Ξύπνησα από τον χτύπο της πόρτας. Άνοιξα την πόρτα και βρήκα τον Adrian να στέκεται εκεί ντυμένο επίσημα."Σήκω τεμπέλα και ετοιμάσου. Ορίστε, φόρεσε αυτό πρέπει να βγούμε. Πρέπει να παραστώ σε μια συνάντηση και πρέπει να έρθεις μαζί μου. Υποθέτω πως θα είναι και η Kaya εκεί" είπε δίνοντας μου μια σακούλα.
"Που θα πάμε" ρώτησα προσπαθώντας να μην είμαι αγενής μαζί του.
Ίσως να πρέπει να πάω λίγο με τα νερά του. Μιας και είμαι υποχρεωμένη να μένω εδώ.
"Αυτό δεν είναι από την δουλειά σου... απλά κάνε αυτό που σου λέω και να θυμάσαι να ακολουθείς τους κανόνες. Δεν θα μιλάς σε κανένα χωρίς την άδεια μου και πρέπει πάντα να μου κρατάς το χέρι ή να είσαι μαζί μου" είπε αυστηρά.
Και ναι. Μόλις η απόφαση μου να είμαι καλή μαζί του έκανε φτερά.
"Έχεις ακριβώς 15 λεπτά για να ετοιμαστείς. Δεν θέλω να σπαταλώ τον χρόνο μου μαζί σου" και με αυτό έφυγε.
Έκλεισα την πόρτα και άνοιξα την σακούλα. Μέσα είχε ένα όμορφο κόκκινο φόρεμα. Ήταν ένα μακρύ μεταξένιο φόρεμα. Είχε μανίκια και λίγο βαθύ ντεκολτέ. Αλλά όχι τόσο βαθύ για να φαίνεται το στήθος μου. Φόρεσα το φόρεμα και μου πήγαινε καταπληκτικά. Φόρεσα τις γόβες και τα αξεσουάρ που είχε στην σακούλα. Τα αξεσουάρ ήταν διαμαντένια και έλαμπαν. Έκανα ένα σφιχτό κότσο τα μαλλιά μου αφήνοντας λίγα να πέφτουν στο πρόσωπο μου τα οποία έκανα μπούκλες. Έβαλα μόνο eyeliner και λίγο lip gloss αφού δεν είχα περισσότερο χρόνο στην διάθεση μου. Μπορώ να πω ότι ούτε εγώ δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου. Σίγουρα έχει πολύ καλό γούστο.
Κατέβηκα γρήγορα κάτω και τον είδα να κάθεται στον καναπέ και να με περιμένει. Ασχολιόταν με το κινητό του και δεν με πρόσεξε ότι κατέβηκα.
"Είμαι έτοιμη" είπα αφού στάθηκα μπροστά του.
Με κοίταξε και το πρόσωπο του είχε μια αστεία έκφραση. Αλλά και πάλι την κάλυψε γρήγορα με αυτό το ανέκφραστο ύφος. Αλλά ορκίζομαι πως είδα την αρχική του έκφραση.
"Φεύγουμε" είπε και σηκώθηκε προχωρώντας προς την πόρτα αλλά εξακολουθώντας να με κοιτάζει.
Τον ακολούθησα σιωπηλή.
Όταν άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου έτριψε το σβέρκο του. Γαμώτο! Φαίνεται τόσο χαριτωμένος όταν το κάνει αυτό.
Μου ξέφυγε και το είπα δυνατά όμως.
Αλλά άκουσα ότι οι άντρες το κάνουν αυτό όταν είναι νευρικοί ή νιώθουν αμήχανα για κάτι.
Ότι να ναι δεν με νοιάζει.
Η διαδρομή ήταν σιωπηλή. Μόνο οι ανάσες μας ακούγονταν. Κάθε τόσο γύριζε και με κοίταζε αλλά αμέσως έστρεφε ξανά το βλέμμα του στον δρόμο.
Παράξενος.
Δεν μπορώ να τον καταλάβω. Φαίνεται σαν να θέλει να μιλήσει και να γίνουμε φίλοι αλλά μετά σαν να του έκανα κάτι συμπεριφέρεται σαν ηλίθιος και τα χαλά όλα.
Όταν φτάσαμε παρατήρησα ότι είναι αίθουσα δεξιώσεων. Δεν το ήξερα ότι οι συναντήσεις γίνονται σε πάρτι. Σημειώστε τον σαρκασμό.
Το αυτοκίνητο σταμάτησε και ήμουν έτοιμη να βγω όταν ο Adrian ήρθε και μου άνοιξε την πόρτα απλώνοντας μου το χέρι του. Ύψωσα το φρύδι μου και το μόνο που έκανε ήταν να χαμογελάσει. Έβαλα το χέρι μου στο δικό του και βγήκα από το αυτοκίνητο. Αυτό είναι κάτι καινούριο.
"Κάποιος προσπαθεί να φανεί κύριος εδώ ε" ρώτησα περπατώντας γρήγορα στην προσπάθεια μου να φτάνω τα βήματα του.
"Μπορείς να κλείσεις το στόμα σου. Θυμήσου θα μιλάς μόνο όταν χρειάζεται" είπε αυστηρά χαμογελώντας ακόμα ούτως ώστε ο κόσμος που περνούσαμε από δίπλα του να νομίζει ότι μιλάμε χαλαρά.
Τόσο κλισέ.
"Γιατί πρέπει να είσαι τόσο αγενής?" Ρώτησα σμίγοντας τα φρύδια μου.
Το μόνο που προσπαθούσα να κάνω είναι να έχουμε μια χαλαρή στιγμή μαζί. Αν του ήταν τόσο δύσκολο να κάνει μια χαλαρή συζήτηση μαζί μου θα μπορούσε απλά να κλείσει το στόμα του.
"Γιατί πρέπει να είσαι τόσο ενοχλητική?" είπε κοιτώντας με.
Ε?
Είμαι εγώ ενοχλητική?
Λοιπόν τότε αυτός είναι ηλίθιος.
"Τώρα σταμάτα να κάνεις αυτούς τους μορφασμούς και χαμογέλα. Δεν θέλω κανενός είδους υποψίες εδώ". Με προειδοποίησε.
Το ξέρω πως έχει βαθιά φωνή και αυτό πάνω του είναι πραγματικά πολύ σέξι. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε λέξη που θα ξεστομίζει πρέπει να είναι προειδοποίηση ή αγένεια.
Ω καλέ μου Θεούλη δώσε μου υπομονή να τον αντέξω μέχρι να τελειώσει με την δουλειά του.
YOU ARE READING
Mafia Love (Μετάφραση)
RomanceΗ περιέργεια σκότωσε την γάτα αλλά εδώ η περιέργεια σκότωνε εμένα κάθε στιγμή και κάθε λεπτό. Τι συμβαίνει όταν γίνεσαι μάρτυρας πραγμάτων που υποτίθεται δεν έπρεπε να δείς? Η μόνη διέξοδος είναι να μπεις μέσα. Η Arabella ή αλλιώς Ara εγκαταλείπει τ...