23.

5.8K 276 121
                                    

Kim siedział obok swojego zmarzniętego chłopca opatulając go kocykiem i masując po brzuszku.

- zaraz wrócę - ucałował jego główkę i poszedł do kuchni zrobił mu kakałko, które drugi tak uwielbiał i wrócił do niego- uważaj gorące.

- dlaczego tak o mnie dbasz? - odłożył kubek na stolik.

- bo się o ciebie martwię, bo mi zależy? Bo nasze dziecko będzie najpiękniejsze na świecie? Kochanie

- nawet nie jesteśmy razem - powiedział bawiąc się palcami.

- ale będziemy.

- skąd taka pewność? Nie potrzebuje litości oddam je od razu jak się urodzi.

- nie ma mowy - powiedział stanowczo i posadził sobie go na kolanach.

- jest mowa.

- wychowamy je razem tak? Kookie posłuchaj mnie wiem, że dziwnie zaczęliśmy naszą znajomość, ale szukałem wtedy osoby z którą mógłbym wiązać przyszłość - bawił się jego włoskami.

- i znalazłeś?

- tak - młodszy na niego spojrzał ze smutkiem - i będę mieć z tą osobą śliczną dzidzie.

- n-naprawde?

- tak króliczku, więc dasz mi szansę bycia najlepszym tatą i partnerem? - objął go w pasie.

- jeżeli teraz pytasz mnie o chodzenie to żałośnie ci to wyszło - za chichotał.

- to znaczy tak? - uśmiechnął się.

- mhmm…tatusiu - zaśmiał się.

- nie mów już tak na mnie dobrze?

- dobrze mój ty chłopaku - przytulił się do niego.

- obiecałem ci bajki tak? - Jeon natychmiast się ożywił i podniósł główkę.

- to co Barbie czy Kucyki?

- Scooby doo!!!

- dobrze mały - włączył wybraną animację, a mniejsze ciałko do niego przyległo tuląc się. Objął go w pasie przybliżając bliżej siebie jego brzuszek był jeszcze płaski. Kim nie mógł się doczekać aż się okaże czy to chłopczyk czy dziewczynka wiedział, że to małe bubu będzie śliczniutkie i słodkie jak jego chłopiec, który zasnął mu na ramieniu w połowie seansu. Zaniósł go do sypialni i położył się obok tak, żeby Jeon leżał na jego klatce. Przyglądał się jak śpi po czym sam usnął myśląc o ich życiu i wspólnej przyszłości.



____________________________________

Dodaje rozdział

Przepraszam, że taki krótki (T_T;)

Ale chyba może być?

Może dzisiaj pojawi się jeszcze chat ^^

Miłego dnia miśki!!!

Kocham was 💓💓💓

Ps. Nie sprawdzany (T_T;)

My Sweet Boy [TaeKook]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz