasına başlamasını bekliyordum.
-"Merhaba Meyra. Ben Piskolog Doktor Nilgün Bayrak."
Psikolog mu ? Bende diyorum ne zaman gelecekti.
-" Buraya seninle biraz konuşmaya geldim. Ne dersin biraz muhabbet edelim mi ?
Konuşmak mı ? Sen şuna ikna çabası desene..
-"Tabii."
-"Öncelikle gayet rahat olmanı istiyorum. Sanki bir arkadaşınla yada annen-
-"Tamam rahat olucam."
Lafını kesmem üzerine biraz şaşırsada devam etti
-"Peki tamam. İstemediğin şeyler hakkında şimdilik sessiz kalalım . Ama bu konuları zamanı gelince senin bana anlatacağını umuyorum"
-"Öyle bir şey olacağını sanmıyorum."
-"Neden böyle düşünüyorsun Meyra ? "
-"Çünkü sizi tanımıyorum ve sizde beni tanımıyorsunuz. Kusura bakmayın ama pek faydası olmayacak boşuna nefesinizi tüketmeyin.
-"Hayır Meyra . Ben buraya senin özel hayatını öğrenmeye yada yaşamını kurcalamaya gelmedim. İnsanlar dertlerini konusarak aşabilirler. Bu yüzden burdayım ve konusmak istemediğin konuları açmayacağım . "
-"Sevinirim"
Zaten normalde sinirli bir kişiliğe sahiptim.Ama bu lanet ilaçlar beni sakinleştiriyordu.
Sakinliği sevmiyorum. Kimisine göre sakinlik her zaman kazandırsada bana göre hep ezik kalmayı sağlıyor. Ama eğerki sakin olmaz , yumruğun sürekli havada yaşarsan sen kazanırsın. Önlemini almazsan ,tedbirli olmazsan hayat seni yenmek için fırsat kollar.
-"İstersen bana biraz kendinden bahset Meyra."
-"Adımı zaten biliyorsunuz. Yaşımıda bilirsiniz mutlaka.Elinizde tuttuğunuz o kağıtta boş şeyler yazmıyordur heralde."
-"Evet.Burda sadece adın soyadın ve yaşın yazıyor.Bunları biliyorum. O zaman bana biraz kendi iç dünyandan bahseder misin ? "
-"Kendi iç dünyam bana ait olan,benimle olan tek umudum ve bunu sizinle paylaşmak istemiyorum."
-"Neden"
-"Çünkü korkuyorum. Elimde kalan tek şeyi kaybetmekten korkuyorum."
-"Umutlar ve hayaller hiçbir zaman kaybolmaz Meyra. Sen istesen bile seni bırakıp gitmezler,gidemezler. Onlar hep seninledirler. Seninle yaşarlar,seninle büyürler ve -
-"Ve benimle ölürler."
-"Maalesef tatlım bu böyle olmaz zorunda. Tıpkı bir oyun gibi ve buda oyunun bir kuralı."
-"Peki neden kuralları değiştirmeyi denemiyoruz ?"
-"Bazen öyle durumlar olur ki Meyracım kuralları değiştirmen hiçbir şeyi ifade etmez, oyunu tekrar kurman gerekir. Bu yüzden bunu böyle kabul etmemiz gerekiyor."
-"Anladım.Kaderime katlanmak zorundayım ."
İyide benim kaderim ne ki ? Bu beyazlarla dolu hastane odası mı ? Daha üç hafta önce karanlık sokakların kaderim olduğunu düşünürken şimdi beyazların cehennemindeyim. Aman ne güzel !
-"Eğer istersen bana ailenden bahsedebilirsin Meyra."
-"Onlara ailemi deniyor ? Annem beni küçükken bırakıp gidiyor hemde acımadan hiç pisman olmadan . Babam ise başka kadınla evleniyor o da gidiyor ve Meyra tek başına kalıyor . Gerçekten bunları yapan kişilere "anne ve baba" bunun genel adınada "aile" mi denir ? Bence saçmalık anlıyor musunuz ? Koskoca bir saçmalık."
-"Anlıyorum."
-"Bugünlük bu kadar yetmez mi ben gerçekten yanlız kalmak istiyorum."
-"Tamam canım . Ben yarın tekrar uğrayacağım yanına kendine iyi bak."
Yarında mı konusacaktık ? Haa tabi aile konusunu sormaktan tedavi olmam konusunda ikna etmeyi unuttu. Kesin yarın bu konu hakkında konuşacaktı. Bakalım yarın neler bekliyor beni...
*************************
Kìsa oldu biliyorum . Kusura bakmayin lutfen su haftayi atlatayim söz daha uzun yazicam:) Bu arada Somayı unutmadık , unutturmucaz. Bol bol dua edin lütfen . Sizleri seviyorum .
#Soma
#KalbimizSenleSoma
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Benim Kaderim
Teen FictionBeyaz beyaz olalı böyle karamsarlık görmedi. Beyaz olmak kolay , önemli olan hep beyaz kalabilmek.Bakalım Meyra bunu başarabilecek mi ? İyi okumalar..